Top/flopstammen

Reactiescore
2.064
Al een uur geen reactie, ik denk niet dat ze een weerwoord hebben op deze stekende aantijgingen. Ik vrees dat we dan maar moeten concluderen dat bovenstaande post steunt op pilaren van waarheid.

Wanneer de beste p&per dit zegt, valt het totaal niet serieus te nemen. Troltitel trolfred
 
Reactiescore
26
Zo zie je maar weer dat er enkel in K55 gestreden word!
 
Reactiescore
363
inno en beasts zijn meelopers.
Totaal geen besef dat beast hierna gestabbed gaat worden samen met ze leger MB's. Gwamm en tuutuu zullen sowieso fuseren maar eerst interne ze de rest van hun stam en werken ze niet mee tja dan maar op een andere manier net als bij smurf.
Ja en inderdaad ik weet dit als mb van gwamm, en waarom spil ik dit, omdat deze wereld naar de klote is daarom.
Maar dat moet onze klokkenluider inmiddels ook wel weten als MB van tuutuu toch... ;) " een echte notorious klokkenluider "
@lord-toms kan je stoppen met de trollaccounts??
 
Reactiescore
2.444
maar om even aan de serieuze kant in te haken op ons Mook.
Altijd een vrij trieste poging om zo een gerucht uit te vergroten terwijl je met je kontknalvrienden lekker een premade hebt die al uitstrekt over een groot deel van de kaart.
Als dit precies is wat p&p in jullie ogen voor moet stellen is het denk ik weer een extreem saaie wereld qua af.
Enkel smaad en laster proberen te posten om je eigen trieste zaakjes uit het licht te laten.
Wij zijn deze wereld met vier accounts gestart, een daarvan is nooit actief geworden en viel eigenlijk direct af. Vervolgens hebben wij twee rekruuts gedaan waardoor we op vijf main accounts uitkomen.

Jullie spelen met 12 main accounts, hebben al vier of vijf main accounts op intern gezet en gaan er nog zeker vier internen waarbij enkele zelfs geforceerd (volgens spelers uit jullie formatie).

Het verschil tussen deze twee zien jullie niet?

Er wordt ingehaakt op wat er door verschillende spelers uit jullie kamp wordt gezegd, jullie doen geen enkele poging dit te ontkennen of een tegenargument te geven als er gevraagd wordt wat er aan de hand is. Het wordt inderdaad een vreselijke saaie wereld op het AF als er op serieuze vragen/beschuldigingen simpelweg niet gereageerd wordt of overheen gelachen wordt.

De potentiele smaad en laster wordt vanuit jullie kamp gepost, wij vragen dan wat er aan de hand is maar daar reageren jullie niet op. Om ons dan te beschuldigen van slecht posten is lachwekkend.
 

DeletedUser69389

Guest

Er wordt ingehaakt op wat er door verschillende spelers uit jullie kamp wordt gezegd, jullie doen geen enkele poging dit te ontkennen of een tegenargument te geven als er gevraagd wordt wat er aan de hand is. Het wordt inderdaad een vreselijke saaie wereld op het AF als er op serieuze vragen/beschuldigingen simpelweg niet gereageerd wordt of overheen gelachen wordt.

De potentiele smaad en laster wordt vanuit jullie kamp gepost, wij vragen dan wat er aan de hand is maar daar reageren jullie niet op. Om ons dan te beschuldigen van slecht posten is lachwekkend.
Er worden dingen beweerd van accounts die alleen maar opgericht zijn voor dit soort bs en zonder gefundeerd bewijs. Die posts zijn gewoon slecht. Zelf weet ik het fijne er niet van en zou het kloppen wat sommige spelers beweren dan is de kritiek - ook vanuit jullie - begrijpelijk. Doch kloppen die loze beweringen van gedwongen stoppen en dergelijke voor geen bal. Ik nodig die zwartmakers van harte uit om het tegendeel te bewijzen, maar dat kunnen ze niet met echt bewijs, omdat dat er niet is zonder dat ze dingen in scène zetten.
 
Reactiescore
2.444
Er worden dingen beweerd van accounts die alleen maar opgericht zijn voor dit soort bs en zonder gefundeerd bewijs. Die posts zijn gewoon slecht. Zelf weet ik het fijne er niet van en zou het kloppen wat sommige spelers beweren dan is de kritiek - ook vanuit jullie - begrijpelijk. Doch kloppen die loze beweringen van gedwongen stoppen en dergelijke voor geen bal. Ik nodig die zwartmakers van harte uit om het tegendeel te bewijzen, maar dat kunnen ze niet met echt bewijs, omdat dat er niet is zonder dat ze dingen in scène zetten.

Als de post zo vreselijk slecht zijn ontkracht ze gewoon, negeer de vragen niet die gesteld worden en probeer de schuld niet op ons af te schuiven.
 
Reactiescore
363

Er wordt ingehaakt op wat er door verschillende spelers uit jullie kamp wordt gezegd, jullie doen geen enkele poging dit te ontkennen of een tegenargument te geven als er gevraagd wordt wat er aan de hand is. Het wordt inderdaad een vreselijke saaie wereld op het AF als er op serieuze vragen/beschuldigingen simpelweg niet gereageerd wordt of overheen gelachen wordt.

De potentiele smaad en laster wordt vanuit jullie kamp gepost, wij vragen dan wat er aan de hand is maar daar reageren jullie niet op. Om ons dan te beschuldigen van slecht posten is lachwekkend.
Het hele ding is dat de dingen niet uit ons kamp komen maar louter van accounts die ergens midden in de nacht aangemaakt worden? Vind je t gek dat we het negeren?
Als het zo werkt willen we als Gods vannacht ook wel wat accounts maken.
 
Reactiescore
261
Wat is dit eigenlijk voor een schandalige cluster-fuck van Davroar bij TUUTUU?

Bekijk bijlage 29378
Bekijk bijlage 29379


Het lijkt er aardig op dat ik GWAMM en TUUTUU dezelfde kleur kan gaan geven binnenkort? Dat zou toch wel een van de meest trieste/grote boost-starts geweest zijn die ik op Tribalwars tegen gekomen ben (zeker op een wereld als deze). Beide stammen hebben in totaal al vier main account's op intern gezet (daar reken ik alle mb's nog niet bij dan) en zouden dan nog eens vier account's moeten fuseren zodat de nr 1 en 2 stam samen zouden kunnen voegen.

Op bovenstaande posten is anders ook nog niet fatsoenlijk gereageerd?
 
Reactiescore
1.365
Als de post zo vreselijk slecht zijn ontkracht ze gewoon, negeer de vragen niet die gesteld worden en probeer de schuld niet op ons af te schuiven.
Kyly, beter praat jezelf alleen en zeg je dat die domme mongolen met hun trollposts hun waffel houden. Die verpesten jouw moeite man. Slaat nergens op. En waarom laat je in 1x Bas zn account posten? xD
En wanneer ga je eens van dat vieze molstab account af man.. Slecht voor je naam.
 
Reactiescore
2.444
Kyly, beter praat jezelf alleen en zeg je dat die domme mongolen met hun trollposts hun waffel houden. Die verpesten jouw moeite man. Slaat nergens op. En waarom laat je in 1x Bas zn account posten? xD
En wanneer ga je eens van dat vieze molstab account af man.. Slecht voor je naam.

Welke 'domme mongolen met hun trollposts'?

Bas bedoel je denk ik memorized mee? Die posten een paar pagina's terug exact hetzelfde, dat spelers het niet eens waren met de fusie en enkele geforceerd werden erin mee te gaan.

Je bent letterlijk de enige speler op tw die iets slechts te zeggen heeft over Michiel Chris, ik speel nu al meer dan een jaar nauw samen met Michiel en ken er weinig die ik op het spelletje meer vertrouw.
 
Reactiescore
272
Als buitenstaander is het in ieder geval opvallend dat De Grote Smurf uit TuuTuu gaat en direct wordt overgenomen door Xbraun. Dat zowel Davroar als Xbraun en BABOR dorpen van Memorized. pakken. Dat mede door die overnames Davroar ineens in het achterveld van TuuTuu ligt.

Als ik er zo naar kijk zijn de uitspraken dat deze twee stammen samen gaan en BOS als stam er ook nog eens bij zit helemaal niet zo gek.

Nu heb ik geen inside informatie, maar de overnames en stamveranderingen zijn op z'n minst interessant te noemen. We gaan wel zien wat er van gaat komen :)
 
Reactiescore
1.365
Welke 'domme mongolen met hun trollposts'?

Bas bedoel je denk ik memorized mee? Die posten een paar pagina's terug exact hetzelfde, dat spelers het niet eens waren met de fusie en enkele geforceerd werden erin mee te gaan.

Je bent letterlijk de enige speler op tw die iets slechts te zeggen heeft over Michiel Chris, ik speel nu al meer dan een jaar nauw samen met Michiel en ken er weinig die ik op het spelletje meer vertrouw.
Wat denk jezelf kerel ;).
Lui zoals tombo/rob etc.
Voegen 0 toe.

Memorized = lukas :p
Tidal1 = Bas volgens mij, of dat was tidal.. Weet ook niet precies meer xd.

Boeit mij geen flikker als ik de enige ben (wat ik overigens niet ben) die die vieze stabber/mol niet mag. Hij heeft die dingen gewoon geflikt int verleden, heb er bewijs voor. En dan snap ik gewoon niet dat zulke vieze spelers dan nog gewoon ergens kunnen spelen. Enige wat ik dan weer zonde van jou vindt kyly..
Jij bent er ook nog niet op vooruit gegaan zie ik, zonde @We Like Hot Chicks
Ben ik zeker wel, saltyboy. Don't worry.
Waarheid = waarheid, kunnen mensen niet tegen, daarom wordt het als "laag niveau" gezien, omdat ze t niet kennen handelen, lijkt de politiek wel :p. Lekker aant boosten weer trouwens noobke?
 

DeletedUser69389

Guest
Welke 'domme mongolen met hun trollposts'?

Bas bedoel je denk ik memorized mee? Die posten een paar pagina's terug exact hetzelfde, dat spelers het niet eens waren met de fusie en enkele geforceerd werden erin mee te gaan.

Je bent letterlijk de enige speler op tw die iets slechts te zeggen heeft over Michiel Chris, ik speel nu al meer dan een jaar nauw samen met Michiel en ken er weinig die ik op het spelletje meer vertrouw.
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat Grote Smurf zijn bond- en stamgenoten met verkeerde informatie heeft lopen bespelen om er zelf beter van te worden. Ze maakten zelf de ene partij A zwart bij partij B zodat zijn kansen bij partij A zouden kunnen toenemen. Toen partij B door had met welke zaken hij bezig was hebben ze ook afstand genomen van dat account waarop zijn partners hem begonnen te edelen zoals Memorized. en Pasqual. Juist ja. De spelers die hier met die onzin kwamen. Lukas heeft zelf ook nog via mij geprobeerd om er een graantje uit te pikken en toen het duidelijk was dat daar geen mogelijkheden voor waren door zijn handelen hier en het opstoken ingame vertrok hij snel van deze wereld.

Voor de rest verwijs ik je graag door naar @Davroar ,@.Da Vinci , Nicky of een @noobteam , omdat die er beter van op de hoogte zijn. @.d
 
Reactiescore
454
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat Grote Smurf zijn bond- en stamgenoten met verkeerde informatie heeft lopen bespelen om er zelf beter van te worden. Ze maakten zelf de ene partij A zwart bij partij B zodat zijn kansen bij partij A zouden kunnen toenemen. Toen partij B door had met welke zaken hij bezig was hebben ze ook afstand genomen van dat account waarop zijn partners hem begonnen te edelen zoals Memorized. en Pasqual. Juist ja. De spelers die hier met die onzin kwamen. Lukas heeft zelf ook nog via mij geprobeerd om er een graantje uit te pikken en toen het duidelijk was dat daar geen mogelijkheden voor waren door zijn handelen hier en het opstoken ingame vertrok hij snel van deze wereld.

Voor de rest verwijs ik je graag door naar @Davroar ,@.Da Vinci , Nicky of een @noobteam , omdat die er beter van op de hoogte zijn. @.d

Ik verwijs je hierna weer door naar @Vleesje zijn inzicht in dingen is werkelijk waar geweldig
 
Bovenaan