Top/ flopstammen

Reactiescore
3
verdorie welke stam heeft zijn p&p kanon losgelaten???
Haha dat zijn jou typische antwoordjes blijkbaar he als iemand jullie eens aanspreekt op jullie rot gedrag :confused2:
 
Reactiescore
338
We zijn aan het afdwalen, het blijft internen of hoe je het ook allemaal wil noemen als speer speler. En jullie liggen te lullen op iedereen die niet met jullie samen spelen die het zelfde doen. Waar zit de logica?

Ff voor de duidelijkheid ik speel niet voor speer? Hoe durf je mij daar mee te associëren?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik denk dat hij zich zo onpopulair mogelijk probeert te maken

waarom weet ik nog niet maar het werkt
 

DeletedUser84257

Guest
Ik ben hier momenteel als speler en niet als member. Zoals ik eerder zei zou jij die dorpen op die moment ook niet weigeren. En ja ik vind het zielig van die stam dat ze eerst strijden en dan de hand doek ik de ring gooien. Je moet altijd proberen tot het uiterste te gaan. Beter strijdend ten onder gaan, dan het gewoon weggeven. Ik weet niet wat daar lol aan is hoor...
Ik had je post nog niet gelezen, klopt inderdaad ik ben hier als speler! Thanks

Dendubel niet dubbelposten aub of ik haal de modts erbij
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
503|534

goed bezig ik heb vertrouwen dat ik de wereld ga winnen als ik dit soort acties zie
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Haha Schandalig
AHHH, de man die startte met 4 stammen (20+ accs) op W78 en hier komt zeiken om een toevallige intern, hypocrietje.

7cba8eb3c6b0ce1f28890bf8f70cceef.png

e
e83d10d051d9997a8ce9cb7fe0f5b0d7.png

Met 40 totale overnames zijn zulke dingen natuurlijk wel schrijnend, maar jezelf in de spiegel aankijken blijkt erg lastig te zijn.

Ja Sean je hebt gelijk.
alsnog maakt dit soort dingen veel kapot en verliezen velen het plezier in Tw + het zijn ook altijd dezelfde namen die opduiken met dit soort praktijken en dan gezamenlijk de man uithangen op het Forum. tis gewoon spijtig meer niet
Eens, maar jij bent wel de laatste die moet komen zeiken :)
 
Reactiescore
38
AHHH, de man die startte met 4 stammen (20+ accs) op W78 en hier komt zeiken om een toevallige intern, hypocrietje.

7cba8eb3c6b0ce1f28890bf8f70cceef.png

e
e83d10d051d9997a8ce9cb7fe0f5b0d7.png

Met 40 totale overnames zijn zulke dingen natuurlijk wel schrijnend, maar jezelf in de spiegel aankijken blijkt erg lastig te zijn.


Eens, maar jij bent wel de laatste die moet komen zeiken :)
Gij zijt wel het opperhoofd van de dutsen. Waar kom jij mee af...ik speel amper gewone werelden w78 was ik gwn een mb maar enkele main accounts konden de activiteit niet opbrengen en daarom lag omfg het beste om de rest te pakken en er een andere team op te zetten.
 
Reactiescore
470
Gij zijt wel het opperhoofd van de dutsen. Waar kom jij mee af...ik speel amper gewone werelden w78 was ik gwn een mb maar enkele main accounts konden de activiteit niet opbrengen en daarom lag omfg het beste om de rest te pakken en er een andere team op te zetten.
Cl 25 speelde jullie ook met Mbs en du's op een classic zonder moraal. Niet zo janken en gewoon leren spelen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gij zijt wel het opperhoofd van de dutsen. Waar kom jij mee af...ik speel amper gewone werelden w78 was ik gwn een mb maar enkele main accounts konden de activiteit niet opbrengen en daarom lag omfg het beste om de rest te pakken en er een andere team op te zetten.
Je bent gestart als onderdeel van een groep die in 4 aparte stammen moesten starten?
 
Reactiescore
38
Je bent gestart als onderdeel van een groep die in 4 aparte stammen moesten starten?
Maakt dat iets uit als een vriend vraagt om wat te mben voor hem?wat boeit mij dat er 4-6-8 of 20 groepen mee starten eens de interns gestart zijn was ik al lang gone.
wat wil je eigenlijk bereiken?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Maakt dat iets uit als een vriend vraagt om wat te mben voor hem?wat boeit mij dat er 4-6-8 of 20 groepen mee starten eens de interns gestart zijn was ik al lang gone.
wat wil je eigenlijk bereiken?
Je veroordeelt mensen die starten met boosts en vindt het zelf prima als je zelf start als boost, vind je dat niet een beetje eigenaardig?
 
Reactiescore
108
AHHH, de man die startte met 4 stammen (20+ accs) op W78 en hier komt zeiken om een toevallige intern, hypocrietje.

7cba8eb3c6b0ce1f28890bf8f70cceef.png

e
e83d10d051d9997a8ce9cb7fe0f5b0d7.png

Met 40 totale overnames zijn zulke dingen natuurlijk wel schrijnend, maar jezelf in de spiegel aankijken blijkt erg lastig te zijn.


Eens, maar jij bent wel de laatste die moet komen zeiken :)

Wat een noob die 6legolas6. Gast kon er geen reet van ;). Wel genoten van die mass destijds. Was het niet met een stam of 4 tegen ons. Ah nvm. Trouwens wat heeft Omfg te maken met de overnames van 6legolas6?
 
Bovenaan