Top of Flop spelers

DeletedUser79906

Guest
Je startte met gs gs op 1? Als dat op w64 nog succesvol is geweest, vind ik dat erg knap :p

Nee niet op 1 had ze op 10-10-15
Verder liet ik mijn lc mee groeien met het puntenaantal van het dorp ongeveer.

Was dan ook in de rim gestart en had het geluk maar 1 pp abuser in de buurt te hebben die bb dorpjes edelde
 
Reactiescore
536
Nee niet op 1 had ze op 10-10-15
Verder liet ik mijn lc mee groeien met het puntenaantal van het dorp ongeveer.

Was dan ook in de rim gestart en had het geluk maar 1 pp abuser in de buurt te hebben die bb dorpjes edelde

Wou al zeggen, de werelden zijn tegenwoordig zo klein dat je wel 50 goede farmers in een continent hebt. Vroeger waren dit er ongeveer 8. Dan kan je puur op je farms echt ver komen.
 
Reactiescore
420
Vroeger had je iets meer BB dorpen en omdat de wereld groter was had je ook iets meer eigen farmruimte. Farmen tot Lc deden we inderdaad met speer/zwaard of speer/bijl. Dan even alles in Lc stoppen.

Je kan me op Skype aanspreken dan stuur ik screens van de 1/1/1. Was op een .net wereld geprobeerd en mensen gingen ons aangeven wegens “ cheaten “
 

DeletedUser78972

Guest
Wachten op voor grotere clear is beter op langer termijn tenzij je een ez ligging hebt
 
Reactiescore
536
Vroeger had je iets meer BB dorpen en omdat de wereld groter was had je ook iets meer eigen farmruimte. Farmen tot Lc deden we inderdaad met speer/zwaard of speer/bijl. Dan even alles in Lc stoppen.

Je kan me op Skype aanspreken dan stuur ik screens van de 1/1/1. Was op een .net wereld geprobeerd en mensen gingen ons aangeven wegens “ cheaten “

Ik deed altijd speed stijl, ik bouwde volop speer en lc. Had ik 1000 speer (en vaak ook 1000 lc), ging ik pas bijl ontwikkelen en maken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je kan me op Skype aanspreken dan stuur ik screens van de 1/1/1. Was op een .net wereld geprobeerd en mensen gingen ons aangeven wegens “ cheaten “

Ben wel heel nieuwsgierig nu :D

Weet niet of ik je in m’n contacten heb staan; duncanvers :)
 
Reactiescore
415
naja je mag zeggen wat je wilt, maar als je een aanval verwacht en je stam bereid is om je te stacken. Is dat toch gewoon een slimme actie.
Het feit that tmwnn volgepropt stond door zijn stam maakt de prestatie niks minder. Ik denk dat tot nog toe niemand anders een speler die 2.5x zo groot is weggespeelt heeft.
 

DeletedUser80044

Guest
Ze hebben het gewoon slim uitgespeeld

Zkr probs daarvoor en idd was een mooi rapportje haha
 
Reactiescore
1.365
Voor de fans: https://gyazo.com/35792b774fc505a67d92b662dd7c98ee .
De eer gaat sws uit naar mn stam :).
Alhoewel het ook een stam actie was.. Alleen bleven van de treinen bij ieder eerst de ts hangen, toen alle dorpen binnengehaald.
Ben blij dat het goed verlopen is :D. In mn uppie zou ik idd nooit zo'n goed accountje weg kunnen werken.

En bobo die wat positiefs over mij zegt :O.
Waardeer ik, thanks bobo :D.
 
Reactiescore
415
Naja op w57 kon ik me af en toe vrij storen aan je taalgebruik, maar vind dit gewoon een goede actie en ken de accounts ook die erachter zitten.
Dan heb ik echt geen moeite met een compliment geven.
 
Bovenaan