Top/flopstammen

Reactiescore
1.363
Waarom accepteert tw echt dat er geboost etc mag worden.. Rotspel. Had je dat gejank hier ook niet kyly.
Tegenwoordig boeit niks meer, alles tegen een premade. Zie je op iedere wereld nu gebeuren hé. Hoe hypocriet het ook is.
+ ik ben voor katawar idd, 10k vandaal award staat nice op mn cv!
 
Reactiescore
344
Kata ? Iemand die kata co zoekt. Wil ook via de rim wel wat random sturen of heerlijk timen…..
 
Reactiescore
1.918
ik ben op zoek gegaan en heb nu inside informatie over de fusie tussen TuuTuu en GWAMM
 
Reactiescore
1.753
Spill the tea sis
 
Reactiescore
1.918
waarom wijs je naar da vinci? Mijn anonieme bron is zeker en vast niet da vinci
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik heb mijn eigen onderzoek en bijhorende bronnen

en de vinger is gewezen
 
Reactiescore
1.363
Die hebben ''gesmurft'' onder de tuutuu's man. Bende viezeriken.
 
Reactiescore
8
uit naam van schedel verklaar ik de oorlog aan TUUTUU en GWAMM

wij, team schedel, maken jullie kapot
Dat doe je al met heel dit spel, net zoals elke premade en massa inter op TW. Kan het niet eens herinneren dat Schedel boeiend is geweest in een wereld zonder massa aan interns en premades.
 
Reactiescore
460
Dat weet jij dondersgoed... Ik heb screens zien langskomen en die verbazen mij dat überhaupt iemand nog met jou wil communiceren... Bah.. Kies een kant maar ga niet zo vies spelen..
Vies spelen ? Omdat ik Smurf op edel ?
Ben jij diezelfde speler uit TuuTuu die dreigde mij te kata'en als ik verder Smurf zou opedelen ?
 
Reactiescore
8
Vies spelen ? Omdat ik Smurf op edel ?
Ben jij diezelfde speler uit TuuTuu die dreigde mij te kata'en als ik verder Smurf zou opedelen ?
Nee, je weet heel goed wat ik bedoel. Ik ga die screens hier binnenkort nog wel delen. Kijken hoe schijnheilig je dan nog bent.

Van meerdere kanten genieten is prima, tot het uitkomt.
 
Reactiescore
460
Ik ben benieuwd naar de screens, als jullie al complot theorieen gaan beginnen uitvinden omdat ik vraag naar welke banden men met TuuTu hebben, ga je gang.
Als ik dat echt letterlijk het geval zou zijn had Martijn mij uiteindelijk niet gestuurd om tot een compromis te komen met de dorpen van Smurf te verdelen hoor.
Mentaliteit tegenwoordig is echt sad gewoon. Spelers die hele MB stammen voor 1 account hebben, 2 grootste stammen die fusie doen en zelfs eigen accounts die hier niet mee akkoord zijn opofferen om dit door te laten gaan.
Jullie gaan gewoon elke uitdaging uit de weg
 
Reactiescore
8
Ik ben benieuwd naar de screens, als jullie al complot theorieen gaan beginnen uitvinden omdat ik vraag naar welke banden men met TuuTu hebben, ga je gang.
Als ik dat echt letterlijk het geval zou zijn had Martijn mij uiteindelijk niet gestuurd om tot een compromis te komen met de dorpen van Smurf te verdelen hoor.
Mentaliteit tegenwoordig is echt sad gewoon. Spelers die hele MB stammen voor 1 account hebben, 2 grootste stammen die fusie doen en zelfs eigen accounts die hier niet mee akkoord zijn opofferen om dit door te laten gaan.
Jullie gaan gewoon elke uitdaging uit de weg
Jij praat nu alsof ik daar bij hoor. Ik weet meer dan je denkt, en jij kent het verhaal duidelijk maar van 1 kant. Ik zou zorgen dat je duidelijke informatie tot je beschikking hebt alvorens je hier gaat bashen. Jij hebt duidelijk weer eens laten zien wat voor speler je bent, en het is echt tijd dat mensen dit door gaan krijgen. Zodra ik de screens mag posten van mijn bronnen, zul je ze hier ook zien. Dan ben ik toch erg benieuwd hoe je jezelf daar onderuit lult.
 
Bovenaan