Top/flopstammen

Reactiescore
1.363
Ze zouden hier een warning bij moeten zetten, ik ben net een aantal hersencellen verloren door dit te lezen en ik had er al niet zoveel :/
Wattan Jobje?

Normaal zou ik niet op je reageren maar je slaat zo veel wartaal uit....
Als jij jullie mogelijke overwinning kwalificeert als een verdiende ben je echt nog verder heen dan ik al dacht.

Jullie hebben helemaal niks bewezen deze wereld behalve dat jullie goed kunnen recruiten als jullie voorsprong weer verkleint en dat jullie een account kunnen opedelen dat een ban heeft, gefeliciteerd.

Was jij niet "maar een mb?" Dat was toch wat jij altijd beweerde? Dat je deze wereld al lang niet meer serieus speelt. Dat je nu dan zo'n dingen gaat roepen laat mij alleen maar lachen.
Jij/jullie hebben helemaal niemand ingemaakt en jij zal dat ook echt nooit doen.
Ach guttt saltyboy weer. :(
Lees eens goed wat ik typte mn jochie.
Ik chill m gewoon man. Ik leg gewoon uit wat jullie geflikt hebben :).
Voor de rest vind ik t mooi leesvoer als noobs als jou gewoon verliezen. Vind ik heerlijk. En idd, ik heb meer in de discord gedaan dan ingame. Maar idc. Schedel die weer verliest, mooi :).
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
257
Looney, ik snap niet dat jullie nog verwachten dat GWAMM ed. ineens zouden stoppen als ze easy winst zien.

Heck, zowat hun hele wereld is enkel recruiten en daarna MB's + barbs edelen geweest. Waarom zou een gebanned account edelen daar niet bij kunnen? Is qua inspanning waarschijnlijk net zo veel.
 
Reactiescore
451
Looney, ik snap niet dat jullie nog verwachten dat GWAMM ed. ineens zouden stoppen als ze easy winst zien.

Heck, zowat hun hele wereld is enkel recruiten en daarna MB's + barbs edelen geweest. Waarom zou een gebanned account edelen daar niet bij kunnen? Is qua inspanning waarschijnlijk net zo veel.

Zeker als.je de andere kant van de kaart kijk zie je bij looney ook alles bijna mb/barb/recruit dus wat schillen de stammen dan?
 
Reactiescore
1.752
Vind het wel beetje schrikbarend om te zien dat er iemand geband is van Looney terwijl de stam zoveel mensen heeft die precies weten hoe de scriptregels in elkaar steken.
Hey cutie speel jij hier ook
 
Reactiescore
257
Zeker als.je de andere kant van de kaart kijk zie je bij looney ook alles bijna mb/barb/recruit dus wat schillen de stammen dan?
Kwantiteit. Het is ondertussen een 2v1 situatie waarbij jullie een stuk meer accounts voor jullie hebben spelen dan aan de andere kant.

Sowieso is heel deze wereld enkel MB/intern/barb geweest volgens mij. Neem daarbij de vorming van de huidige wereld (voornamelijk recruits/fusies etc etc aan kant GWAMM) en de wereld is geen zak meer aan.

Ik spreek echter GWAMM aan omdat het hier in getallen meerdere malen groter is en jullie er geen interessante wereld meer van willen te lijken maken. Het huidige front staat er al tijden en als ik TWmaps moet geloven gebeurt er geen donder behalve het opedelen van eigen Mb's etc. Aan beide kanten.
 
Reactiescore
451
Kwantiteit. Het is ondertussen een 2v1 situatie waarbij jullie een stuk meer accounts voor jullie hebben spelen dan aan de andere kant.

Sowieso is heel deze wereld enkel MB/intern/barb geweest volgens mij. Neem daarbij de vorming van de huidige wereld (voornamelijk recruits/fusies etc etc aan kant GWAMM) en de wereld is geen zak meer aan.

Ik spreek echter GWAMM aan omdat het hier in getallen meerdere malen groter is en jullie er geen interessante wereld meer van willen te lijken maken. Het huidige front staat er al tijden en als ik TWmaps moet geloven gebeurt er geen donder behalve het opedelen van eigen Mb's etc. Aan beide kanten.

Die 2vs1 is heel normaal als chaos helemaal leeg gerecruit word komen ze automatisch aan bij ons he
Een 1vs1vs1 word altijd een 2vs1 op een gegeven moment

Veder was gwamm die de eerste massa vs looney opzetten dus toch nog iets kwa strijd wou doen
 
Reactiescore
1.918
@Rob. Als lid van team Da.Vinci en tevens leider van GWAMM vraag ik je einde te maken aan dit gebeuren

Ps. Of speel je weer op schedel?
 
Reactiescore
257
Die 2vs1 is heel normaal als chaos helemaal leeg gerecruit word komen ze automatisch aan bij ons he
Een 1vs1vs1 word altijd een 2vs1 op een gegeven moment

Veder was gwamm die de eerste massa vs looney opzetten dus toch nog iets kwa strijd wou doen
Chaos leeg gerecruit? Welke leden ervan zijn naar kamp Looney gegaan daar dan?
 
Bovenaan