Top/flopstammen

Reactiescore
13
Dat je afk gaat is ok, maar in deze omstandigheden (terwijl ervoor contact met wolves is geweest) is gewoon een zware backstab. Art had in het verleden een goed contact met ons, hij was zelf zwaar geïrriteerd door de 'wat als' stam omdat deze zomaar afk gingen toen ze incs kregen van Mauss. Toevallig krijgt onze goede vriend art ook 0 incs van de wolves, terwijl de rest van de stam wel allemaal incs krijgt.. Maar in jou wereld is dit normaal gedrag, heulen met de vijand om je eigen stam in de steek te laten.. Dit zegt genoeg over je mentaliteit op TW Jonatan
Bij een massa komt het wel vaker voor dat bepaalde stamleden de volle lading krijgen en sommigen niets. Dat zou dus de '0 incs' kunnen verklaren.of dit 'heulen met de vijand' is, is puur speculatie en dus niet open voor debat. Ik ga ook niet in op die overduidelijke persoonlijke belediging, als je het zo wil spelen, dan doe je dat maar. Zij die mij kennen, weten mijn mentaliteit en dat is alles wat mij iets kan schelen.
 
Reactiescore
70
Dat je afk gaat is ok, maar in deze omstandigheden (terwijl ervoor contact met wolves is geweest) is gewoon een zware backstab. Art had in het verleden een goed contact met ons, hij was zelf zwaar geïrriteerd door de 'wat als' stam omdat deze zomaar afk gingen toen ze incs kregen van Mauss. Toevallig krijgt onze goede vriend art ook 0 incs van de wolves, terwijl de rest van de stam wel allemaal incs krijgt.. Maar in jou wereld is dit normaal gedrag, heulen met de vijand om je eigen stam in de steek te laten.. Dit zegt genoeg over je mentaliteit op TW Jonatan

Hoe gaat het met Coco trouwens, leuke gozer was dat :)!
 
Reactiescore
2.304
Rum gebruikt Irohn tail: it's super effective
Een Cacturne-esque topiekske over de R2W van RUM

5bxrbv.jpg

Tinder en grote gaatjes:
Ons verhaal begint op een late dinsdagavond. Binnen Rum liep alles zen gangetje. Er werd over auto's gepraat, men was Stan aan het uithoren over het einde van wereld 69. Jeroen (AoD) en PJ (Fold) waren hun Tinder settings aan het bespreken terwijl ik rustig een VV'tje aan het draaien was op Starboy. Ik had me hierbij voorgenomen om deze keer de edels na de clears te laten aankomen. Na strakke timings van 1.2 seconden tussen de clears en de edels was het tijd om de laatste fakes te versturen en men bedje in te kruipen.

5bxrdl.jpg

De irohnie van Rum:
Echter, TW had andere plannen van ons. Wat er zich in het komende kwartier zou afspelen, is enkel te omschrijven als de grootste recruit to win actie die de Nederlandstalige TW-server ooit heeft gezien. De grondwaarden van de Westerse maatschappij zouden onder druk komen te staan. De klokken in het Vaticaan zouden tijdelijk hebben stilgestaan. Het gerucht gaat dat Los Bombarderos* zelf eventjes gestopt is met het edelen van barbs. Er kwam een stamaanmelding van niemand minder dan de Legendarische Iroh.
Vermits Rum nog maar 9 leden had, was dit het uitlezen moment voor Rum om de wereld veilig te stellen. Een rekruut zo groot dat de hele wereld ervan zou daveren, kon niet worden afgewezen. De leiding twijfelde geen seconde. Iroh's aanmelding werd geaccepteerd. Rum had eindelijk haar geheime wapen beet. Een wapen zo belangrijk dat het de tij van de oorlog zou kunnen veranderen. Iroh was officieel het tiende Rum lid.

5bxtm6.jpg Screenshot 2021-06-03 at 00.39.42.png

Gone but not forgotten
Echter aan alle mooie liedjes komen een einde. Met het wakker worden de resterende leiding werd besloten om Iroh nog geen permanente plaats te kunnen geven binnen Rum. GS moet nog kunnen versleept worden naar MBs, deff moest kunnen worden geleverd worden aan deze MBs en andere excuses werden op geworpen door de leiding. Echter weten we allemaal diep vanbinnen dat we Iroh te goed voor ons was.

Beste Mick
Het ga u goed en geniet van uw rum!
Groet,
Rum


5bxtwn.jpg
5bxs9k.jpg 5bxvxy.jpg5bw7in.jpg
 

Bijlagen

  • 5bxs3u.jpg
    5bxs3u.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 21
Reactiescore
449
Tinder en grote gaatjes:
Ons verhaal begint op een late dinsdagavond. Binnen Rum liep alles zen gangetje. Er werd over auto's gepraat, men was Stan aan het uithoren over het einde van wereld 69. Jeroen (AoD) en PJ (Fold) waren hun Tinder settings aan het bespreken terwijl ik rustig een VV'tje aan het draaien was op Starboy.

Tinder settings bespreken? PJ gaf gewoon toe dat ie graag mannen in zn dm's heeft!!!!

1622713594468.png
 
Reactiescore
112
Tinder settings bespreken? PJ gaf gewoon toe dat ie graag mannen in zn dm's heeft!!!!

Bekijk bijlage 29051

Kan inderdaad bevestigen dat PJ op de mannekes valt.

2878f328fc7902501d1432fb9da3b4f7.png
 
Reactiescore
64
Welke flopstam heeft er nog een leger floppers nodig?
 
Reactiescore
1.918
Gaatje w77 heeft er al voldoende heb ik vernomen
 
Reactiescore
64
Vleesje gelieve mijn sollicitatie niet onder te spammen groetekes
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Valar Top
 
Bovenaan