Top/Flopstammen

Reactiescore
357
Via dit topic kunnen we gaan speculeren en rondneuzen om te zien of er zich reeds stammen gevormd hebben met specifieke doelen. Zijn er stammen serieus gestart? Ergens al degelijke stammen gespot?
 
Reactiescore
4
Via dit topic kunnen we gaan speculeren en rondneuzen om te zien of er zich reeds stammen gevormd hebben met specifieke doelen. Zijn er stammen serieus gestart? Ergens al degelijke stammen gespot?

Hebben verder mensen nog speculaties over wie er met de wereldwinst vandoor zou kunnen gaan? Ben wel benieuwd en zou wel wat meer leven in het forum van 82 willen zien.
Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het alsof er 3 kanshebbers zijn, al weet ik niet of er verder of daartussen nog allianties zijn en of er een groot verschil is in ervaringsniveau in dit spel.
Ben benieuwd naar de speculaties van andere spelers :)
 
Reactiescore
1.363
W82 wordt easy ww, allemaal janknoobs bij de oppositie.

Wij zuigen alles op!
 
Reactiescore
1.363
Klopt wss wel.. Tegenwoordig heb je toch geen normale 1v1v1's meer... Maarja, wat doe je eraan :p.
Denk eerder dat bepaalde stammen intern kapot gaan, als je al ziet hoe langzaam bepaalde dingen gaan..
 
Reactiescore
676
Momenteel zijn er geen samenwerkingen maar hebben de grote stammen eigenlijk allemaal een NAP met elkaar. Er is hierdoor geen strijd en de focus wordt meer gelegd op kleine stammen wegspelen en accounts goed leggen voor de eindstrijd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
well well well
 
Reactiescore
383
#freeburger
 
Reactiescore
736
#FreeSjon
 
Reactiescore
1.228
Ah die indruk kreeg ik al. Zag weinig onderlinge overnamens. Wel saaier op deze manier als je het mij vraagt.
Goh wat mij saai lijkt is full def in de rim spelen, ieder zen ding.
 
Bovenaan