Top of Flop spelers

DeletedUser79458

Guest
Omdat dit nog nooit nodig is geweest :D

En aangezien het account grenst aan BONKEN en Inf zijn er alle mogelijkheden om zijn defensieve kant te testen


Dat kan zeker maar als jij iets beweert moet je ook de feiten erbij geven om de bewering te onderbouwen. Anders is deze bewering gebaseerd op niks :p

Ja klopt maar je hebt het over of het NU rang 1 verdient. Je geeft dus al aan dat ze defensief nog niet getest zijn en daarom verdienen ze rang 1 nog niet in mij ogen.

Oke laat ik het anders stellen. Jij wil dus beweren dat Kusm geen interns heeft gehad?

@Sokaa bedoelt dat er een ander account was dat het vuilere werk deed: Welk account zou dat kunnen zijn?

Daarom dat zijn tussen zijn eerste 2 dorpen een edelafstand van 4 uur en 26 min. kon liggen.

Op w58 was het ook een goed account en er zal wel iemand nieuw bij op spelen :D

Denissen zei dat er geen interns waren. Heb nooit beweerd dat het acc alleen maar uit interns bestaat he. Ik heb alleen gezegd veel.
 

DeletedUser74825

Guest
Er wordt ook helemaal niet gezegd dat Kusm rang 1 verdient. Het gaat erover dat jouw eerste reactie en nu opnieuw is dat wij veel geinternd hebben. We hebben inderdaad nog niet getest geweest en we vinden dan zelf ook dat daarom onze rang onze kwaliteit niet vertegenwoordigt.

Denissen zei dat er geen interns waren. Heb nooit beweerd dat het acc alleen maar uit interns bestaat he. Ik heb alleen gezegd veel.

Dit hangt er vanaf wat je hier natuurlijk meetelt als interns? Ja, we hebben dorpen van onze mb's 'geinternd' maar als dat ook meetelt heeft wss de hele top 50 veel geinternd. Dus tenzij je dit niet bedoelt ben ik wel benieuwd waar we al die interns gekregen hebben, want wij zijn die precies toch niet tegengekomen.
 

DeletedUser79458

Guest
Er wordt ook helemaal niet gezegd dat Kusm rang 1 verdient. Het gaat erover dat jouw eerste reactie en nu opnieuw is dat wij veel geinternd hebben. We hebben inderdaad nog niet getest geweest en we vinden dan zelf ook dat daarom onze rang onze kwaliteit niet vertegenwoordigt.



Dit hangt er vanaf wat je hier natuurlijk meetelt als interns? Ja, we hebben dorpen van onze mb's 'geinternd' maar als dat ook meetelt heeft wss de hele top 50 veel geinternd. Dus tenzij je dit niet bedoelt ben ik wel benieuwd waar we al die interns gekregen hebben, want wij zijn die precies toch niet tegengekomen.

Kusm heeft ook veel geinternd. Klopt ook wat je zegt dat de gehele top 50 geinternd heeft dat ontken ik ook nergens. Had het misschien beter kunnen verwoorden maar ik meen wel wat ik zei. Kusm heeft vooral op “noobs” geedeld en veel geinternd dus. Weinig tot niks verdedigend laten zien en weinig noemingswaardig gepresteert tegen spelers uit grotere stammen. Andere spelers uit de top 50 hebben daarom meer laten zien dan Kusm dus ze verdienen geen rang 1.

maar het is niet alleen internen geweest

Nogmaals dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen veel. In een van mijn vorige posts al aangegeven he;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79458

Guest
Ik irriteer me mateloos aan het woord 'veel'. Als het er veel zijn, zet dan even weinig namen van veel interns.

Ik irriteer me ook aan dat jullie mijn woorden totaal uit het verband rukken of niet goed kunnen lezen. Maar is goed zal wel niet het woord “veel” gebruiken. Jammer dat jullie ook niet de eerdere vraag beantwoorden of Kusm top of flop is:rolleyes:
 
Reactiescore
94
Kusm heeft vooral op “noobs” geedeld en veel geinternd dus.
Toen kusm nog bij Inf zat hebben ze inderdaad een paar noobs weggespeeld van onder andere onze oude stam, maar die hebben zich wel gewoon geprobeerd te verdedigen en ondersteuning gekregen dus dat is geen internen...

De definitie van internen is iets anders :p

Weinig tot niks verdedigend laten zien
Daar hebben ze zelf geen invloed op, maar ik snap de redenatie wel dat hierdoor de defskills nog onbekend zijn.

weinig noemingswaardig gepresteert tegen stammen uit grotere stammen
Zijn ze nu aan het veranderen ;)

(Ik denk dat je spelers bedoelde)
 

DeletedUser74825

Guest
Ik irriteer me ook aan dat jullie mijn woorden totaal uit het verband rukken of niet goed kunnen lezen. Maar is goed zal wel niet het woord “veel” gebruiken. Jammer dat jullie ook niet de eerdere vraag beantwoorden of Kusm top of flop is:rolleyes:

Wel zal me dan momenteel flop noemen! Als we iets bewezen hebben komen we hier terug! Enige doelstelling voor ons?
 

DeletedUser79458

Guest
Daar hebben ze zelf geen invloed op, maar ik snap de redenatie wel dat hierdoor de defskills nog onbekend zijn.


Zijn ze nu aan het veranderen ;)

(Ik denk dat je spelers bedoelde)

Klopt dat ze er geen invloed op hebben maar daarom verdienen ze toch ook geen rang 1 qua punten?

Klopt heb het aangepast bedankt :)

Wel zal me dan momenteel flop noemen! Als we iets bewezen hebben komen we hier terug! Enige doelstelling voor ons?

Oke zitten we daarover op 1 lijn :) Haha is goed! Veel succes toegewenst. Als doelstelling is relevant blijven denk ik wel realistisch. Denk niet dat Kusm nog in top 3 zal blijven staan over 2 maanden, maar bewijs maar dat ik ongelijk zal hebben.
 
Reactiescore
94
Klopt dat ze er geen invloed op hebben maar daarom verdienen ze toch ook geen rang 1 qua punten?
Nouja ik ben het hier mee oneens. Je hoeft toch niet perse hoge defscore te hebben om rang 1 te verdienen?

Als je je vijanden optijd wegwerkt voordat ze jou aanvallen dan is dat toch gewoon goed gespeeld?
 

DeletedUser79458

Guest
Nouja ik ben het hier mee oneens. Je hoeft toch niet perse hoge defscore te hebben om rang 1 te verdienen?

Als je je vijanden optijd wegwerkt voordat ze jou aanvallen dan is dat toch gewoon goed gespeeld?

Verschillen we van mening over dan. In mijn ogen moet een rang 1 wel minimaal in top 10 staan met ODD, of enigzins wel getest zijn. Dus dit betekent dat een rang 1 zowel zichzelf offensief als defensief bewezen moeten hebben. Dat hebben ze tot nu toe niet.
 
Reactiescore
1.363
Kusm is gewoon een noob :p. Punt uit
 

DeletedUser73636

Guest
Ik vind het wel aardig dat ik wat commotie ontwikkelt heb. Iedereen is zo defensief op deze wereld.
De kerel geeft zijn visie direct 3 man van Shine op zijn kop :p.

Persoonlijk, ik vind Kusm een zeer volwassen speler en een goede speler. Verdiend hij rang 1? In mijn opzichte niet omdat ik persoonlijk vind dat zowel Niettedoen, Coruscant als mystery men betere spelers zijn in mijn opzichte. Dat hij top 10 staat vind ik dan weer wel meer als normaal.
 
Bovenaan