Top of Flop spelers

Reactiescore
766

DeletedUser69389

Guest
Reactiescore
1.478
je hebt ook zoiets van mensen clearen ect?
Naja dat zal het niet geweest zijn.
9 Johnny English
123091_thumb
Res 3.610.035 19.12.2018

tw Johnny English oda.png
 
Reactiescore
967
Ik vind reacties ook niet erg, maar dit zijn hele kortzichtige en bevooroordeelde. Dat vind ik jammer, ik zal straks kijken of ik het gepost krijg.

Naar mijn blik zijn de posts gewoon neutraal en correct. Als je uit het hok komt met beschuldigingen zonder bewijs en veel loze woorden is het in mijn ogen geheel logisch dat je teruggeroepen wordt.
 

DeletedUser79332

Guest
@vtcpro
Misschien beter om dit nu te laten rusten. Hoe meer je erop doorgaat hoe minder serieus je genomen wordt. (Als je dat al wordt)
Wereld duurt nog ff. Schiet nu niet al je kruit weg;)
 
Reactiescore
766
@vtcpro
Misschien beter om dit nu te laten rusten. Hoe meer je erop doorgaat hoe minder serieus je genomen wordt. (Als je dat al wordt)
Wereld duurt nog ff. Schiet nu niet al je kruit weg;)
Ik heb alles nagevraagd en heb verschillende gesprekken gezien. Bij deze zal ik mij dan ook verontschuldigen voor de uitingen die ik heb gedaan jegens bob. De screens en gesprekken die ik heb mag ik niet posten op het af van de personen die deze gesprekken hebben gevoerd met bob en derden.

Ik had inderdaad eerst moeten polsen of ik het bewijsmateriaal dat ik heb, daadwerkelijk mag posten van desbetreffende personen. Dit is hier niet het geval en dat vind ik persoonlijk jammer.

Bij deze zal ik mijn verlies nemen en in het vervolg eerst navragen of ik het vergaarde materiaal daadwerkelijk mag gebruiken.

Daar vloog het laatste stukje van mijn geloofwaardigheid.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
533
Ik heb alles nagevraagd en heb verschillende gesprekken gezien. Bij deze zal ik mij dan ook verontschuldigen voor de uitingen die ik heb gedaan jegens bob. De screens en gesprekken die ik heb mag ik niet posten op het af van de personen die deze gesprekken hebben gevoerd met bob en derden.

Ik had inderdaad eerst moeten polsen of ik het bewijsmateriaal dat ik heb, daadwerkelijk mag posten van desbetreffende personen. Dit is hier niet het geval en dat vind ik persoonlijk jammer.

Bij deze zal ik mijn verlies nemen en in het vervolg eerst navragen of ik het vergaarde materiaal daadwerkelijk mag gebruiken.

Daar vloog het laatste stukje van mijn geloofwaardigheid.
Goed dat je het hebt ingezien. Zal hopelijk ook andere tot nadenken stemmen.

Gelukkig Nieuwjaar alvast en prostend op de ondergang van Ima! (Dat laatste kon ik niet laten)
 
Reactiescore
31
Geloofwaardigheid lol.

Prachtige discussie luitjes! Ik heb weer genoten.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
3.457
Als het echt bewijsmateriaal is en meneer Bob geeft toestemming om te posten,wat is het probleem dan met je vriendjes?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
30
Ik heb alles nagevraagd en heb verschillende gesprekken gezien. Bij deze zal ik mij dan ook verontschuldigen voor de uitingen die ik heb gedaan jegens bob. De screens en gesprekken die ik heb mag ik niet posten op het af van de personen die deze gesprekken hebben gevoerd met bob en derden.

Ik had inderdaad eerst moeten polsen of ik het bewijsmateriaal dat ik heb, daadwerkelijk mag posten van desbetreffende personen. Dit is hier niet het geval en dat vind ik persoonlijk jammer.

Bij deze zal ik mijn verlies nemen en in het vervolg eerst navragen of ik het vergaarde materiaal daadwerkelijk mag gebruiken.

Daar vloog het laatste stukje van mijn geloofwaardigheid.
Noob
 
Reactiescore
766
@underground tacticz. 1ste keer dat ik in jaren met jou eens ben martijn! noob! Runner (joke)


@vtcpro voortaan eerst bewijs leveren gek dat je me naam weet terwijl ik jou niet ken:S
@frank dan had je me anderhalf jaar geleden niet continu moeten appen of ik je wou boosten met league of legends. Dan had ik je naam niet geweten en niet genoemd..
 
Reactiescore
3.457
@frank dan had je me anderhalf jaar geleden niet continu moeten appen of ik je wou boosten met league of legends. Dan had ik je naam niet geweten en niet genoemd..
Ik eis bewijs!!(wait)
 
Bovenaan