Top/flopstammen

Reactiescore
26
In de serie vikings werd er regelmatig dingen achter de leider zn rug om gedaan, dus wss word je gestabed

Jij kan het ook beter laten bij het luiden van de klokken :cool2:
 
Reactiescore
2.062
Kevin jij bent hier de man, pak ze!
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
5.598
Dus we kunnen concluderen dat klokkenluider een grote meme is?
 
Reactiescore
2.062
Vind eerder de schedel likkertjes die ik nog nooit op het AF heb gezien erg naar

In 1 2 3 naar moraalridder
 
Reactiescore
5.598
Reactiescore
2.444
Dat kon al op het moment dat klokkenluider de eerste post plaatste. Maarja toen werd die serieus genomen vanuit jullie kant. Nu komt die te dichtbij en is het een meme account?

Dat lag er voornamelijk aan doordat er geen reactie kwam vanuit de GWAMM kant. Had even netjes uiteen gezet waarom hij en andere volgens jullie onzin lulde en je was er vanaf.
 
Reactiescore
363
Dat lag er voornamelijk aan doordat er geen reactie kwam vanuit de GWAMM kant. Had even netjes uiteen gezet waarom hij en andere volgens jullie onzin lulde en je was er vanaf.
Ik heb je meerdere malen gemeld dat ik het zelf volledig logisch vond om niet op hem in te haken. Dat verwachtte je van ons. En ik weet dat meerdere dit gezegd hebben. Dus wat je nu zegt in onzin en geeft wel zat aan.
Vent voerde eerst volledige oorlog tegen gwamm en nu even tegen jullie en nu mochten we als we ons excuseerde hem negeren?
 
Reactiescore
261
Ik heb je meerdere malen gemeld dat ik het zelf volledig logisch vond om niet op hem in te haken. Dat verwachtte je van ons. En ik weet dat meerdere dit gezegd hebben. Dus wat je nu zegt in onzin en geeft wel zat aan.
Vent voerde eerst volledige oorlog tegen gwamm en nu even tegen jullie en nu mochten we als we ons excuseerde hem negeren?

Waarom heb je dan nooit inhoudelijk gereageerd op Absurd zijn post?
Wat is dit eigenlijk voor een schandalige cluster-fuck van Davroar bij TUUTUU?

Bekijk bijlage 29378
Bekijk bijlage 29379
 
Reactiescore
2.444
Ik heb je meerdere malen gemeld dat ik het zelf volledig logisch vond om niet op hem in te haken. Dat verwachtte je van ons. En ik weet dat meerdere dit gezegd hebben. Dus wat je nu zegt in onzin en geeft wel zat aan.
Vent voerde eerst volledige oorlog tegen gwamm en nu even tegen jullie en nu mochten we als we ons excuseerde hem negeren?

Als je zijn verhaal gewoon net ontkracht kun je hem negeren en hij blijft zo doorgaan dan kun je hem negeren ja?
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Bovenaan