Top/flopstammen

Reactiescore
417
50 kata's voor verzamelplaats is vrij veel en voor toren doet het juist niks tenzij er geen stack in staat maar dat lijkt me sterk bij een toren dorp.
sws is toren targeten vrij zinloos imo.
Als je het tijdens een massa doet is het al te laat.
doe je het niet tijdens een massa easy block ok.

maar goed maakt ook niet echt uit ieder zijn eigen manier, vroeg het me gewoon af ^^
Meer boosten, minder praten
 
Reactiescore
344
Oké nou ja heb ze meer standaard erin staan.. voor welke manier ze ook maar gebruikt moeten worden. Dan staan ze er :) want je wilt niet weten hoeveel Dodge er gedaan word op toren dorpen maar indd mochten we end game halen gaan de katas naar 300+
 
Reactiescore
1.918
Ha Talent en co zn edelboosterkes aan het gebruiken ondanks de overmacht

Floppers
 
Reactiescore
487
Is er al een stam massa op hodl geweest dan?
 
Reactiescore
68
Ha Cult krijgt Hodl niet weg ondanks de overmacht

Toppers

Toch is Cult wel tactisch bezig, op beide het oosten en westen van het Hodl cluster zijn ze aan het insluiten zodat Hodl niet verder de Rim in kan edelen. Tactische beslissing om ze daarna vanuit 3 kanten aan te kunnen vallen.

Ik kijk uit naar een mooie oorlog daar! ^^
 
Reactiescore
1.140
En volgensmij is er ook nog niet heel serieus actie geweest.
Keer lid wat nog niet bij hodl zat, wat tijdens incomings joinde voor os waardoor het easy block ok was.
En volgensmij keer wat mb's van ris die actie hadden gedaan ook met nodige succes maar al weer maand terug inmiddels.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Zo zie je maar weer dat Cult absolute flop is!
 
Reactiescore
1.918
Schreinend dat je tegen zon flopstammeke die een 2m rimstam schijnbaar niet kan wegspelen een grote overmacht moet hebben?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Als je een beetje kennis van het AF hebt weet je dat dit een hartstikke sarcastische opmerking was van mij ;)
oneens jij was altijd al een onuitstaanbaar figuur die enkel maar scheldt

ban hem duvel snel
 
Reactiescore
5.686
Ik ben dan ook zeer tactisch, bedankt voor je complimenten voor mijn meesterplan @dj didi
 
Bovenaan