1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Top of Flop spelers

Discussie in 'Wereld 65' gestart door nick master, 8. nov 2018.

Deel Deze Pagina

1. seppe21

seppe21

Lid geworden:
    2. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    20
    @Sokaa bedoelt dat er een ander account was dat het vuilere werk deed: Welk account zou dat kunnen zijn?

Daarom dat zijn tussen zijn eerste 2 dorpen een edelafstand van 4 uur en 26 min. kon liggen.

Op w58 was het ook een goed account en er zal wel iemand nieuw bij op spelen :D

Sokaa vindt dit leuk.
  2. Sokaa

Sokaa

Lid geworden:
    3. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    69
    Toch iemand die zijn research doet!

seppe21 vindt dit leuk.
  3. Envisioner

Envisioner

Lid geworden:
    18. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja klopt maar je hebt het over of het NU rang 1 verdient. Je geeft dus al aan dat ze defensief nog niet getest zijn en daarom verdienen ze rang 1 nog niet in mij ogen.

Oke laat ik het anders stellen. Jij wil dus beweren dat Kusm geen interns heeft gehad?

Denissen zei dat er geen interns waren. Heb nooit beweerd dat het acc alleen maar uit interns bestaat he. Ik heb alleen gezegd veel.

4. Sokaa

Sokaa

Lid geworden:
    3. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    69
    Er wordt ook helemaal niet gezegd dat Kusm rang 1 verdient. Het gaat erover dat jouw eerste reactie en nu opnieuw is dat wij veel geinternd hebben. We hebben inderdaad nog niet getest geweest en we vinden dan zelf ook dat daarom onze rang onze kwaliteit niet vertegenwoordigt.

Dit hangt er vanaf wat je hier natuurlijk meetelt als interns? Ja, we hebben dorpen van onze mb's 'geinternd' maar als dat ook meetelt heeft wss de hele top 50 veel geinternd. Dus tenzij je dit niet bedoelt ben ik wel benieuwd waar we al die interns gekregen hebben, want wij zijn die precies toch niet tegengekomen.

5. Denissen

Denissen

Lid geworden:
    27. feb 2012
    Leuk Bevonden:
    48
    Nee maar jij zegt dat ze buiten internen niks hebben laten zien en dat is niet waar, ze hebben al een paar spelers volledig van de kaart geveegd.

Misschien geen groot kaliber spelers maar het is niet alleen internen geweest

6. Envisioner

Envisioner

Lid geworden:
    18. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    28
    Kusm heeft ook veel geinternd. Klopt ook wat je zegt dat de gehele top 50 geinternd heeft dat ontken ik ook nergens. Had het misschien beter kunnen verwoorden maar ik meen wel wat ik zei. Kusm heeft vooral op “noobs” geedeld en veel geinternd dus. Weinig tot niks verdedigend laten zien en weinig noemingswaardig gepresteert tegen spelers uit grotere stammen. Andere spelers uit de top 50 hebben daarom meer laten zien dan Kusm dus ze verdienen geen rang 1.

Nogmaals dat heb ik niet gezegd. Ik zei alleen veel. In een van mijn vorige posts al aangegeven he;)

Laatst bewerkt: 8. jan 2019
  7. Sokaa

Sokaa

Lid geworden:
    3. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik irriteer me mateloos aan het woord 'veel'. Als het er veel zijn, zet dan even weinig namen van veel interns.

8. Envisioner

Envisioner

Lid geworden:
    18. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik irriteer me ook aan dat jullie mijn woorden totaal uit het verband rukken of niet goed kunnen lezen. Maar is goed zal wel niet het woord “veel” gebruiken. Jammer dat jullie ook niet de eerdere vraag beantwoorden of Kusm top of flop is:rolleyes:

9. Denissen

Denissen

Lid geworden:
    27. feb 2012
    Leuk Bevonden:
    48
    Toen kusm nog bij Inf zat hebben ze inderdaad een paar noobs weggespeeld van onder andere onze oude stam, maar die hebben zich wel gewoon geprobeerd te verdedigen en ondersteuning gekregen dus dat is geen internen...

De definitie van internen is iets anders :p

Daar hebben ze zelf geen invloed op, maar ik snap de redenatie wel dat hierdoor de defskills nog onbekend zijn.

Zijn ze nu aan het veranderen ;)

(Ik denk dat je spelers bedoelde)

10. Sokaa

Sokaa

Lid geworden:
    3. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    69
    Wel zal me dan momenteel flop noemen! Als we iets bewezen hebben komen we hier terug! Enige doelstelling voor ons?

11. Envisioner

Envisioner

Lid geworden:
    18. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt dat ze er geen invloed op hebben maar daarom verdienen ze toch ook geen rang 1 qua punten?

Klopt heb het aangepast bedankt :)

Oke zitten we daarover op 1 lijn :) Haha is goed! Veel succes toegewenst. Als doelstelling is relevant blijven denk ik wel realistisch. Denk niet dat Kusm nog in top 3 zal blijven staan over 2 maanden, maar bewijs maar dat ik ongelijk zal hebben.

12. Denissen

Denissen

Lid geworden:
    27. feb 2012
    Leuk Bevonden:
    48
    Nouja ik ben het hier mee oneens. Je hoeft toch niet perse hoge defscore te hebben om rang 1 te verdienen?

Als je je vijanden optijd wegwerkt voordat ze jou aanvallen dan is dat toch gewoon goed gespeeld?

13. Envisioner

Envisioner

Lid geworden:
    18. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    28
    Verschillen we van mening over dan. In mijn ogen moet een rang 1 wel minimaal in top 10 staan met ODD, of enigzins wel getest zijn. Dus dit betekent dat een rang 1 zowel zichzelf offensief als defensief bewezen moeten hebben. Dat hebben ze tot nu toe niet.

14. Denissen

Denissen

Lid geworden:
    27. feb 2012
    Leuk Bevonden:
    48
    Dat ze zichzelf nog niet defensief hoeven te bewijzen maakt Kusm toch geen flop maar eerder de vijanden om ze heen?

15. Kechvin

Kechvin

Lid geworden:
    21. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    74
    Nitraatje dr bij?

16. We Like Hot Chicks

We Like Hot Chicks

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    111
    Kusm is gewoon een noob :p. Punt uit

17. Denissen

Denissen

Lid geworden:
    27. feb 2012
    Leuk Bevonden:
    48
    Wat maakt dat de rest van de wereld dan :(

18. seppe21

seppe21

Lid geworden:
    2. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    20
    Dit gaat wel zeer weinig het geval zijn

19. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    358
    Dan moet je een bril kopen maat, idk of het ook solden zijn bij Pearle of Hans Anders tho.

20. Serenity

Serenity

Lid geworden:
    30. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    1.219
    Huh?:D