Top of Flop spelers

Reactiescore
1.363
Wat maakt dat de rest van de wereld dan :(

Ook noobs :eek:. Iedereen is gewoon een noob. De vraag is, neem je dat serieus ja of nee :p. Want toen ik dat ''schijnbaar'' tegen meneertje kata kevin zei, zette hij het meteen op zijn profiel xd.
 
Reactiescore
1.363
Katta kevin heb ik weer een nieuwe bijnaam!?

Neeeeeheeeeeeeeeeeee, die speler kevenknip kechie :p. Die kerel zat op w63 te kataën >.<.
 
Reactiescore
412
kevinkip is gewoon een god jongens. Ik bedoel hoe kan die mij anders hebben weggespeelt deze wereld?
 
Reactiescore
1.476
Dat account bestaat nog. Ik zal maar aannemen dat je op een ander account gerimd bent.
 
Reactiescore
766
Dat account bestaat nog. Ik zal maar aannemen dat je op een ander account gerimd bent.
Check de stats van het account Johnny English :p
 
Reactiescore
412
inderdaad dikke restart in de rim, maar met een start maandje later toch die kevinkip alweer bijna ingehaald :cool:
 
Reactiescore
1.476
Wow damn goed hoor.
Ik had inderdaad niet naar de stats gekeken. Leek me niet heel logisch dat een account met latere start zo hoog in de ranglijst stond.
 
Reactiescore
1.476
Heb jij inmiddels Je deksel al gevonden voor op je potje, op ieder potje past een deksel
Ik had hem ook gesnapt zonder dat je hem uitlegde hoor. :)
Nee, ik heb mijn deksel nog niet gevonden. Maar we zoeken verder. Mijn naam heeft trouwens niet te maken met een potje waar je iets in kan doen.
 

DeletedUser80044

Guest
Ik had hem ook gesnapt zonder dat je hem uitlegde hoor. :)
Nee, ik heb mijn deksel nog niet gevonden. Maar we zoeken verder. Mijn naam heeft trouwens niet te maken met een potje waar je iets in kan doen.

Hmm weetje dit wel heel zeker?? Want ik weet dat er heus wel een deksel is voor joun potje

Ook een glazen pot kan een hele mooie deksel hebben!!
 
Reactiescore
412
ja, cool van mij he. Dat dacht ik zelf dus ook. Hierom heb ik mn maat kevinkip ook al een pm gestuurd dat ik hem bijna heb ingehaald.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bob flop
 
Bovenaan