Top/flopstammen

Reactiescore
271
Archer zou met chaos samen gaan
Ivar zou met chaos samen gaan
Pjotr werkte looney daarna mee samen
Llm werkt looney atm mee samen
Psy werkt looney nu mee samen
Hohoho.

Chaos zou bij vkg gaan nie andersom.
Dat ze zich als een stel kleine kinderen gedragen en daarom aan de kant worden gezet bewijst alleen maar dat ze veul beter bij gwamm passen
 
Reactiescore
257
Archer zou met chaos samen gaan
Ivar zou met chaos samen gaan
Pjotr werkte looney daarna mee samen
Llm werkt looney atm mee samen
Psy werkt looney nu mee samen
5 accounts. Poeh. Die waren anders dus naar kamp GWAMM gegaan (wat je denk ik veel liever had gehad dan?)

Volgens mij heb je geen recht om te zeuren though gezien het aantal accounts die extra naar GWAMM kant zijn gekomen. Dan zijn die 5 naar de andere kant juist beter. Anders was de wereld al helemaal klaar geweest nu.
 

DeletedUser69389

Guest
5 accounts. Poeh. Die waren anders dus naar kamp GWAMM gegaan (wat je denk ik veel liever had gehad dan?)

Volgens mij heb je geen recht om te zeuren though gezien het aantal accounts die extra naar GWAMM kant zijn gekomen. Dan zijn die 5 naar de andere kant juist beter. Anders was de wereld al helemaal klaar geweest nu.
Dit is onjuist als je ook kijkt naar de statistieken. Alvorens Archer en Ivar overstapten naar Looney voerde Gwamm oorlog met Chaos en pakte Varki dorpen van Disguised Turtle. Chaos was op dat moment dan ook gewoon een potentiële 3e partij, maar wat niet meer mogelijk was door het vertrek van Archer en Ivar.
 
Reactiescore
1.753
Do Not Eat Yellow Snow = Pitbull ????
 
Reactiescore
1.753
Reactiescore
1.753
Spannend zeg, 2 massa's op 1 dag zowaar. Benieuwd hoe dat gaat lopen, ik ben alvast lekker runnen van al mijn verantwoordelijkheden
 
Reactiescore
1.363
Allé, gij goat toch nie miep miep zegguh! Dallap segg, het is meep meep!
 
Bovenaan