Top of Flop stammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Res, top of flop?
http://nl.twstats.com/nl65/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=784\
Ben wel benieuwd naar al die stamwisselingen.

Res tot dusver niet echt flop en niet echt top. Staan in de min tegen Ima. maar daarentegen weer (dik) in de plus tegen Shine. Tegen Ima. heb ik wel medelijden voor de stamgenoten buiten Lor die stacks hebben geplaatst bij hem. Zulke grote OS stijgingen bij onder andere Axfire, Chicago Blackhawks en You Just Got Sniped maar zoveel dorpen die verloren worden.
 
Reactiescore
760
Res tot dusver niet echt flop en niet echt top. Staan in de min tegen Ima. maar daarentegen weer (dik) in de plus tegen Shine. Tegen Ima. heb ik wel medelijden voor de stamgenoten buiten Lor die stacks hebben geplaatst bij hem. Zulke grote OS stijgingen bij onder andere Axfire, Chicago Blackhawks en You Just Got Sniped maar zoveel dorpen die verloren worden.

hierbij is idd jammer het zo zien te gaan :( rip mijn deff zie ODD rank van chicago maar heeft ons wel doen wakker schudden.

ik schat Res zelf niet flop of top het is te vroeg nog om daar nog over te oordelen

voor Lor zoveel dorpen verloor stond het acc in de Plus, doordat Shine en Ima een nap van 2 weken hebben kan IMa dus met meerdere op Lor gaan dit heeft acc denk doen breken ..
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
doordat Shine en Ima een nap van 2 weken hebben kan IMa dus met meerdere op Lor gaan dit heeft acc denk doen breken ..

Nouja alleen MM van Ima. heeft front met Shine dus het zou ook niet echt handig zijn voor Ima. om Shine aan te vallen :p En met de gigantische safe die Res heeft had er wel beter gedefft moeten worden.
 
Reactiescore
760
Nouja alleen MM van Ima. heeft front met Shine dus het zou ook niet echt handig zijn voor Ima. om Shine aan te vallen :p En met de gigantische safe die Res heeft had er wel beter gedefft moeten worden.

ben het daar wel mee eens.
 

DeletedUser78099

Guest
Shine nog maar eens iemand gerekruut.
Maar goed dat er een ledenlimiet is van 18 of zouden iedereen met een beetje goede stats en punten rekruteren.

Nu niet dat ze zich daar iets van aantrekken met de andere stammen die ze ook al voor zich hebben gewonnen natuurlijk. SW, Cloud en Sint minstens ook al shine bezit.
 

DeletedUser80074

Guest
skaria-12 ook in Shine ja. Je verwacht het niet. De fusie en daarmee gepaard het 'overwinnen' van C54 is compleet. Niet te vergeten dat het internen van ex-BONKEN leden inherent is aan de fusie.

Een hele ordinaire R2W. :D
 
Reactiescore
195
Dat Shine maar zoveel fuseert/rekruteert als ze willen, alles is beter dan dat die narcistische noobs van Ima. winnen. :D
 
Reactiescore
766
Reactiescore
195
Voor het geval het je ontgaan is, je stammie is niet meer. Wie oh wie was daar ook alweer bij betrokken.

Nu ben ik me er ook bewust van dat wij slechts 9 andere leden hebben buiten de 2 genoemde om ipv bv 15 zoals shine maar dat gaat goedkomen
Voor het geval het je ontgaan is, Inf. staat nog als 4de op de wereldranglijst... En gaan jullie nu beweren dat het actieve leden waren die jullie hebben weggespeeld op Attitude na? :D
 
Reactiescore
766
Voor het geval het je ontgaan is, Inf. staat nog als 4de op de wereldranglijst... En gaan jullie nu beweren dat het actieve leden waren die jullie hebben weggespeeld op Attitude na? :D
Als jij wilt zeggen van niet, mag je onze overnames en de recaps en de odd van trash tier player eens bekijken ;)
 
Reactiescore
1.283
Voor het geval het je ontgaan is, Inf. staat nog als 4de op de wereldranglijst... En gaan jullie nu beweren dat het actieve leden waren die jullie hebben weggespeeld op Attitude na? :D

Precies hier sla je de spijker op zijn kop.

Los van mijn eigen mening over hoe Ntd en twl het doen (hier ga jij het toch niet mee eens zijn).

Wanneer de in jouw ogen mindere accounts van ima andere accounts weten weg te werken doordat die dus nog veel minder presteren, hoe denk je dan dat de betere van ima het gaan doen? ;)

Ik ben verder uiterst trots op inf dat ze op rang 4 staan, dit geeft duidelijk aan dat ze voor wereldwinst gaan. Of Nah net niet.
 
Bovenaan