Top/Flopstammen

DeletedUser28445

Guest
@ Krepox
Ja je zit hier al vanaf het begin, niet op dit account, dus boeit geen flikker.

Ik volg het vanaf het begin, dat is wat ik ermee bedoelde. Ik ken alle gebeurtenissen enz. Terwijl de echte laatkomers daar nog geen weet van hebben en het ook niet allemaal hebben teruggelezen. En ja niet op mijn eigen account zucht.. dat verhaal heb ik al 100x moeten vertellen. Doet het er verder dan zo erg toe dat ik niet op mijn eigen account ben verder gegaan? Dan alsnog had je wel weer iets anders onnozels gezegd dat ook gewoon bij |P| zo is. En ja, Select was een goede stam. Zeg ik toch ook niks over? Jij bent in een pre made gestart en ik ben hier gewoon uit mezelf begonnen om mezelf te bewijzen, is ook wat anders. Daarna had je nog het geluk dat ze je in |P| hebben aangenomen anders was je ook weg geweest weet je zelf ook. En dat komt totaal niet, omdat je een slechte speler bent maar door je AF gedrag hier dat weinig aanstaan. Dan nog even terug naar mezelf, omdat ik uit mezelf ben begonnen wist ik ook niet in welke regio ik kwam te liggen.
Dat ik dan in aanraking ben gekomen met Sun/Illu/Eiland is ook logisch als dat de enige goede stam in de buurt was hé. :eek:

Wat dat laatste betreft ik kan inderdaad niet bewijzen dat ik verder geraakt zou kunnen zijn, maar je zou me wel kunnen geloven. En doe je dat niet dan moet je dat zelf weten.



Ten eerste is Empraz helemaal geen stacknoob. De vorige massa heb ik gedefft en stond amper deff, 0 verlies. Deze massa hebben de spelers zelf gedefft, terwijl ze een 7 dagen aanvalbare ban hadden, de avond voor de aankomst van de massa inlogden (waarbij een heel deel van de clears zelfs al was aangekomen), hebben ze alles voorbereid en de massa met winst afgesloten. Empraz heeft amper stamdeff, en die noobs die geïnternd werden zoals jij het nu zegt spelen al lang niet meer, zit een nieuw team op en die doen het voortreffelijk.

Ok, wist niet dat jij er VV deed. Wat ik had vernomen in ieder geval is dat de dorpen aan het front wel wat vol stonden nu. Dat is zeer netjes van ze inderdaad. Dan heb ik daar niks op aan te merken nu als die andere weg zijn. Die stelden inderdaad zeer weinig voor ook al deed Krepox anders zeggen. :)


Hahaha, sorry maar hier kan ik alleen om lachen. empraz is geen stacknoob en zit een prima team op die je echt niet zomaar zou 'ownen'. TID is ook gewoon goed bezet, en Sigvald own je ook absoluut niet zomaar.

verder zitten op melvinvanhunen prima spelers, alleen ze hebben het druk in RL helaas spreek ik ze daarom nouwelijks meer maar in de insane tijd was dat wel anders en waren ze nooit te beroerd om t vv'en en jumpte ze ook naar het front om mee te vechten.

hiermee probeer ik niks af te doen aan jou kwaliteiten of wat dan ook, maar het zijn gewoon goede spelers die je nu totaal verkeerd inschat.

verder doe je ook af en toe alsof je precies weet hoe het er in |P| aan toe gaat, maar vaak zit je er naast. (krepox doet hetzelfde ik weet het, interesseert me niet)

Ja, zoals ik al tegen Aus zei dus. Ik weet inderdaad niet of ik dat nieuwe team zou ownen, hangt af van vele factoren. Had het over die oude spelers daar. TID weet zich enkel goed te stacken. Ik weet zeker dat die ook niet goed zou volhouden zonder een VV'er als die minder stacks had. Sigvald kunnen we lang of kort over praten, ik weet het nog steeds niet met die man. Eerst kwam dat hele verhaal dat hij werkte, maar alsnog doet hij niet aan timen. Hij pakte mooi dorpen toen Wexzo even onbemand was, ja. Helaas, maar dorpen komen wel terug ooit.

Melvinvanhunen doet goed mee blijkbaar, maar zoals Krepox zegt is natuurlijk niet waar dat ik vergelijkbaar ben met hem. Ik wil best geloven dat hij echt wel inzet heeft en dergelijke, maar je kan ook overdrijven, niet waar?

Ik weet inderdaad niet alles in |P|, maar Krepox weet alles te overtreffen nog met zijn alwetend oog.
 

DeletedUser52088

Guest
Wel leuk hoe je op elk punt reactie geeft :)
En je hebt wel gelijk in sommige puntjes, zover ik weet :D
 

DeletedUser59417

Guest
Preview


;)
 

DeletedUser

Guest
Speler Actie Datum/Tijd Punten

Jonasty1 Verlaten 29th August 2012 - 23:19 13,786,639
 

DeletedUser3435

Guest
Je mening is inderdaad oprecht en hardop denkend met een subjectief tintje inderdaad...
Nee zeg ik ook niet, niemand heeft altijd gelijk. Ik ken hem goed genoeg om zijn rol in de stam in te schatten :) Vergelijkbaar met Koos Dorploos vroeger in Phalanx. Dat is waar ja en ik doe ook helemaal niks af aan je inzet hoor, maar ik zeg maar dat een niet zo bepalende speler nu de leiding heeft en dat is anders als vroeger. Ik zeg dat je een gewone speler bent, ik heb nooit gezegd dat je een noob bent. Je ODA is trouwens om te janken. Je hebt een mooi cluster en tja dat is een luxe dat je alleen dat moet doen, dat doe ik ook en tegelijk heb ik nog een eigen front en gebied.

Ja, en zwakke schakels is waar het om draait toch? Het lijkt mij tacktisch niet slim eerst de beste te pakken en de zwakke met rust te laten. Heeft |P| ook goed van kunnen profiteren (Tendentieus bv.). Betreft Divine, klopt
Tuurlijk.. is zo. Maar nu zijn de zwakke schakels blootgelegd en hebben wij er ook wat aan kunnen doen en nu gaat het beter..

Nou, leugens staan er zat hier op het AF...
Ik heb over Divine ook een uitgesproken mening, altijd gehad, dat maakt het daarom nog geen leugen omdat mijn stam daar een BG met aangaat. Ik zeg bovendien helemaal niet dat ze de hele wereld aankunnen, ik zeg dat ze te vergelijken vallen met spelers van Break, jij vormt het naar je eigen hand. Pemann is beter als alle spelers van Break die ik al bezig gezien heb.. Oceanos is gewoon een goede speler. Toch hebben jullie er nog gesprekken met gehad over dat een deel zonder TJ zou kunnen komen ofniet? L. van The Infinity, K. van Legenden, V. op T Dub, J. en H. op Qualitate, A. op Qualified, .. dat is de harde kern van vroeger, de draaiende motor van |P|.

Dit account heb ik wel groot gemaakt....
Haha het Calbero verhaaltje.. het had genoeg edels dus dat maakt helemaal niet uit. Het is gewoon zo makkelijk als de basis er al is. Empraz zitten al lang die spelers op, zij waren de spelers die dorpen verloren aan jullie en waar jij zo over zit te zeiken. Divine een tijdje wel ja en Insane had ook gewoon front net zoals ons. Ik heb het gehoord van Divine zelf dat een deel nog zou mogen overgaan zonder TJ en dat er nog dingen besproken werden, dus tja. Haha oké dan, CBC weet er dus niks van.

|P| is inderdaad op een goede weg, complimenten. En wat TDKR betreft, dat is een hele gemene opmerkelijke stab van een oude trouwe Break speler die ook contact onderhield met iemand uit |P| toen. Wil niemand verwijten, enkel hem maar bepaald leuk was het niet gezien we kansloos stonden als email op zijn naam stond.
Ja en waarom heeft hij dat dan gedaan? Zal toch een reden hebben veronderstel ik, je gaat niet zomaar op delete.

Oh, maar is niet alleen in de vakantie dat ik veel VV hoor...
Het gaat ook niet om de vakantie, het gaat erom dat jij op vakantie bent op je eigen account dus altijd wel tijd hebt om te VV'en ja. Nee dan had ik hem nog altijd vergeleken met een speler zoals jij.. waar hij ook zou zitten.

Denk dat, dat nog wel meevalt hoor...
Nee inderdaad een speler die het niet red op Rhythm of A stroke zou het ook niet redden aan het Break front.. :rolleyes: Tuurlijk wel man, en dat weet je zelf ook, en als je dat niet beseft ben je gewoon dom. DS3 is een zwakke speler, zeker verdedigend gezien en heeft helemaal geen ruggengraat.

Dat is waar inderdaad. FOD heeft helaas niet de motivatie meer gehad er wat aan te doen, is wel zonde....
Ik kan jou gewoon goed inschatten, heeft niks met het bestempelen van mensen te maken. Tuurlijk willen er geen mensen meer op na dat DS3 dat account de grond ingeboord heeft. M. is gewoon gestopt met TW, had niks met het account te maken.

Het enige dat je van me weet, is hoe ik mij gedraag op het AF...
Hoe kan jij in godsnaam een speler een voorbeeld zijn? Je bent op je account gekomen, en is al helemaal geen topaccounts. Voor de rest heb ik je ooit nog nooit opmerkelijke dingen zien doen en merk ik gewoon vanuit Break kant dat je heel wat minder aanzien hebt als Naamloos. Je bent gewoon een basis speler, niet meer en niet minder. Dat je inzet echt enorm is staat daarbuiten. Zolang als persoonlijke successen uitblijven zal dit ook gewoon zo blijven, dat zal je op een nieuwe wereld moeten waarmaken. Jij doet net hetzelfde als wat ik deed op mijn eerste wereld, niks moeilijk aan.

Break speelt het volgens jou laf misschien. Dat |P| het zo aanpakt, heb ik ook niks op aan te merken alleen als het dan slecht ging kwamen er wel smoesjes...
|P| had ook gewoon het lef om het zo te doen terwijl jullie allemaal als een groepje gingen samenspannen dus wij hadden ook zeker terechte excuses. Ja zoals ik al zei zal je dat ook niet krijgen, totdat je echt zelfs eens iets gaat bereiken.

Met weinig defence ligt er dan ook aan wie ik voor me heb en hoeveel edels die heeft...
Ach iemand zoals Qualitate timed spelers zoals jij gewoon helemaal ondersteboven. Zonder defence ben je helemaal aangewezen op je skills en zoals je zelf ook weet ben je nu niet echt een pro. Dat zijn de enigste degelijke spelers in Break, die boven de rest uitsteken. Haha nee de kans dat jij hun zou ownen is echt nihil. Dat heeft te maken met inzet en activiteit, niks met wat voor speler jij bent en wat jou niveau is.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik volg het vanaf het begin, dat is wat ik ermee bedoelde. Ik ken alle gebeurtenissen enz. Terwijl de echte laatkomers daar nog geen weet van hebben en het ook niet allemaal hebben teruggelezen. En ja niet op mijn eigen account zucht.. dat verhaal heb ik al 100x moeten vertellen. Doet het er verder dan zo erg toe dat ik niet op mijn eigen account ben verder gegaan? Dan alsnog had je wel weer iets anders onnozels gezegd dat ook gewoon bij |P| zo is. En ja, Select was een goede stam. Zeg ik toch ook niks over? Jij bent in een pre made gestart en ik ben hier gewoon uit mezelf begonnen om mezelf te bewijzen, is ook wat anders. Daarna had je nog het geluk dat ze je in |P| hebben aangenomen anders was je ook weg geweest weet je zelf ook. En dat komt totaal niet, omdat je een slechte speler bent maar door je AF gedrag hier dat weinig aanstaan. Dan nog even terug naar mezelf, omdat ik uit mezelf ben begonnen wist ik ook niet in welke regio ik kwam te liggen.
Dat ik dan in aanraking ben gekomen met Sun/Illu/Eiland is ook logisch als dat de enige goede stam in de buurt was hé. :eek:

Wat dat laatste betreft ik kan inderdaad niet bewijzen dat ik verder geraakt zou kunnen zijn, maar je zou me wel kunnen geloven. En doe je dat niet dan moet je dat zelf weten.
Ja dat maakt dan ook niet echt uit als je aan de andere kant van de wereld ligt.. Ik weet zeker dat je heel wat dingen niet weet van Select en Break. Tuurlijk doet dat er toe.. je moet niet doen alsof je hier zeker had overleefd terwijl je van account verwisseld bent. Alles had heel anders kunnen lopen en het moeilijkste aan het overleven is om je omgeving te blijven domineren. Ik ben niet in een premade gestart, ik ben gewoon gestart en heb toen gesolliciteerd voor Select. Dat valt wel mee.. ik had Qualitate, Brokensound, en nog wat accounts in continent 56 toen achter mij, heel continent 56 was van ons en |P| wist dat dat niet zomaar zou gaan. Kan je inderdaad niet bewijzen, dus is gewoon speculeren.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al tegen Aus zei dus. Ik weet inderdaad niet of ik dat nieuwe team zou ownen, hangt af van vele factoren. Had het over die oude spelers daar. TID weet zich enkel goed te stacken. Ik weet zeker dat die ook niet goed zou volhouden zonder een VV'er als die minder stacks had. Sigvald kunnen we lang of kort over praten, ik weet het nog steeds niet met die man. Eerst kwam dat hele verhaal dat hij werkte, maar alsnog doet hij niet aan timen. Hij pakte mooi dorpen toen Wexzo even onbemand was, ja. Helaas, maar dorpen komen wel terug ooit.

Melvinvanhunen doet goed mee blijkbaar, maar zoals Krepox zegt is natuurlijk niet waar dat ik vergelijkbaar ben met hem. Ik wil best geloven dat hij echt wel inzet heeft en dergelijke, maar je kan ook overdrijven, niet waar?

Ik weet inderdaad niet alles in |P|, maar Krepox weet alles te overtreffen nog met zijn alwetend oog.

je weet niet wie er op TID spelen dus vergeef ik je deze ridicule uitspraak;)
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt anders wel altijd alsof tid alleen maar onder vv staat, onder de persoonlijke bescherming van auseinandersetzung wel te verstaan.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Al 3 hele dagen? Je verraad nu dus wel dat dat account idd wekenlang onder vv heeft gestaan, zoals ik al dacht ;)
 

DeletedUser

Guest
Twee weken ja. Hoezo verraad ik dat, was gewoon bekend lijkt me. De speler was op vakantie, dus dat is niet zo gek. Nu is die er weer. @ Ago: blijven proberen.
 

DeletedUser

Guest
Liegen is zo'n slechte zonde..

The Invisible Dictators 27.08.12 22:41
hallo,

sorry dat ik het account in de steek had gelaten. maar had en heb het erg druk. werk rond de 55 uur in de week en heb daarnaast ook nog 3 keer trainen in de week. een weekend feest wat maar 1 keer in het jaar is. (vraag maar aan jeffrey ownz hoe weinig ik inlog)

ik ben erg blij dat jij dit allemaal voor het account doet en ik zal de verzonden PA natuurlijk nog gaan vergoeden. deze week ben ik nog aan het werk en volgende week begint school weer en dan kan ik weer meer online komen.

Mvg,
Peter

:rolleyes:
 
Bovenaan