Top of Flop stammen

DeletedUser73927

Guest
Happyniss was duidelijk op de hoogte van de Nap, en die kerels verbreken het niet zomaar. Wat ik hoorde werd er al eerder aangevallen maar goed zal het eens proberen na te vragen. En daardoor wordt ook meteen op CB aangevallen? Wij hebben Len niet eens aangeraakt;)

En naar mijn idee was er een nap met omliggende spelers erom heen, dus shumway, cb en happyniss. Dat happyniss het volgens "Jullie" verbroken zou hebben betekend niet dat de andere spelers die zich dan wel aan de nap zouden houden dan wel aanvallen mogen krijgen of niet?
Dus in feite verbreekt Len dan nog de nap met de andere omliggende spelers.

Misschien maakt @potje er gewoon weer een potje van? :X
Even op een serieuzere noot: Eerste aanval op Chicago, 14-03, 21:43, edel die 35 min liep, dus verstuurd op 21:08. Eerste aanval van Chicago, 14-03, 20:38, een scout die 9 min liep, dus verstuurd op 20:29. Tenzij er berichten ontbreken, wat natuurlijk best zou kunnen, dus verbeter me vooral als ik het fout heb, ziet het er niet uit alsof het Len zijn fout was.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
En jullie in Ima weten altijd duidelijk alles beter? Och het is nooit Ima's schuld. Altijd of Maai's schuld of wij weten er niks vanaf^^

Ga je in de slachtoffer rol zitten nu? Is gewoon een normale post hoor. Ik geef aan dat de VV pas in de avond in Ima ligt, en als er in middag al scouts van Happyniss kwamen, kan die fout nooit bij Ima liggen. Dit zegt niet dat Len niet in de fout is gegaan, maar dat Ima er niets voor verweten kan worden.
 

DeletedUser73927

Guest
Nu ik toch bezig ben, de vv is pas in Ima bezit sinds 18:32, de eerste scouts van Happy waren toen al 3 uur geleden aangekomen :p
df4d6479d3d779a9d33f88aa5638e4f2.png
 
Reactiescore
767
Valt Maai weer door de mand :eek:

Hun reputatie moeten ze nog wel aan werken :p
Hoe kunnen wij ruiken dat de vv toen pas bij jullie stonden hé : p
Ik kan nergens een rapportje vinden van CB naar Len, enkel scouts die na de edels kwamen gestuurd zijn.
Meer niet;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hoe kunnen wij ruiken dat de vv toen pas bij jullie stonden hé : p
Ik kan nergens een rapportje vinden van CB naar Len, enkel scouts die na de edels kwamen gestuurd zijn.
Meer niet;)

Jullie stamgenoot ging als eerste de fout in ;)
Is ook al toegegeven. Dus ik zou jezelf niet meer verder voor schut zetten :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Oei oei Ima heeft weer flink liggen stabben^^

Len64 die en NAP had met Maai + Opzegtermijn. Er wordt meteen aangevallen aan het front, en wat ik heb gehoord had Ima de vv? Goed bezig Ima! ;)

Hoe kunnen wij ruiken dat de vv toen pas bij jullie stonden hé : p
Ik kan nergens een rapportje vinden van CB naar Len, enkel scouts die na de edels kwamen gestuurd zijn.
Meer niet;)

Waarom maak je dan claims? Doe eerst je research en maak dan pas claims op het AF. Snap dat jullie gefrustreerd zijn na zn dag met hevige verliezen maar je hoeft niet te komen liegen op het AF :p

Excuses heb ik ook nog niet gezien vanuit jullie kant. Maai heeft als eerste dus de NAP verbroken en opzegtermijn niet nageleefd. Zou zeker op zijn plaats zijn na zn smerige actie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
Waarom maak je dan claims? Doe eerst je research en maak dan pas claims op het AF. Snap dat jullie gefrustreerd zijn na zn dag met hevige verliezen maar je hoeft niet te komen liegen op het AF :p

Excuses heb ik ook nog niet gezien vanuit jullie kant. Maai heeft als eerste dus de NAP verbroken en opzegtermijn niet nageleefd. Zou zeker op zijn plaats zijn na zn smerige actie.

citaat van Len zelf.

b1f6ddb01ca2558118603ab473ede1c6.png


paar uren later vv naar ima<
 
Reactiescore
1.478
Misschien maakt @potje er gewoon weer een potje van? :X
Ik snap dat het geen persoonlijke aanval is, maar zoals ik op skype al aangaf wist ik niks van deze aanvallen af, en was ik het er ook zeker niet mee eens. Ik ben daarna ook best boos geworden op mijn cospeler dat hij dat gedaan had.

Daartegenover stond wel wij als happyniss enkel te horen kregen dat len ook wat aanvalletjes ging sturen naar Ima in ruil voor een persoonlijke nap. Wij vonden dat prima. Vervolgens zien wij dat ntd heel leuk allemaal dorpjes van len pakt. Het is logisch dat mijn co speler ons front veilig wilde houden, en wij wisten niet hoe actief len94 was, dus mijn cospeler begon met scouten om info te winnen hoe het acc eraan toe stond.

Dit had allemaal wellicht beter geregeld kunnen worden, ik wil gerust toegeven dat het niet netjes was.

Ik zeg er ook bij dat wij geen compensatie aanbieden, zolang het eigenlijke team niet speelt (en actief tegen Ima. verdedigt. )

Edit: Ik krijg zojuist te horen dat wij toestemming van len hadden om aan te vallen, mijn cospeler heeft niks verkeerd gedaan en wij hebben niet gestabt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75579

Guest
doet er ook geen barst toe. Wat Steven van Len zegt, daar is Ima niet verantwoordelijk voor. Alleja, lijkt common sense toch?

Dit is toch gewoon de moeite niet om over te zitten discussiëren. Die eerste post ivm stab had gewoon niet gemaakt moeten worden, dan had ik anderhalve pagina plaatsvervangende schaamte niet hoeven te lezen.
 

DeletedUser80376

Guest
Misbruik maken van NAP's en Clusterfucken is precies een hobby van Noord-Ima. :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Misbruik maken van NAP's en Clusterfucken is precies een hobby van Noord-Ima. :eek:

Wel laag hoor, misbruik maken van een vv :eek::eek:

Jullie definitie van "misbruik" klopt niet bepaald veel van :D

Weet niet eens of ik er serieus op in zou moeten gaan. Maar de CF was hartstikke legaal & jullie zijn degene die het vuur openen. Als wij terug aanvallen is het "misbruik" maken. :D:D
 

DeletedUser75579

Guest
Kusm en Kevinknip gaan uit Shine.
Shine valt zo goed als uit mekaar
Denissen en beide bovenstaande accounts joinen Maai
Shine spelers gaan op delete of geven op. Begrijpen uiteraard dat de wereld over is voor hen
Len krijgt incomings van happy
Len zet vv bij Ima
Over de timing van aanvallen en het geven van de vv is alles al gezegd

Dan begrijp ik toch werkelijk niet wat het grote probleem is dat Len vanuit vv gaat aanvallen.

Heel deze situatie is precies door acties (recruits) van Maai veroorzaakt. Dus waar gaat heel deze discussie over? Wie dit een stab durft noemen heeft pillen nodig, van een dokter voor je hoofd
 
Bovenaan