Top Locaties/ Discussie

Reactiescore
24
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: Top Locaties/ Liggingen

Jij vind dus een ligging met veel kleine bb's sterk?
 

DeletedUser

Guest
Re: Top Locaties/ Liggingen

Ik bedoel locaties, als je daar in de buurt ligt, heb je een aandig voordeel ja ;)

In de beginfase misschien maar ik heb toch op termijn liever een buurt met weinig bb's en veel grote dorpen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Top Locaties/ Liggingen

Het zijn altijd noobs die een goede ligging hebben en er nooit gebruik van maken, echt zonde!
 
Reactiescore
24
Re: Top Locaties/ Liggingen

In de beginfase misschien maar ik heb toch op termijn liever een buurt met weinig bb's en veel grote dorpen ;)

Idd ;), maar op langere termijn, je loopt ver vooruit, eventueel sneller naar edeltrein?, want met lc is op afstand farmen later ook geen punt naar mijn mening ^^
 

DeletedUser

Guest
zolang er maar veel dorpjes in je 15x15 liggen en ze groeien, zit je altijd goed. Later moet je dat extrapoleren naar je 45x45 maar verder maakt het volgens mij niet zo zot veel uit?
 

DeletedUser

Guest
zolang er maar veel dorpjes in je 15x15 liggen en ze groeien, zit je altijd goed. Later moet je dat extrapoleren naar je 45x45 maar verder maakt het volgens mij niet zo zot veel uit?

Gezien de kerk maakt het volgens mij toch uit dat je redelijk wat mooie dorpjes hebt in je 15x15. Uiteraard kun je ook telkens een nieuwe kerk bouwen, maar dit gaat dan ten koste van je farmmogelijkheden. (minder boerderijplaatsen=minder troepen)

Het hangt er dus een beetje van af hoe je te werk gaat, maar rekening houdend met de kerk is het toch aangenaam om wat mooie dorpjes te hebben :D
 

DeletedUser47551

Guest
Gezien de kerk maakt het volgens mij toch uit dat je redelijk wat mooie dorpjes hebt in je 15x15. Uiteraard kun je ook telkens een nieuwe kerk bouwen, maar dit gaat dan ten koste van je farmmogelijkheden. (minder boerderijplaatsen=minder troepen)

Het hangt er dus een beetje van af hoe je te werk gaat, maar rekening houdend met de kerk is het toch aangenaam om wat mooie dorpjes te hebben :D

tjah tegen dat je dorpen gaat edelen in je kerkradius van eerste dorp ben je alweer 20 dorpen verder, dus die groeien wel, traag kan ook ;)
 

DeletedUser

Guest
tjah tegen dat je dorpen gaat edelen in je kerkradius van eerste dorp ben je alweer 20 dorpen verder, dus die groeien wel, traag kan ook ;)

Ja, het hangt er daarom ook van af hoe je gaat spelen :p

Want als je ergens ver weg een dorpje gaat edelen heb je ook weer grotere farmmogelijkheden =>meer gs'en met minder troepen.

Dusja, we geraken er wel :p
 

DeletedUser

Guest
Gezien de kerk maakt het volgens mij toch uit dat je redelijk wat mooie dorpjes hebt in je 15x15. Uiteraard kun je ook telkens een nieuwe kerk bouwen, maar dit gaat dan ten koste van je farmmogelijkheden. (minder boerderijplaatsen=minder troepen)

Het hangt er dus een beetje van af hoe je te werk gaat, maar rekening houdend met de kerk is het toch aangenaam om wat mooie dorpjes te hebben :D

achja, ik ben nog niet gestart dus heb nog niet echt opgelet of er kerkjes zijn enz ;) ik plan pas over 9 weken te starten :p

maar met kerkjes moet je wat meer clusteren he :p gaat perfect. ik speel nu ondertussen al en eeuwigheid met die dingen op w14 en het blijft vlot gaan :D
 

DeletedUser

Guest
Ik had er maar 1 :( al 2 bijgecreëerd :D

Ik laat de barbaren deze keer liever naar mij komen. Heb er toch al 1tje redelijk dicht bij en teveel is ook nooit goed :D

En als er echt geen meer bij komen en we er te weinig hebben kunnen we altijd nog eens een ronde doen
 

DeletedUser40402

Guest
Ik laat de barbaren deze keer liever naar mij komen. Heb er toch al 1tje redelijk dicht bij en teveel is ook nooit goed :D

En als er echt geen meer bij komen en we er te weinig hebben kunnen we altijd nog eens een ronde doen

Ik heb gewoon direct pm's gestuurd. 3/4 gaat er toch niet op in, dus die 1/4 is mooi meegenomen :p
 
Bovenaan