Top of Flop spelers

Reactiescore
415
een stuk of 5 maar? Ik heb al verschillende mensen gesproken en dat ze nu op een ander account spelen. Betekend niet dat ze nooit in die stam hebben gezeten :p

DeletedUser78796

Guest
Ik heb het alleen over hunt he. Niet de naamswijzigingen en regimes ervoor.

Reactiescore
1.372
Reactiescore
3.458
Pak speler A db maar voor mij :eek:
Rapportje van zijn clear kan je privé opvragen

Reactiescore
1.503
Wou al zeggen, de werelden zijn tegenwoordig zo klein dat je wel 50 goede farmers in een continent hebt. Vroeger waren dit er ongeveer 8. Dan kan je puur op je farms echt ver komen.
Mijn buurman farmt 200k per dag, en 5 spelers in mijn 9x9 farmen ook 50k per dag. Ik heb de tijd niet om dat bij te houden, het is gewooon niet rendabel voor mij omdat geen enkel dorp boven de 1000 plunderbare grondstoffen komt.

DeletedUser80044

Guest
wij moeten alles uit bb's halen das t nadeel van zo snel groeien met een 1/20 regel :confused:

DeletedUser80044

Guest
hebben daarin tegen wel een gigantisch hoge plunder op t moment farm is nu ook wel decent, maarja willen liefst ofc spelers farmen

DeletedUser75778

Guest
Goed farmen kost tijd. Goed farmen vraagt om tactiek. Als je 3x per dag rondes van 5lc er uit doet, ga je er inderdaad niet komen.

Reactiescore
420
Vind dat die 1/20 mag afgeschaft worden. Doe dat 2-3 weken maar als je erna zo'n achterstand hebt ga je het echt niet nog goed maken.

Reactiescore
583
Vind dat die 1/20 mag afgeschaft worden. Doe dat 2-3 weken maar als je erna zo'n achterstand hebt ga je het echt niet nog goed maken.

Ik heb een ander argument waarom die regel onzin is.
Als jij 120k bent, en je wordt belaagd door 100 spelers die allemaal 5k punten hebben met trein en volle clear. Kan je enkel aangevallen worden en niks terug doen. Lijkt me ook weer niet eerlijk.

Bovenaan