Top of Flop stammen

Reactiescore
1.476
Zal mijn standpunt niet veranderen. Is inderdaad niet altijd even makkelijk, ben ik het mee eens. Echter, een account dat meedraait in de top, moet activiteit waarborgen, anders is het geen top. Account als kusm, zijn echt geen floppers qua skills etc, alleen de activiteit valt tegen, hierdoor floppen zij, simpel.
De top is overrated... Dat een account in de top 20 staat, betekend niet dat de spelers alle rl shit opzij leggen om te gaan deffen bij 3000 incs. Het blijft een spelletje, al snap ik ook wel dat het saai is als er geen tegenstand geboden word.

Edit: oftewel dan zijn we maar lekker flop.
 

DeletedUser73927

Guest
Yes, ik kan me vinden in de stelling dat activiteit een top account maakt, ik hanteer zelf ook altijd activiteit als het belangrijkste aspect van TW. Zelf dacht ik bij top meer aan de inherente kwaliteit van de spelers en niet zozeer of dat werd vertaald naar resultaten (iedereen kan een toetsweek hebben oid), maar als we inderdaad kijken naar de activiteit van sommige spelers snap ik de flop wel.
Toch lijkt een "flop" stempel me wel iets te hard voor de rang 2 stam, de potentie zit er volgens mij echt wel om flink tegengas te kunnen bieden. Nu maar hopen dat het ze ook lukt, gaat het voor iedereen een stuk leuker maken :)
 
Reactiescore
766
Yes, ik kan me vinden in de stelling dat activiteit een top account maakt, ik hanteer zelf ook altijd activiteit als het belangrijkste aspect van TW. Zelf dacht ik bij top meer aan de inherente kwaliteit van de spelers en niet zozeer of dat werd vertaald naar resultaten (iedereen kan een toetsweek hebben oid), maar als we inderdaad kijken naar de activiteit van sommige spelers snap ik de flop wel.
Toch lijkt een "flop" stempel me wel iets te hard voor de rang 2 stam, de potentie zit er volgens mij echt wel om flink tegengas te kunnen bieden. Nu maar hopen dat het ze ook lukt, gaat het voor iedereen een stuk leuker maken :)
Na het vallen van meerdere “key” accounts gaat dat niet meer lukken, gok ik.
 
Reactiescore
1.476
Jawel, er zijn genoeg spelers die hun best doen om terug te vechten, mits zij tijd hebben. Maar ja.
 

DeletedUser75579

Guest
Maai is flop als stam. Daarmee spreek ik helemaal niet over de spelers, maar hoe de stam tot stand is gekomen, de leiders, de rekrutering en alles wat er nog bij hoort.

Op vlak van de spelers kan ik sowieso geen uitspraken doen, want ik ken onvoldoende mensen op W65. Wat ik zie is dat MI bij momenten wel verdienstelijk verdedigt. Dat Johnny English eerst werd weggespeeld, herstartte en er opnieuw staat als sterk account dat zowel offensief als met het bieden van OS punten scoort. Dus wat de spelers betreft ben ik het oneens met een flop status. Doet ze de eer niet aan die ze toch wel verdienen, dat is maar zo eerlijk.

Activiteit is wat het maakt ja. Is mindere activiteit een excuus? Dat vind ik niet. Er is altijd de mogelijkheid om spelers aan te trekken. Wie dat nalaat weet dat hij risico's loopt. Ook dat heeft niks te maken met top of flop. De beste speler gaat solo op een account altijd onderuit tegen 6 mindere spelers die samen 24/24 actief zijn. Dat is volgens mij de waarheid.

Waarmee ik dus maar wil zeggen dat de vraagstelling te eenvoudig was en het antwoord heel complex :D
Maai is top en flop tegelijk <3
 
Reactiescore
766
De top is overrated... Dat een account in de top 20 staat, betekend niet dat de spelers alle rl shit opzij leggen om te gaan deffen bij 3000 incs. Het blijft een spelletje, al snap ik ook wel dat het saai is als er geen tegenstand geboden word.

Edit: oftewel dan zijn we maar lekker flop.
Daarom worden de accounts dus gezien als flop :p
 

DeletedUser80262

Guest
Order top of flop?

We hebben in ieder geval grandioos de oorlog tegen ~A|D~ Gewonnen.
 

DeletedUser79193

Guest
Niet lullig bedoeld, maar uit eigen ervaringen houden stammen die uit onvrede zijn ontstaan het nooit erg lang vol.
 

DeletedUser78432

Guest
Order top of flop?

We hebben in ieder geval grandioos de oorlog tegen ~A|D~ Gewonnen.
Niet heel moeilijk aangezien enkele spelers van hun al stopte voordat de oorlog begon, en enkele niet meer actief bezig waren en dus door de oorlog stopte. Plus meerdere spelers hadden niet heel veel ervaring dus stelt het ook minder voor om ze uit de weg te ruimen.
Ik zeg niet dat jullie flop zijn vanwege die reden, maar die reden is ook niet genoeg om je top te maken.
 
Reactiescore
1.476
Niet heel moeilijk aangezien enkele spelers van hun al stopte voordat de oorlog begon, en enkele niet meer actief bezig waren en dus door de oorlog stopte. Plus meerdere spelers hadden niet heel veel ervaring dus stelt het ook minder voor om ze uit de weg te ruimen.
Ik zeg niet dat jullie flop zijn vanwege die reden, maar die reden is ook niet genoeg om je top te maken.
Ima. is dan ook geen top. o_O
 

DeletedUser79415

Guest
als ima niet top is ben ik benieuwd waar de toppers zijn...
 
Bovenaan