Top/flopstammen

Reactiescore
2.878
Ja er zit een verschil tussen geschreven en ongeschreven regels. Maar het spel waar jullie nu voor staan wordt door de gemiddelde serieuze spelers en stammen niet geaccepteerd. Door de manier waarop jullie je nu profileren maakt het diplomatiek gezien een zeer slechte situatie voor jullie.

Gevalletje 'Do as I say, not as I do'?
 
Reactiescore
1.752
Reactiescore
2
Wat verwachten we van een stam die spelers bevat die op andere werelden alleen hebben kunnen groeien door het edelen van barbarendorpen en stamgenoten zoals Boogschutter en Machiavelli doen. Het is gewoon een stam die binnenkort wordt weggespeeld door spelers die simpelweg beter zijn. Drie keer raden wie er dan salty is en het bijvoorbeeld gooit op het feit dat de tegenstander meer met PP heeft gesmeten.

Wat is dit dan voor loos statement?? xD

Het feit dat we rim liggen zorgt nou eenmaal voor weinig echte tegenstand.
De kleinere spelers die we clearen beginnen soms direct opnieuw zodat ze bb worden.
Daarnaast zijn er door 1:20 punten regel weinig spelers in onze regio die we überhaupt nog kunnen aanvallen, dus zijn we al gauw afhankelijk van bb's en het werk van onze mb's.

Kan me trouwens verder niet herinneren dat wij dorpies van stamgenoten gepakt hebben? Zelfde geldt voor boogschutterz.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat is dit dan voor loos statement?? xD

Het feit dat we rim liggen zorgt nou eenmaal voor weinig echte tegenstand.
De kleinere spelers die we clearen beginnen soms direct opnieuw zodat ze bb worden.
Daarnaast zijn er door 1:20 punten regel weinig spelers in onze regio die we überhaupt nog kunnen aanvallen, dus zijn we al gauw afhankelijk van bb's en het werk van onze mb's.

Kan me trouwens verder niet herinneren dat wij dorpies van stamgenoten gepakt hebben? Zelfde geldt voor boogschutterz.
Ik verwees dan ook naar andere werelden wijsneus, zoals ik ook duidelijk had aangegeven. Maar speciaal voor jou zal ik het nogmaals dikgedrukt arceren zodat het je dit keer wel duidelijk is.

Wat verwachten we van een stam die spelers bevat die op andere werelden alleen hebben kunnen groeien door het edelen van barbarendorpen en stamgenoten zoals Boogschutter en Machiavelli doen. Het is gewoon een stam die binnenkort wordt weggespeeld door spelers die simpelweg beter zijn. Drie keer raden wie er dan salty is en het bijvoorbeeld gooit op het feit dat de tegenstander meer met PP heeft gesmeten.

Ja er zit een verschil tussen geschreven en ongeschreven regels. Maar het spel waar jullie nu voor staan wordt door de gemiddelde serieuze spelers en stammen niet geaccepteerd. Door de manier waarop jullie je nu profileren maakt het diplomatiek gezien een zeer slechte situatie voor jullie.

Ik wilde je sparen door het niet in je gezicht te smijten, maar omdat je durft te beweren dat het een loos statement is zal ik even aantonen op welke gronden ik mijn eerdere uitspraak gebaseerd heb en dat is voor eenieder die dat wilt via de volgende links te controleren: https://nl.twstats.com/nl78/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487851049 & https://nl.twstats.com/nl78/index.php?page=player&mode=conquers&id=487851049

Je zat op 78 in de stammen CT die al met meerdere stammen speelden, iets wat al tricky is, maargoed dat doet hier er niet toe. Je had daar 79 dorpsveroveringen en daarvan waren er 5 bb's, 18 interns die direct opvallen door een CT achter de naam. Maar helaas was dat niet alles. Want in de startfase edelde je al een dorp van Nickger91 die de CT groep had verlaten, Daarnaast verliet op 14 februari Dame Lisbeth de stam en waarop je direct binnen 24 uur 6 dorpen van haar hebt gepakt. Tilgroaaa verliet op 15 februari om 8 uur de stam en binnen nog geen twaalf uur had je daarvan 4 dorpen gepakt. Louinja verliet de 16e CT en daar pakte je 2 dorpen van. 17 februari tot slot verliet Torrhunter de stam en daarvan heb je in totaal 14 dorpen gepakt naast de daarvoor gepakte dorpen. Iets meer dan een week later kreeg je incomings van EWS en was je snel verdwenen. Op een totaal aantal veroveringen van 78 veroveringen heb je 45 direct te traceren interns gepakt en 5 bb's. Dat maakt dat 57% van je veroverde dorpen zonder enige uitdaging waren. Kijk je verder dan zie je dat bij de overige veroveringen de spelers niet groter zijn geworden dan 30K en waarvan meer dan de helft een maximum hadden die onder de 10.000 punten in zijn totaliteit hadden. Rouches en Wouzlan waren daarop uitzonderingen, want die waren nog wel groter. Voor de rest had je 10 veroveringen over BBQ en EWS spelers. De enige echte spelers waar je een strijd mee hebt dienen te voeren, maar die 10 geven een vertekenend beeld, want je was 481|484 verloren aan Voyager die daarna door King of PVM was geedeld en die je had gerecapped waarop King of PVM dat bij jou deed. 479|484 verloor je aan King of PVM en heb je daarna gecapped. 482|487, 478|495, 478|494, 478|492, 483|496, 478|492, 478|492 en 478|503 waren van hetzelfde laken en pak. Na dat laatste dorp heb je de handdoek geworpen en ben je alles verloren.

De volgende keer dat je met een uitspraak komt dat een post van iemand anders een loos statement is zou ik toch eerst wat meer onderzoek doen, want dan hoef je niet meer zo'n flater te slaan.:redface::rolleyes2::wink:


 
Reactiescore
399
Wat is dit dan voor loos statement?? xD

Het feit dat we rim liggen zorgt nou eenmaal voor weinig echte tegenstand.
De kleinere spelers die we clearen beginnen soms direct opnieuw zodat ze bb worden.
Daarnaast zijn er door 1:20 punten regel weinig spelers in onze regio die we überhaupt nog kunnen aanvallen, dus zijn we al gauw afhankelijk van bb's en het werk van onze mb's.

Kan me trouwens verder niet herinneren dat wij dorpies van stamgenoten gepakt hebben? Zelfde geldt voor boogschutterz.

Zorg er eens voor dat je stam met een logisch statement komt tegen de stab beschuldigen inplaats van als kleine kinderen te zeggen dat heb ik niet gedaan.
Want het bewijs is er en daar kunnen jullie gewoon niet tegen op.
 
Reactiescore
2
Och och och wat kwaad ja direct....

Ik interpreteerde het als een verwijt richting ons en boog, hoe en wat voor dorpjes wij pakten deze wereld, als voorbeeld voor wat andere stamleden mogelijk deden in vorige werelden.

Wat verwachten we van een stam die spelers bevat die op andere werelden alleen hebben kunnen (verleden tijd) groeien door het edelen van barbarendorpen en stamgenoten zoals Boogschutter en Machiavelli doen (tegenwoordige tijd)

Neemt niet weg hoor dat wij in het verleden ook op die manier dus dorpen hebben gepakt. En als ons dat tot slechte spelers maakt, so be it. Spelen uit een underdog positie is altijd fijn imo.

Niet zo 'salty' ;) direct, ik zag een persoonlijk verwijt richting ons, was een misvatting door de gebruikte zinsbouw. Niks aan t handje.
 
Reactiescore
1.752
@Champ verklaar jezelf nader vriend
 
Bovenaan