Top/ flopstammen

Reactiescore
13
Speer lijkt mij toch wel de stam die de meeste kans maakt.

UP-R viel ook wel op, maar begint nu een beetje weg te zakken. Misschien dat zij nog voor een verassing kunnen zorgen.
 
Reactiescore
196
UP-R heeft denk ik een aardig gevecht met Lions momenteel. Zag her en der wat veroveringen over en weer vandaag. Waarschijnlijk zakken ze daarom een beetje weg.

Ik denk overigens dat Lions ook een hele grote kans maakt. Al liggen ze op dit moment niet ideaal, ze hebben wel aardig veel interns liggen en dan met name Simba! Maargoed, die rollen kunnen eventueel nog omgedraait worden trouwens, vind de ligging van Simba! veel sterker.
 
Reactiescore
64
Simba is niet onderdeel van Lions hoor.

Verder is er niet echt een battle tussen UP-R en lions. Eerder een battle tussen .Consultant en heel continent 45 (UP-R heeft een hoop extra spelers gevraagd mee te gooien)

Hier ook paar leuke berichten van de hulpjes van UP-R.

Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat UP-R deze wereld niet gaat winnen. De manier hoe hun aanvallen en timen is echt bijzonder slecht. Ik schaam me ervoor dat ik dit verlies, maar tegen deze overmacht is hier niks te beginnen. Ik vond deze nieuwe stamregels leuk maar heb er jammer genoeg niet goed op ingespeeld.

Gr. Panda
 

Bijlagen

  • TW1.jpg
    TW1.jpg
    302,9 KB · Weergaven: 34
  • TW2.png
    TW2.png
    663,8 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
473
Simba is niet onderdeel van Lions hoor.

Verder is er niet echt een battle tussen UP-R en lions. Eerder een battle tussen .Consultant en heel continent 45 (UP-R heeft een hoop extra spelers gevraagd mee te gooien)

Hier ook paar leuke berichten van de hulpjes van UP-R.

Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat UP-R deze wereld niet gaat winnen. De manier hoe hun aanvallen en timen is echt bijzonder slecht. Ik schaam me ervoor dat ik dit verlies, maar tegen deze overmacht is hier niks te beginnen. Ik vond deze nieuwe stamregels leuk maar heb er jammer genoeg niet goed op ingespeeld.

Gr. Panda
Geloof je het zelf dat simba en lions niet gewoon bij elkaar horen? :redface:
 
Reactiescore
64
Geloof je het zelf dat simba en lions niet gewoon bij elkaar horen? :redface:

Ik ben stamleider van Lions, dus ik denk dat ik wel weet hoe het zit.

Het klopt dat de relatie goed is hoor tussen beide, maar ik heb te horen gekregen van de spelers van Simba dat ze vooral voor zichzelf willen spelen.

Maar bedankt voor je inbreng wel :D
 
Reactiescore
64
Haha ja ik ben niet gemaakt om stamleider te zijn TEAO..

Maarja ik mocht jullie clubje niet joinen dus dan moet je maar wat anders doen he :biggrin:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
188
Haha ja ik ben niet gemaakt om stamleider te zijn TEAO..

Maarja ik mocht jullie clubje niet joinen dus dan moet je maar wat anders doen he :biggrin:

Dat was niet persoonlijk hoor! Maar ook wel klein beetje na wat er vorige classic gebeurde!

#FreePeperkoek!

Moderne stammen hebben geen leiding!

Wij zijn voorstander van zelfsturende teams idd! Minder bureaucratie!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
laat jullie niets wijsmaken ik ben de leider van speeer
 
Bovenaan