Top of Flop spelers

Reactiescore
766
Happyniss staat rang 1 odd, mag ik nu gaan rennen? Ben wel weer klaar met tw weer.

Edit: rang 1 ipv 2.
Nope, pas na minimaal 3 waves!
 
Reactiescore
1.476
Nope, pas na minimaal 3 waves!
3 waves hebben we ondertussen wel gehad. Kan iemand trouwens even de rekruut ChopChop aan mij uit leggen? Ik had dips op de rest van de wereld gecalled toen Maai viel.
 
Reactiescore
1.476
Nope, pas na minimaal 3 waves!
Geld dit als de 3e wave dan?

Hadden wij nog dingen beter kunnen doen? (Op de gemiste dodges na. :oops:) Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Edit: de stacks stonden ook niet goed, dat weet ik. Hoe dat gebeurde weet ik ook nog steeds niet. :D
 
Reactiescore
766
Geld dit als de 3e wave dan?

Hadden wij nog dingen beter kunnen doen? (Op de gemiste dodges na. :oops:) Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Edit: de stacks stonden ook niet goed, dat weet ik. Hoe dat gebeurde weet ik ook nog steeds niet. :D
Jullie hebben goed je mannetje gestaan, chapeau!
 

DeletedUser80134

Guest
einderlijk iemand die dat snapt :p wij deffen al 3 waves zonder pp te gebruiken.. ( zonde van onze eurotjes :( )
 

DeletedUser79415

Guest
Ikzelf helaas wel wat eurootjes minder door w60 en w65 maar goed het is net je vrouw, heeft veel tijd en aandacht nodig even goed als wat centjes :p
 
Reactiescore
1.476
Ikzelf helaas wel wat eurootjes minder door w60 en w65 maar goed het is net je vrouw, heeft veel tijd en aandacht nodig even goed als wat centjes :p
Juis, er in stoppen wat er in te stoppen valt.

Iets minder op muur 0 deffen
Het had sws minder gemoeten inderdaad, maar soms moesten we de defences wat langer laten staan om tijd te rekken. Daarbij gingen sommige muren wel verdomd snel naar beneden. :(
 
Reactiescore
634
Jorne van Team Chicago Blackhawks is grootste flop van W65.

Je gaat niet even volop Kata's misbruiken in een wereld waar duidelijk Kata afspraken zijn, omdat je aan het verliezen bent.
Dat jullie je eigen dorpen afbreken zeg ik maar niks over.
 

DeletedUser79415

Guest
eens , Chicago Blackhawks dikke floppers . kata gebruik met doel boer en eigen dorpen afbreken erg triest al is dat laatste natuurlijk niet verboden laat wel zien hoe het account in elkaar steekt zodra er aanvallen binnen komen.
 

DeletedUser80376

Guest
eens , Chicago Blackhawks dikke floppers . kata gebruik met doel boer en eigen dorpen afbreken erg triest al is dat laatste natuurlijk niet verboden laat wel zien hoe het account in elkaar steekt zodra er aanvallen binnen komen.

Wat een bullshit verkondig jij nu weer.

Punt 1: het is is niet floppers maar flopper (ik speel zoals vaker gezegd alleen op het account)
Punt 2: Chicago Blackhawks is altijd een zeer vriendelijk, actief en alles behalve runner account geweest tot en met de val van maai. Dus doe nu maar geen moeite om dit account/oude co's zwart te maken want we waren toppers :D (Enkel winsten geboekt tegen ima als ik me niet vergis, al was het nooit makkelijk!)
Punt 3: Jullie hebben de wereld gewonnen en gunnen me geen spelplezier terwijl ik al meer als een maand van tevoren had aangegeven wat mijn intenties op deze wereld waren.
Dit is een spel, jullie gunnen me de spelvreugde niet (wat jullie makkelijk hadden kunnen doen) dus maak ik mijn eigen vreugde maar !
Punt 4: Ik heb weinig tijd (solo + examens) dus ik deff niet en stuur enkel nu en dan mijn troepen uit. Dus jullie hebben +300 dorpen voor het oprapen en klagen nog steeds ?!
Punt 5: Jullie hebben zelf gezegd dat deze wereld saai was dus ik geef jullie iets om te doen <3
Punt 6: Niet mijn probleem dat jullie 'verplichte kata regels' opleggen.

Conclusie: Ima wint de wereld (is absoluut hun verdienste) desondanks huilen mijn buren nu als kleine babies (ookal doet hun accountmanager al het werk en verliezen ze amper iets)

Ohja, had ik al verteld dat deze wereld voorbij is en alle shit die er gebeurd letterlijk niets boeit ?!

Dit is waarschijnlijk mijn laatste wereld, moesten ze me toch nog ooit zo gek krijgen om terug te beginnen kijk ik er al naar uit om opnieuw tegen jullie te strijden (zonder kata's weleenswaar!)

Nogmaals proficiat met de wereldwinst boys!

Met vriendelijke groeten,
Jorne
 

DeletedUser80376

Guest
eens , Chicago Blackhawks dikke floppers . kata gebruik met doel boer en eigen dorpen afbreken erg triest al is dat laatste natuurlijk niet verboden laat wel zien hoe het account in elkaar steekt zodra er aanvallen binnen komen.
Ohja nog iets, mijn gratis AM is verlopen dus dorpen zullen zichzelf niet meer afbreken.
@Coruscant, hoop dat je beseft dat ik enkel geniet van het feit dat je nu zelf bent gestart met CB te kata'n ?
Dat zijn allemaal dorpen die jij straks moet gaan edelen ...

En ik wou eerst slechts één wave kata's sturen, maar jullie grootse reactie gaf me de motivatie om net dat stapje verder te gaan !
Volgende x iets meer respect voor je oude tegenstander tonen, dan tonen ze vast respect terug.

Met vriendelijke groeten,
Jorne
 
Reactiescore
634
Punt 3: Jullie hebben de wereld gewonnen en gunnen me geen spelplezier terwijl ik al meer als een maand van tevoren had aangegeven wat mijn intenties op deze wereld waren.
Dit is een spel, jullie gunnen me de spelvreugde niet (wat jullie makkelijk hadden kunnen doen) dus maak ik mijn eigen vreugde maar !

Dit is waarschijnlijk mijn laatste wereld, moesten ze me toch nog ooit zo gek krijgen om terug te beginnen kijk ik er al naar uit om opnieuw tegen jullie te strijden (zonder kata's weleenswaar!)

Dit is waarschijnlijk mijn laatste wereld, moesten ze me toch nog ooit zo gek krijgen om terug te beginnen kijk ik er al naar uit om opnieuw tegen jullie te strijden (zonder kata's weleenswaar!)

Jorne,

Hierbij beloof ik je, mocht Coruscant nog een wereld serieus gaan spelen en wij gaan jou tegenkomen, dat je dan volop Kata's zal krijgen :).

@Coruscant, hoop dat je beseft dat ik enkel geniet van het feit dat je nu zelf bent gestart met CB te kata'n ?
Dat zijn allemaal dorpen die jij straks moet gaan edelen ...

En ik wou eerst slechts één wave kata's sturen,
Volgende x iets meer respect voor je oude tegenstander tonen, dan tonen ze vast respect terug.

Ik denk dat jij beter iets langer borstvoeding had moeten hebben, zodat je hersencellen beter ontwikkeld zouden zijn.
 

DeletedUser79415

Guest
of het nou enkel jorne is op account chicago dan moeten de mains van Chicago het roer overnemen want zo word het account puur aangetast door jou kata gebruik en zielig afbreken van dorpen, tuurlijk mag je dit zelf weten maar het is wel heel triest als je excuses ontvangt en vervolgens een 2e wave richting Corus gaat...

al met al hou ik Chicago in mijn hoofd als floppers door dit akkefietje, waarom heel Chicago omdat wouter zelf online is geweest en jou spel blijkbaar akkoord geeft anders had hij jou (jorne) wel van t account gegooid.

MAAR jorne zal ik nooit meer vergeten net zoals corus zegt elke wereld katas te krijgen :)

mvg, je babie/baby
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Punt 2: Chicago Blackhawks is altijd een zeer vriendelijk, actief en alles behalve runner account geweest tot en met de val van maai. Dus doe nu maar geen moeite om dit account/oude co's zwart te maken want we waren toppers :D (Enkel winsten geboekt tegen ima als ik me niet vergis, al was het nooit makkelijk!)

Tijdens onze massa op jullie waren jullie helemaal nergens te bekennen. Misschien konden jullie daadwerkelijk allemaal niet toen, dat kan. Maar je kunt moeilijk zeggen dat jullie geen runners zijn als er tijdens de incs zo goed als niets gedaan werd. En dat jullie alleen maar winsten geboekt hebben klopt dus uiteraard ook geen ruk van.

jullie gunnen me de spelvreugde niet (wat jullie makkelijk hadden kunnen doen) dus maak ik mijn eigen vreugde maar !

Dominantie is voor ons het belangrijkst, dus natuurlijk is het niet voordelig om jou te laten liggen, althans ik zou hetzelfde gedaan hebben als Corus.

Punt 6: Niet mijn probleem dat jullie 'verplichte kata regels' opleggen.

Is ook niet verplicht, maar over het algemeen worden kata's afgekeurd door de community. Dus het is sowieso wel frappant als je dat nu nog wilt gebruiken aangezien het je reputatie toch niet goed doet. Er waren deze wereld kata afspraken en Chicago was een acc dat in stam(men) zat waar dit gehanteerd werd. Dus het is toch wel best opmerkelijk als dit ineens wordt gebruikt. Daarnaast zie ik liever áls er kata's worden gebruikt, dat het enigszins tactisch is. Dit is puur Corus pesten en dwarszitten.

Ohja, had ik al verteld dat deze wereld voorbij is en alle shit die er gebeurd letterlijk niets boeit ?!

Jou boeit het t vast niet. Voor ons zeker wel. Voor ons is dominantie nog belangrijk en iemand die boertjes even neerknalt remt het toch weer af.

En ik wou eerst slechts één wave kata's sturen, maar jullie grootse reactie gaf me de motivatie om net dat stapje verder te gaan !

Ja terecht als men verbaasd of afkeurend reageert op je actie, aangezien het nergens op slaat.
 

DeletedUser80376

Guest
Tijdens onze massa op jullie waren jullie helemaal nergens te bekennen. Misschien konden jullie daadwerkelijk allemaal niet toen, dat kan. Maar je kunt moeilijk zeggen dat jullie geen runners zijn als er tijdens de incs zo goed als niets gedaan werd. En dat jullie alleen maar winsten geboekt hebben klopt dus uiteraard ook geen ruk van.
:p

Kijk eens naar de veroveringen op maai.
https://nl.twstats.com/nl65/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1635&type=lose&pn=-1

Doe een keertje F3 en typ chicago blackhawks. Zoals je kunt zien komt je massa waarbij we niet deffen op 23 maart. dat is een paar dagen na de 'val' van kusm + esfr was al een tijd van de kaart geveegd. Op dat moment was er geen enkele vorm van motivatie meer binnen de stam (zie MI die op dezelfde dag niet meer deffed)
+ de stam valt op 24 maart. (maar dat is vast omdat wij op CB het opgaven, ik kan me geen andere reden bedenken...)

Dus als je dit een overwinning noemt nadat de oorlog al gestreden is, dan moet jij dat weten
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Kijk eens naar de veroveringen op maai.
https://nl.twstats.com/nl65/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1635&type=lose&pn=-1

Doe een keertje F3 en typ chicago blackhawks. Zoals je kunt zien komt je massa waarbij we niet deffen op 23 maart. dat is een paar dagen na de 'val' van kusm + esfr was al een tijd van de kaart geveegd. Op dat moment was er geen enkele vorm van motivatie meer binnen de stam (zie MI die op dezelfde dag niet meer deffed)
+ de stam valt op 24 maart. (maar dat is vast omdat wij op CB het opgaven, ik kan me geen andere reden bedenken...)

Dus als je dit een overwinning noemt nadat de oorlog al gestreden is, dan moet jij dat weten

De oorlog was gestreden na de klappen op Chicago en Mi ja. Misschien was de oorlog ervoor mentaal al klaar voor jullie, maar nee. Die oorlog was nog niet gestreden voor die dagen.

Esfr had natuurlijk verliezen, Kusm ook. Maarja, vorige keer waren nieuwe recruits "tijdrekken/Ima ophouden" en deze keer doorslaggevend voor de val van Maai apparently. Ima was in de oorlog zeker de sterkste, maar als jullie nog de ballen hadden om goed te coördineren en Corus hard te hitten, had er nog echt wat in gezeten voor jullie. Tot de verliezen Chicago en Mi dus.
 
Bovenaan