Top/flopstammen

Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.062
Reactiescore
983
Vind het enorm teleurstellend wat er allemaal aan het gebeuren is.
Hoewel je mij nooit in discussie zal zien gaan over of de ban terecht is en wiens fout hij is (want het is gewoon een terechte ban, fout van guided) moet ik toch wel zeggen dat ik mijn ogen groot open trek hoe GWAMM dit aanpakt.

Ze edelen liever door van een account dat een aanvalbare ban heeft dan dat ze met de tegenpartij kijken -zonder waanzinnig voorstel in eigen voordeel- om er toch nog een leuke eindstrijd van te maken. Ik had verwacht dat er toch wat redelijke mensen zaten daar die geen TW spelen om gratis dorpen te edelen van een account dat niet kan deffen, maar helaas.

Teleurstellend dat GWAMM hun winsten zo wilt bereiken maar ze doen hier natuurlijk een grote stap richting winst, wat die dan zou mogen voorstellen is voor mij een groot vraagteken en ik hoop dat de meerderheid van de comunity hier in achter mij staat.
 
Reactiescore
1.363
Vind het enorm teleurstellend wat er allemaal aan het gebeuren is.
Hoewel je mij nooit in discussie zal zien gaan over of de ban terecht is en wiens fout hij is (want het is gewoon een terechte ban, fout van guided) moet ik toch wel zeggen dat ik mijn ogen groot open trek hoe GWAMM dit aanpakt.

Ze edelen liever door van een account dat een aanvalbare ban heeft dan dat ze met de tegenpartij kijken -zonder waanzinnig voorstel in eigen voordeel- om er toch nog een leuke eindstrijd van te maken. Ik had verwacht dat er toch wat redelijke mensen zaten daar die geen TW spelen om gratis dorpen te edelen van een account dat niet kan deffen, maar helaas.

Teleurstellend dat GWAMM hun winsten zo wilt bereiken maar ze doen hier natuurlijk een grote stap richting winst, wat die dan zou mogen voorstellen is voor mij een groot vraagteken en ik hoop dat de meerderheid van de comunity hier in achter mij staat.
 
Reactiescore
451
Vind het enorm teleurstellend wat er allemaal aan het gebeuren is.
Hoewel je mij nooit in discussie zal zien gaan over of de ban terecht is en wiens fout hij is (want het is gewoon een terechte ban, fout van guided) moet ik toch wel zeggen dat ik mijn ogen groot open trek hoe GWAMM dit aanpakt.

Ze edelen liever door van een account dat een aanvalbare ban heeft dan dat ze met de tegenpartij kijken -zonder waanzinnig voorstel in eigen voordeel- om er toch nog een leuke eindstrijd van te maken. Ik had verwacht dat er toch wat redelijke mensen zaten daar die geen TW spelen om gratis dorpen te edelen van een account dat niet kan deffen, maar helaas.

Teleurstellend dat GWAMM hun winsten zo wilt bereiken maar ze doen hier natuurlijk een grote stap richting winst, wat die dan zou mogen voorstellen is voor mij een groot vraagteken en ik hoop dat de meerderheid van de comunity hier in achter mij staat.

Onzin , gisteren is er een vrij normaal voorstel gedaan richting warre
Waar wij savonds reactie op zouden krijgen.
Laat warre daarna reageren over een lijn door heel de wereld heen dus ook llm en pjotr enzo waar de ban 0.0 van doen heeft.

Wij als leiding van gwamm hebben hierna een stemming losgelaten met wat iedereen wil, zelf sta ik open voor een leuke deal maar het is afwachten wat de stemming ons brengt
 
Reactiescore
983
Onzin , gisteren is er een vrij normaal voorstel gedaan richting warre
Waar wij savonds reactie op zouden krijgen.
Laat warre daarna reageren over een lijn door heel de wereld heen dus ook llm en pjotr enzo waar de ban 0.0 van doen heeft.

Wij als leiding van gwamm hebben hierna een stemming losgelaten met wat iedereen wil, zelf sta ik open voor een leuke deal maar het is afwachten wat de stemming ons brengt
Als zelfs jij het al maar een "vrij" normaal voorstel noemt terwijl het van jullie partij komt dan is er voldoende gezegd.
Het voorstel dat van jullie uit komt is ronduit belachelijk en dat weet je zelf ook Kevin. Zulk voorstel met de reeds gigantische overmacht in kwantiteit vind ik er echt wel over.

Onzin over een stemming hoef ik ook niet. Niet dat ik niet geloof dat er een stemming is, meer dat ik al weet waar die op zal uitdraaien aangezien ik de mening van de meerderheid van jullie al ken.
Ik zou jou vooral wel eens zien reageren mochten de rollen omgedraaid zijn en jij je in onze situatie zou bevinden.

Hoop dat de leiding er kan uitkomen en jullie stemming me alsnog zal verbazen. Anders alvast gefeliciteerd met de meeste waardeloze, nietszeggende win van de afgelopen jaren.
 
Reactiescore
138
Als zelfs jij het al maar een "vrij" normaal voorstel noemt terwijl het van jullie partij komt dan is er voldoende gezegd.
Het voorstel dat van jullie uit komt is ronduit belachelijk en dat weet je zelf ook Kevin. Zulk voorstel met de reeds gigantische overmacht in kwantiteit vind ik er echt wel over.

Onzin over een stemming hoef ik ook niet. Niet dat ik niet geloof dat er een stemming is, meer dat ik al weet waar die op zal uitdraaien aangezien ik de mening van de meerderheid van jullie al ken.
Ik zou jou vooral wel eens zien reageren mochten de rollen omgedraaid zijn en jij je in onze situatie zou bevinden.

Hoop dat de leiding er kan uitkomen en jullie stemming me alsnog zal verbazen. Anders alvast gefeliciteerd met de meeste waardeloze, nietszeggende win van de afgelopen jaren.

5/8 leden van chaos recruiten omdat je niet kan volgen , schuif je eens aan onze kant.

Komt net op hetzelfde neer.
 
Reactiescore
1.363
Karma is a bitch m'n saltyboy Mathieu. :)
Moesten jullie maar niet gaan mollen (2x), of leden afjatten (en dan nog daarna een grote bek opzetten dat t gebeurd is om ons te nakken) en dat soort bs.
Krijg je na een domme fout een ban tegen, ga je in 1x salty lopen janken met je noobje Warre etc.
Kan wel een wat mindere overwinning zijn, maar wel verdient qua wie m wint.
Wordt t m'n 3e keer dat ik schedel alweer inmaak. Mooie reeks zo. :D
 
Reactiescore
983
5/8 leden van chaos recruiten omdat je niet kan volgen , schuif je eens aan onze kant.

Komt net op hetzelfde neer.
"omdat we niet kunnen volgen" HAHA
Neen. Omdat we er telkens worden uit gerekruteerd door onze tegenstander alsof die nog niet voldoende voorstaat.

Je mist ook het hele doel van mijn post. Ja jullie hebben er altijd alles aan gedaan om weer de bovenhand te hebben in punten en dorpen als wij weer wat "konden volgen". Lukte dat niet met een nieuwe recruit dan was het eerst met de NAP met Chaos. Daarna de giga intern + recruit van Scripts? dmv Mr Captain enz...
Mij gaat het er om wat voor een endgame we gaan krijgen. Wat er door beide partijen ook gedaan geweest is, nu dat deze er eindelijk zat aan te komen is deze ongelukkig verstoord door de ban. OP DIT MOMENT staan jullie kwantitatief mijlen ver voor en toch is een NAP gunnen niet van de kwestie. Waarom?

Is er dan werkelijk niemand bij jullie die gewoon een leuke pot tw wilt spelen? Halen jullie echt voldoening nu uit het 'wegspelen' van Guided, een banned account dat niet deft?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
Ja @Sevii hoe zou jij je voelen als je gewoon probeert een dikke voorsprong vast te houden en de tegenpartij iets doet om terug te komen??? Wtf man denk toch eens na :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
1.752
Karma is a bitch m'n saltyboy Mathieu. :)
Moesten jullie maar niet gaan mollen (2x), of leden afjatten (en dan nog daarna een grote bek opzetten dat t gebeurd is om ons te nakken) en dat soort bs.
Krijg je na een domme fout een ban tegen, ga je in 1x salty lopen janken met je noobje Warre etc.
Kan wel een wat mindere overwinning zijn, maar wel verdient qua wie m wint.
Wordt t m'n 3e keer dat ik schedel alweer inmaak. Mooie reeks zo. :D
Ze zouden hier een warning bij moeten zetten, ik ben net een aantal hersencellen verloren door dit te lezen en ik had er al niet zoveel :/
 
Reactiescore
983
Karma is a bitch m'n saltyboy Mathieu. :)
Moesten jullie maar niet gaan mollen (2x), of leden afjatten (en dan nog daarna een grote bek opzetten dat t gebeurd is om ons te nakken) en dat soort bs.
Krijg je na een domme fout een ban tegen, ga je in 1x salty lopen janken met je noobje Warre etc.
Kan wel een wat mindere overwinning zijn, maar wel verdient qua wie m wint.
Wordt t m'n 3e keer dat ik schedel alweer inmaak. Mooie reeks zo. :D
Normaal zou ik niet op je reageren maar je slaat zo veel wartaal uit....
Als jij jullie mogelijke overwinning kwalificeert als een verdiende ben je echt nog verder heen dan ik al dacht.

Jullie hebben helemaal niks bewezen deze wereld behalve dat jullie goed kunnen recruiten als jullie voorsprong weer verkleint en dat jullie een account kunnen opedelen dat een ban heeft, gefeliciteerd.

Was jij niet "maar een mb?" Dat was toch wat jij altijd beweerde? Dat je deze wereld al lang niet meer serieus speelt. Dat je nu dan zo'n dingen gaat roepen laat mij alleen maar lachen.
Jij/jullie hebben helemaal niemand ingemaakt en jij zal dat ook echt nooit doen.
 
Reactiescore
451
@Sevii

Een lijn trekken als een accie valt is vrij normaal, zeker als we gwn heel jullie stam kunnen splitsen als we dooredelen
Dus nee ons voorstel was niet zo gek.
Net zoals jullie winst proberen te halen uit de llm/pjotr recruits sloeg ook nergens op maar in jullie ogen wel.
We vroegen rond de 80 dorpen met die lijn dacht ik en die hebben we nu alleen al en we kunnen easy doordrukken dus hoezo is dat een vage lijn dan? Zeker als dit pas dag 2 van de ban is
 
Reactiescore
983
@Sevii

Een lijn trekken als een accie valt is vrij normaal, zeker als we gwn heel jullie stam kunnen splitsen als we dooredelen
Dus nee ons voorstel was niet zo gek.
Net zoals jullie winst proberen te halen uit de llm/pjotr recruits sloeg ook nergens op maar in jullie ogen wel.
We vroegen rond de 80 dorpen met die lijn dacht ik en die hebben we nu alleen al en we kunnen easy doordrukken dus hoezo is dat een vage lijn dan? Zeker als dit pas dag 2 van de ban is
Omdat jullie over de gehele frontlinie van Looney allerlei dorpen willen waar jullie helemaal geen recht op hebben.
De situatie viel erg ongelukkig met jullie massa dat weet ik, maar het is Guided die de ban kreeg en Looney die het slachtoffer is. Jullie besluiten heel Looney te straffen en een voorstel te doen voor dorpen die helemaal niks met de guided situatie te maken hebben, in mijn ogen is het ook vooral de dader die de zwaarste straf verdient. Niet enkel Guided maar de focus op een lijn vooral in het westen (omdat dit de regio is waar het om gaat) lijkt mij veel logischer dan over de gehele stam lijn.
 
Reactiescore
451
Omdat jullie over de gehele frontlinie van Looney allerlei dorpen willen waar jullie helemaal geen recht op hebben.
De situatie viel erg ongelukkig met jullie massa dat weet ik, maar het is Guided die de ban kreeg en Looney die het slachtoffer is. Jullie besluiten heel Looney te straffen en een voorstel te doen voor dorpen die helemaal niks met de guided situatie te maken hebben, in mijn ogen is het ook vooral de dader die de zwaarste straf verdient. Niet enkel Guided maar de focus op een lijn vooral in het westen (omdat dit de regio is waar het om gaat) lijkt mij veel logischer dan over de gehele stam lijn.

Als dat in jullie ogen beter was had je leiding met een voorstel moeten komen,
Die kwamen alleen met het voorstel voor heel de wereld, dus hoe kan je ons daar alleen in blamen?
En zeker is t nie gek dat we zoiets vragen. Scripts is weken voor gewaarschuwd. Zeker vind ik dat er een deal moet komen want zeker kan niet heel looney er iets aan doen, maar dat wij wat er voor terugvragen is doodnormaal. 80 dorpen vs heel jullie stam spliitten waarbij jullie wss del gaan lijkt me vrij normaal je praat niet over een hele gekke lijn ofso. De fronten liggen dan weer recht en we kunnen weer netjes veder
 
Reactiescore
2.444
Als dat in jullie ogen beter was had je leiding met een voorstel moeten komen,
Die kwamen alleen met het voorstel voor heel de wereld, dus hoe kan je ons daar alleen in blamen?
En zeker is t nie gek dat we zoiets vragen. Scripts is weken voor gewaarschuwd. Zeker vind ik dat er een deal moet komen want zeker kan niet heel looney er iets aan doen, maar dat wij wat er voor terugvragen is doodnormaal. 80 dorpen vs heel jullie stam spliitten waarbij jullie wss del gaan lijkt me vrij normaal je praat niet over een hele gekke lijn ofso. De fronten liggen dan weer recht en we kunnen weer netjes veder

Het ligt eraan wat jullie intentie is op de wereld is, willen jullie puur en simpel de wereld winnen dan moeten jullie vooral dooredelen en dan zal de winst inderdaad binnen zijn. Willen jullie nog een strijd dan was het enige wat daar voor nodig was te stoppen met het aanvallen van Guided en een NAP af te spreken, jullie hebben op het moment nog steeds een voorsprong van 15mil (Looney is op het moment 17mil) en hebben dus nog steeds bijna een dubbele kwantitatieve voorsprong. Dat is echt al een gigantische voorsprong en zou meer dan genoeg moeten zijn om de wereld te winnen mits jullie hem verdienen via een strijd.

Ik zou het ontzettend zonde vinden om een wereld te sluiten terwijl er maar een kleine massa geweest is, maar denk dat er niemand van beide partijen enige waarde zou hechten aan op deze manier winnen of verliezen. Ik zou het zonde vinden van een wereld maar het verliezen of winnen zou echt helemaal niks betekenen op dermate manier.
 
Bovenaan