- Reactiescore
- 736
Ik zie mongolen die nog steeds tw spelen
Ouch.
Zit zeker wat in. Snap dat dit gewoon actie-reactie is. Maar Clean had toch ook iemand anders dan Vastator kunnen rekruteren? Snap niet dat ze met zo een booster verder gaan. In Toxic zitten ook nog een aantal spelers die ze perfect hadden kunnen rekruteren. Met Daffy daar in het zuiden hebben ze genoeg kwaliteit om het daar te kunnen halen. Zeker aangezien iedereen daar hun BG is in het zuiden...
Alsof ik nog speel voor een wereldwinst lmaoDat je een paar goeie spelers in één stam smijt is logisch, maar dat je inderdaad een Vastator en een TopKip erbij neemt tsja tsja tsja. Had meer verwacht van sommige spelers daar zoals Ithy en EoS. Ze willen precies gewoon weer een gratis wereldwinstje erbij, beetje saai
Kijk hem gaan man, is toch niet meer normaal. Odin is ook een dikke booster maar check het verschil alDus omdat een account boost mag die zeg maar geen plaats binnen 1 van de grotere stammen hebben omdat? Want het gedeelte booster hartstikke leuk maar geef dan ook een goeie reden waarom dat dan zo zou moeten zijn?
En dat er binnen Toxic ook leuke spelers zitten klopt, Maar again wat heeft dat te maken met het rekruteren van een ander account?
Alsof ik nog speel voor een wereldwinst lmao
Snel, distantieer je van het mongool zijn door nog groter gestopt te zetten in je handtekening!
Moet jij dat InGame ook doen he... en geen spelertjes edelen, maar BB'sDoe is lief tegen elkaar allemaal![]()
Kijk hem gaan man, is toch niet meer normaal. Odin is ook een dikke booster maar check het verschil al. Iedereen altijd klagen over p2w en dan ga je dit gedrag aanmoedigen.
Is een principiële kwestie dit, tuurlijk kan je hem rekruteren. Zal wel een fatsoenlijke speler zijn en Clean zal er ongetwijfeld een mooi team op hebben gezet. Tis niet dat hij zijn weg naar boven heeft gestabt fzo, hij heeft zelfs geen spelers overgenomen (buiten de intern van AAO waar echt wel een luchtje aanzit)...
70k pp van 4 werelden farmen ? Is wel een klein verschil denk ikKijk hem gaan man, is toch niet meer normaal. Odin is ook een dikke booster maar check het verschil al. Iedereen altijd klagen over p2w en dan ga je dit gedrag aanmoedigen.
Is een principiële kwestie dit, tuurlijk kan je hem rekruteren. Zal wel een fatsoenlijke speler zijn en Clean zal er ongetwijfeld een mooi team op hebben gezet. Tis niet dat hij zijn weg naar boven heeft gestabt fzo, hij heeft zelfs geen spelers overgenomen (buiten de intern van AAO waar echt wel een luchtje aanzit)...
Noah gaan we even rustig doen!Clean nog grotere sukkeltjes dan ZO wie had dit verwacht
Noah gaan we even rustig doen!
Zo spreek je niet tegen je mede ATLer !
Dank noahIthy en Tiktokkip top de rest van clean flop!!