Top of Flop spelers

Reactiescore
760
ik doe ook mee:p
 

DeletedUser73636

Guest
Dit topic is ook al zo dood :O

Zal er wat leven in gooien, Top/Flop speler --> Onze huidige rang 1 Kusm :)
 

DeletedUser79458

Guest
Als ie lang heeft stilgestaan en zich toch terug heeft geknokt naar nummer 1 waarom zou dit dan niet verdiend zijn?


Nog steeds is het onbekend wie er dan geinternt zijn

Heeft het nog niet tegen een noemingswaardige tegenstander (in mijn ogen laten zien). Terwijl andere top 5 accounts dit wel hebben gedaan. MM heeft bijvoorbeeld al laten zien te kunnen offen en deffen, Kusm is nooit getest. Nogmaals, rang 1 ODA hoort niet te betekenen dat je rang 1 in puntenaatal verdient.

Komop doe ff je eigen research. Je ziet toch overduidelijk dat Kusm gewoon veel geinternd heeft. Ik snap dat je je stammaatje wil beschermen maar doen alsof kusm niet veel geinternd heeft is net alsof je oogkleppen op hebt :p

Iemand anders had toevallig wel oda toen ;)

Nog geeneens 10k bij 5 dorpen volgens TWStats:confused:
 
Reactiescore
94
Komop doe ff je eigen research. Je ziet toch overduidelijk dat Kusm gewoon veel geinternd heeft. Ik snap dat je je stammaatje wil beschermen maar doen alsof kusm niet veel geinternd heeft is net alsof je oogkleppen op hebt :p
Als jij dingen beweert moet jij met de bewijzen komen, dus nogmaals, wie waren zijn interns?
 

DeletedUser79458

Guest
Als jij dingen beweert moet jij met de bewijzen komen, dus nogmaals, wie waren zijn interns?

Waarom ga je niet op de rest van mijn post in dat Kusm zich nog nooit in defensief opzicht heeft laten zien? Of ben je nogsteeds ervan overtuigd dat als je rang 1 in ODA bent je rang 1 in puntenaantal verdient?

Voor de rest kan elk weldenkend mens die research doen en heb ik er geen zin in om dat via mobiel te doen want dat is teveel werk. Kunt gewoon dorpsstijgingen zien van bepaalde periodes met weinig tot geen ODA. Dat zijn vaak interns.
 
Reactiescore
94
Waarom ga je niet op de rest van mijn post in dat Kusm zich nog nooit in defensief opzicht heeft laten zien?
Omdat dit nog nooit nodig is geweest :D

En aangezien het account grenst aan BONKEN en Inf zijn er alle mogelijkheden om zijn defensieve kant te testen

Voor de rest kan elk weldenkend mens die research doen ;)
Dat kan zeker maar als jij iets beweert moet je ook de feiten erbij geven om de bewering te onderbouwen. Anders is deze bewering gebaseerd op niks :p
 
Bovenaan