Top of Flop spelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
jij gaat voor slim?

Slim is het ook niet, boosten is vrij simpel.

Triest zou het zijn als het iets is wat vrij ongebruikelijk is. Dat is het ook niet, zelfs niet voor classic vgm.
 
Reactiescore
1.019
nja in deze fase al voor edelen + recappen, dan heb je het goed gedaan, wel een pijnlijk grapje voor mij. misschien moet ik er van leren niet de moeilijkste tegenstanders proberen te pakken in het begin als je nog kwetsbaar bent :p
 
Reactiescore
1.647
nja in deze fase al voor edelen + recappen, dan heb je het goed gedaan, wel een pijnlijk grapje voor mij. misschien moet ik er van leren niet de moeilijkste tegenstanders proberen te pakken in het begin als je nog kwetsbaar bent :p

zkr als iedereen 2 dorpen heeft en zijn 2e een AH xD
 
Reactiescore
510
nja in deze fase al voor edelen + recappen, dan heb je het goed gedaan, wel een pijnlijk grapje voor mij. misschien moet ik er van leren niet de moeilijkste tegenstanders proberen te pakken in het begin als je nog kwetsbaar bent :p
Juist de moeilijkste pakken in het begin, zij zijn ook kwetsbaar en deal je er later niet mee.
 
Reactiescore
1.019
ja dat heb ik classics lang gedaan maar heb nu een goede play tegen gekregen. had ik niet verwacht sws
 
Reactiescore
986
Het klinkt een beetje flauw maar je had dit redelijk makkelijk kunnen voorkomen door in de gaten te houden of hij al edels had in zijn ander dorp en in dat geval natuurlijk het dorp met edels te edelen. Of was hij voorgeëdeld door een stamgenoot? Dan kun je er niet zo veel aan doen natuurlijk.
 
Reactiescore
1.019
hij had 4 dorpen waarvan 3 met ah. waarvan ik er al 1 vanacht had geedled, dus koos ik er voor om zn andere hoofddorp te edelen waar zn grootste clear in stond. toen heeft hij dus op 1 veld zitten vooredelen
 
Bovenaan