Top/flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik kom hier later op terug met een OFFICIEEL STATEMENT vanuit team schedel
 
Reactiescore
5.686
Bedankt Rob, dit hebben wij als neutrale lezer nodig. Keep up the good work :like:
 
Reactiescore
363
Ik heb het gevoel dat Tom niet neutraal is.

maar om even aan de serieuze kant in te haken op ons Mook.
Altijd een vrij trieste poging om zo een gerucht uit te vergroten terwijl je met je kontknalvrienden lekker een premade hebt die al uitstrekt over een groot deel van de kaart.
Als dit precies is wat p&p in jullie ogen voor moet stellen is het denk ik weer een extreem saaie wereld qua af.
Enkel smaad en laster proberen te posten om je eigen trieste zaakjes uit het licht te laten.
 
Reactiescore
1.754
Er heeft er eentje lessen gekregen van grootmeester @noobteam himself zo te zien. Veel sterkte aan deze beruchte premade die de hele wereld al in bezit heeft om je hieruit te praten!!!!! :mad::mad::mad:
Kan jij dit onderzoeken @Vleesje ik heb antwoorden nodig
 
Reactiescore
449
Welke premade? kekw
 
Reactiescore
1.365
En dan zegt tombo dat mijn posts ''steeds debieler'' worden.
De knetter man tombo, praat eens niet zo wannabe man. :p
 
Reactiescore
2.444
@Absurd. Even inhakend op jou met je verneuken van werelden gesproken
Een premade opstellen van bijna 2 continenten breed op zn kleine wereld is zeker wel een positieve meerwaarde op w80?

Wij zijn deze wereld met vier accounts gestart, een daarvan is nooit actief geworden en viel eigenlijk direct af. Vervolgens hebben wij twee rekruuts gedaan waardoor we op vijf main accounts uitkomen.

Jullie spelen met 12 main accounts, hebben al vier of vijf main accounts op intern gezet en gaan er nog zeker vier internen waarbij enkele zelfs geforceerd (volgens spelers uit jullie formatie).

Het verschil tussen deze twee zien jullie niet?
 
Reactiescore
5.686
Nee, leg eens uit Absurd. Ik wacht sowieso eerst het statement van Rob af vanuit team Schedel, alvorens ik mijn oordeel ga vellen.
 
Reactiescore
2.064
Erg jammer van die premade van Kyle.

@lord-toms schaam je dood, je zou stoppen in spanje en nu doe je dit
 
Reactiescore
5.686
Erg jammer van die premade van Kyle.

@lord-toms jij bent echt top en je hebt gelijk ook, moraalbrekeren kost amper tijd, goed dat je gestopt bent met het grote werk en geniet van het leven in Spanje, je bent echt mijn grote voorbeeld.
Bedankt, fijn dat jij het ook zo ziet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wij, team schedel, erkennen onze schuld en gaan hierbij op DILLIET
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben neutraler dan Nederland in de eerste wereld oorlog. Neutraal is mijn tweede naam, na lord.
Niet dus? Want waar Nederland aan deed was schijn neutraliteit. Zo was Nederland bijvoorbeeld een van de eerste landen die zijn legers mobiliseerde en wat toentertijd nog bekend stond als een oorlogsdaad. Ook was NL een broeinest van spionnen en dergelijke van beide kampen, Mata Hari is het beste vb daarvan.

Betreffende 80. Er wordt hier door verschillende partijen een hoop partijtje stront uitgestort zeg. Volgens mij kloot het merendeel van de bs niet eens. Achja. Al duurt het nog zo lang, de waarheid achterhaald zich wel.
 
Reactiescore
1
Hoezo wat voor speler ik ben ? Van waar ken jij me dan ?
Je bedoelt die screens waar ik aan Vexus vraag of hij banden met jullie heeft en of hij wist over jullie fusie en dat jullie daardoor wel waarschijnlijk richting de core gaan ? So what.
Ik heb dan ook aan jullie gevraagd voor een eventuele samenwerken, net zoals jullie mag ik me ook wel wat ingraven he. Heb geen vriendjes met bijna 2 hele continenten in tegenstelling tot jullie.

For the record; ik heb geen banden met jullie, had die alleen met Smurf, dat bevestigen jullie momenteel ook met de aanvallen op mij.
Dus die nietszeggende backfire met je screen mag je dan ook achterweg laten.

On topic: toch wel apart dat een top 5 account dan zomaar opgeeft als hij gewoon 100% safe ligt en verder de rim in mag edelen.
Ik heb ook screens van Smurf waar hij vertelt dat Inno en Beasts ook tegen de fusie zijn (waren) en dat ze iets wouden oprichten onderling. Als Smurf verder mocht doen moest hij zijn dorpen afstaan en een nieuw cluster beginnen onder de 570 lijn.
Ik weerhoud mij verder van een oordeel over jullie spel, al siert het jullie niet om te komen dreigen met kata's als ik Smurf verder zou opedelen ipv een overeenkomst proberen te maken.
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, zoals ik op discord al zei, veel succes verder.
inno en beasts zijn meelopers.
Totaal geen besef dat beast hierna gestabbed gaat worden samen met ze leger MB's. Gwamm en tuutuu zullen sowieso fuseren maar eerst interne ze de rest van hun stam en werken ze niet mee tja dan maar op een andere manier net als bij smurf.
Ja en inderdaad ik weet dit als mb van gwamm, en waarom spil ik dit, omdat deze wereld naar de klote is daarom.
Maar dat moet onze klokkenluider inmiddels ook wel weten als MB van tuutuu toch... ;) " een echte notorious klokkenluider "
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
inno en beasts zijn meelopers.
Totaal geen besef dat beast hierna gestabbed gaat worden samen met ze leger MB's. Gwamm en tuutuu zullen sowieso fuseren maar eerst interne ze de rest van hun stam en werken ze niet mee tja dan maar op een andere manier net als bij smurf.
Ja en inderdaad ik weet dit als mb van gwamm, en waarom spil ik dit, omdat deze wereld naar de klote is daarom.
Maar dat moet onze klokkenluider inmiddels ook wel weten als MB van tuutuu toch... ;) " een echte notorious klokkenluider "
Al een uur geen reactie, ik denk niet dat ze een weerwoord hebben op deze stekende aantijgingen. Ik vrees dat we dan maar moeten concluderen dat bovenstaande post steunt op pilaren van waarheid.
 
Bovenaan