Top of Flop spelers

Reactiescore
1.089
Classic gaat inderdaad een stuk sneller qua grondstoffen en looptijden maar je hoeft niet te farmen dus je moet veel minder "actief" online zijn. Ik vind dat je op een normale wereld veel meer de druk voelt om op elk moment van de dag aanwezig te zijn dan op een classic.

Het is echter wel zo dat in een latere fase bij massa's het heel tijdsintensief wordt dat klopt volledig, maar tegenwoordig zitten er op werelden gewoon 5-6 man op alle accounts dus als je die bezetting zou hebben op een classic zit je gewoon prima, zelfs bij een massa.

Dat ligt dan meer aan de huidige settings want er zijn zat limited haul en vrij farmen classics geweest.

En zeker onder actief front denk ik dat je ook actiever online moet zijn op een cl dan op normale werelden, waarbij je veel sneller de kans loopt om s nachts geblitzt of aangevallen te worden door de extreem korte looptijden die een classic mee bracht. Ik weet nog goed hoe ik met Eli vrijwel iedere dag afsprak wie wanneer online was, want afgezien van aanvallen op ons eigen acc, moesten we ook constant mee helpen snipen of ossen bij onze buren.
Je kreeg namelijk iedere 4 dagen gewoon strak een massa als je een vervelende ligging had

En de laatste keer dat ik met 5 man op een acc op de classic speelde was denk ik cl11
 
Reactiescore
298
Classic is gewoon vele malen inspannender dan normale trage wereld, ook met no haul. Je moet gewoon veel alerter en flexibeler zijn, blitzes en massa's lopen veel korter en dat maakt je kwetsbaar.

OT: moet wel een kutwereld zijn dit, als materlotti op nr1 staat
 
Reactiescore
499
Reactiescore
941
Classic is gewoon vele malen inspannender dan normale trage wereld, ook met no haul. Je moet gewoon veel alerter en flexibeler zijn, blitzes en massa's lopen veel korter en dat maakt je kwetsbaar.

OT: moet wel een kutwereld zijn dit, als materlotti op nr1 staat

ik zou dit geen toeval noemen hoor jantje
 
Reactiescore
941
Veel geleerd van Jan vorige classic zie ik! Heeft mijn leerling het toch goed gedaan uiteindelijk.

Haha op vlak van beginfase niet echt iets geleerd, hierin volg ik gewoon mijn no-haul speed uitbouw.

Op vlak van aanvallen en deffen (bijclears, lc clears, etc.) bij secondenwerelden zeker heel veel geleerd van jan en christian, dat ga ik niet ontkennen. Maar die dingen zullen pas nuttig zijn binnen enkele dagen/weken gok ik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
En de positieve mindset heeft die van mij natuurlijk
 
Reactiescore
417
Haha op vlak van beginfase niet echt iets geleerd, hierin volg ik gewoon mijn no-haul speed uitbouw.

Op vlak van aanvallen en deffen (bijclears, lc clears, etc.) bij secondenwerelden zeker heel veel geleerd van jan en christian, dat ga ik niet ontkennen. Maar die dingen zullen pas nuttig zijn binnen enkele dagen/weken gok ik.
Hoor ik daar nou bijlclears? Die positieve mindset gaat je hopelijk nog ver brengen
 
Reactiescore
534
Lijkt me ook duidelijk gevalletje flop. Wel leuke accountnaam
 
Reactiescore
319
Il leone top! Rest loopt ver achter en allemaal flop.
 
Reactiescore
499
1601507873112.png
 
Reactiescore
534
Wat vinden we van de speler Wow Who? Overduidelijk geboost. Slim of laf?
 
Bovenaan