Top/flopstammen

Reactiescore
278
Ik verwees dan ook naar andere werelden wijsneus, zoals ik ook duidelijk had aangegeven. Maar speciaal voor jou zal ik het nogmaals dikgedrukt arceren zodat het je dit keer wel duidelijk is.



Ik wilde je sparen door het niet in je gezicht te smijten, maar omdat je durft te beweren dat het een loos statement is zal ik even aantonen op welke gronden ik mijn eerdere uitspraak gebaseerd heb en dat is voor eenieder die dat wilt via de volgende links te controleren: https://nl.twstats.com/nl78/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487851049 & https://nl.twstats.com/nl78/index.php?page=player&mode=conquers&id=487851049

Je zat op 78 in de stammen CT die al met meerdere stammen speelden, iets wat al tricky is, maargoed dat doet hier er niet toe. Je had daar 79 dorpsveroveringen en daarvan waren er 5 bb's, 18 interns die direct opvallen door een CT achter de naam. Maar helaas was dat niet alles. Want in de startfase edelde je al een dorp van Nickger91 die de CT groep had verlaten, Daarnaast verliet op 14 februari Dame Lisbeth de stam en waarop je direct binnen 24 uur 6 dorpen van haar hebt gepakt. Tilgroaaa verliet op 15 februari om 8 uur de stam en binnen nog geen twaalf uur had je daarvan 4 dorpen gepakt. Louinja verliet de 16e CT en daar pakte je 2 dorpen van. 17 februari tot slot verliet Torrhunter de stam en daarvan heb je in totaal 14 dorpen gepakt naast de daarvoor gepakte dorpen. Iets meer dan een week later kreeg je incomings van EWS en was je snel verdwenen. Op een totaal aantal veroveringen van 78 veroveringen heb je 45 direct te traceren interns gepakt en 5 bb's. Dat maakt dat 57% van je veroverde dorpen zonder enige uitdaging waren. Kijk je verder dan zie je dat bij de overige veroveringen de spelers niet groter zijn geworden dan 30K en waarvan meer dan de helft een maximum hadden die onder de 10.000 punten in zijn totaliteit hadden. Rouches en Wouzlan waren daarop uitzonderingen, want die waren nog wel groter. Voor de rest had je 10 veroveringen over BBQ en EWS spelers. De enige echte spelers waar je een strijd mee hebt dienen te voeren, maar die 10 geven een vertekenend beeld, want je was 481|484 verloren aan Voyager die daarna door King of PVM was geedeld en die je had gerecapped waarop King of PVM dat bij jou deed. 479|484 verloor je aan King of PVM en heb je daarna gecapped. 482|487, 478|495, 478|494, 478|492, 483|496, 478|492, 478|492 en 478|503 waren van hetzelfde laken en pak. Na dat laatste dorp heb je de handdoek geworpen en ben je alles verloren.

De volgende keer dat je met een uitspraak komt dat een post van iemand anders een loos statement is zou ik toch eerst wat meer onderzoek doen, want dan hoef je niet meer zo'n flater te slaan.:redface::rolleyes2::wink:



HAHAHAHA even zonder grappen. ik speel al jaren niet meer en het moment dat ik op het forum inlog zie ik jou weer op dezelfde manier reageren zoals je al zo'n 15 jaar doet. ga even iets nuttigs doen met je leven martino. En graag even een nieuwe cover mijn kant op binnenkort. ciao
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
goed dan moeten wij er verder niet naar luisteren hoop ik
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik ben ook nuttig bezig, maar dat hoef ik niet allemaal te delen op TW. Maar ik heb daarover contact met de gemeente, instanties en (lokale) media in het kader van Tweede Wereldoorlog erfgoed. ;)

Je kon het na het hooghartige 'hoef ik niet te delen op TW' vervolgens toch niet laten om het alsnog te delen :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 

DeletedUser69389

Guest
Je kon het na het hooghartige 'hoef ik niet te delen op TW' vervolgens toch niet laten om het alsnog te delen :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Niks hooghartigs aan. Maar ik geef alleen antwoord op een kinderachtige reactie zoals we die inmiddels wel gewend zijn van een aantal van jullie. Het is maar waar men zich druk over wilt maken moet ik zeggen.

Maar om toch even onntopic te gaan. Van welke stam zijn we vooralsnog het meest overtuigd? Chaos, GWAMM, Tuutuu of toch een andere stam?
 
Reactiescore
524
Niks hooghartigs aan. Maar ik geef alleen antwoord op een kinderachtige reactie zoals we die inmiddels wel gewend zijn van een aantal van jullie. Het is maar waar men zich druk over wilt maken moet ik zeggen.

Maar om toch even onntopic te gaan. Van welke stam zijn we vooralsnog het meest overtuigd? Chaos, GWAMM, Tuutuu of toch een andere stam?

-BA-

mvg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
corne speel jij niet op erg veel accounts
 
Reactiescore
449
Spelen is een groot woord
 
Reactiescore
2.477
Ik las dat een cacturner binnen de stam -BA- speelt dus dat is ongetwijfeld DE potentiële wereldwinnaar
 
Reactiescore
5.687
Dat lijkt me niet -BA- zijn mijn boost accounts, net zoals heel continent 44
 
Reactiescore
280
Ik ben ook goed bezig heb vandaag weer tegels gelegd

Fijne dag iedereen

Na alle gebeurtenissen van gisteravond vind ik dit een opvallend nonchalante opmerking. Is dit een poging om een alibi te verkrijgen??
 
Reactiescore
280
Dat lijkt me niet -BA- zijn mijn boost accounts, net zoals heel continent 44

-BA- laat alles erop lijken alsof het boosters zijn maar ondertussen zitten hier gewoon de toekomstige wereldwinnaars. Knap staaltje werk zou ik zeggen.
 
Reactiescore
1.365
HAHAHAHA even zonder grappen. ik speel al jaren niet meer en het moment dat ik op het forum inlog zie ik jou weer op dezelfde manier reageren zoals je al zo'n 15 jaar doet. ga even iets nuttigs doen met je leven martino. En graag even een nieuwe cover mijn kant op binnenkort. ciao
Haicyyyyyyyyyyyyy <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
Bovenaan