Top/flopstammen

Reactiescore
383
Feestmas
 
Reactiescore
32
X-mas flop voor zichzelf onderschat noemen in de golden awards, om vervolgens te gaan runnen wanneer OF geen vv'tjes meer kan draaien.

IMG-20220117-WA0005.jpg

IMG-20220117-WA0004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
116
Dragon met Zusterstam Faith dikke flop

zit een lid bij dat 7 minuten na de eerste aanval elders gaat smeken om MB te worden :p
 
Reactiescore
146
ClumsySpecificGermanspaniel.webp
 
Reactiescore
146
Ga je schamen man, om kleine onervaren spelertjes te pakken en ze vervolgens belachelijk te lopen maken, ga maar weer lekker spion worden, waar je zo goed in bent, en de boel lopen te verraden.
 
Reactiescore
116
Ga je schamen man, om kleine onervaren spelertjes te pakken en ze vervolgens belachelijk te lopen maken, ga maar weer lekker spion worden, waar je zo goed in bent, en de boel lopen te verraden.

Ongefundeerde uitspraken zijn pas zielig.
Leg maar eens uit waar ik spioneerr en wie ik verraden heb? Dit is weer een zielig verliezertje wat niet tegen zijn verlies kan en zijn speelgoed in de rondte gooit. Ga maar huilen bij mammie.

De reden dat je de flop nominatie krijgt is wegens je enorme bluf, angsthaas en faal taktieken. Die je tevergeefs toe past.


En dan nog niet te spreken over de NAP die jullie verbroken hadden, slim denken te zijnn maar volledig van de kaart geveegd te worden als resultaat. Ik snap wel dat je zuur bent ja na zoveel gefaald te hebben.

En nu komen janken dat de NAP is verbroken, had je niet aan moeten vallen met je maatje.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
736
Ongefundeerde uitspraken zijn pas zielig.
Leg maar eens uit waar ik spioneerr en wie ik verraden heb? Dit is weer een zielig verliezertje wat niet tegen zijn verlies kan en zijn speelgoed in de rondte gooit. Ga maar huilen bij mammie.

De reden dat je de flop nominatie krijgt is wegens je enorme bluf, angsthaas en faal taktieken. Die je tevergeefs toe past.


En dan nog niet te spreken over de NAP die jullie verbroken hadden, slim denken te zijnn maar volledig van de kaart geveegd te worden als resultaat. Ik snap wel dat je zuur bent ja na zoveel gefaald te hebben.

En nu komen janken dat de NAP is verbroken, ja duuuuh had je niet aan moeten vallen met je maatje.

Niet alles draait om jou gap.
 
Reactiescore
146
Ongefundeerde uitspraken zijn pas zielig.
Leg maar eens uit waar ik spioneerr en wie ik verraden heb? Dit is weer een zielig verliezertje wat niet tegen zijn verlies kan en zijn speelgoed in de rondte gooit. Ga maar huilen bij mammie.

De reden dat je de flop nominatie krijgt is wegens je enorme bluf, angsthaas en faal taktieken. Die je tevergeefs toe past.


En dan nog niet te spreken over de NAP die jullie verbroken hadden, slim denken te zijnn maar volledig van de kaart geveegd te worden als resultaat. Ik snap wel dat je zuur bent ja na zoveel gefaald te hebben.

En nu komen janken dat de NAP is verbroken, ja duuuuh had je niet aan moeten vallen met je maatje.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet tegen wie jij het nu hebt, maar ik ben niet een van die spelertjes waarover je spreekt, verre van dat zelfs ;-)

vwb de spion: ik zal je wel even helpen herinneren:

2fcd0260dbf298c623b95d03b7d4315c.png
 
Reactiescore
116
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet tegen wie jij het nu hebt, maar ik ben niet een van die spelertjes waarover je spreekt, verre van dat zelfs ;-)

vwb de spion: ik zal je wel even helpen herinneren:

2fcd0260dbf298c623b95d03b7d4315c.png

Hoe lang is w3 geleden?
En vergeten dat jullie mijn eerste account cocoras hadden gehackt, en daarna rove r ram hadden gehackt en alle troepen dood lieten lopen? Actie reactie, beetje zelfde verhaal als nu, nog steeds niets geleerd?
 
Reactiescore
116
En als ik het me goed herinner deden jullie ook aan spy's en was dat aan de orde van de dag. Ben op een gegeven moment gestopt met tellen. Beetje een scheve meetlat gevonden?
 
Bovenaan