Top/flopstammen

Reactiescore
61
Dus vjezze zegt dat Heineken een Vexus heeft gedaan. Klinkt niet best.

Maar als ik zoveel hoor over inactieve accounts bij NAT, dan begrijp ik niet hoe ze dit überhaupt nog willen gaan spelen. Of ze gaan K9 natuurlijk slijmen om een NAP... Maar met een start van 50+ accounts totaal is dat toch wel een flop. Proof me wrong.

omdat 1 acc inactief is, is iedereen insctief?
 
Reactiescore
676
Tot in hoeverre kan je hier de schuld in de schoenen van Wolves schuiven? Wat ik zie is vooral falend beleid van je eigen stamleiding, maar dat is niet gek als de hele stam is opgezet om de speler Primigenius te boosten en te deffen. Heineken zou jullie in het noorden ge-CF'd hebben, terwijl jullie die nota bene zelf dorpen in het noorden hebben laten overpakken nadat die verloren dreigden te gaan aan UA1? Jullie eigen rekruteringsfouten, edelbeleid en stamdiplomatie is niet iets waar een andere stam als Wolves rekening mee dient te houden.
 
Reactiescore
13
Tldr.
Enige wat ik heb opgemerkt in de voorgaande posts is dat Heineken aventoe bier drinkt met Saroc. Dit vind ik een positief gegeven.
Hopelijk drinken jullie ook echt bier en niet, zo als zijn naam aangeeft, Heinekeno_O
ooof ik denk niet dat water zal voldoen om die burn te behandelen.

Verder wil ik hier graag m'n mening nog over kwijt. BB is naar mijn gedacht ontstaan helemaal en alleen om Primi account aan te dikken. Door de relatieve rust die jullie er hebben genoten wegens grotere conflicten in het zuiden hebben jullie de kans gekregen om uit te breiden en lekker te liggen turtlen. Als er dan een knik in de kabel komt en het even lastig wordt, snap ik dat je een zondebok zoekt... En dat dan nog in de schoenen van de beste stam op deze server te steken, of de schuld geven aan heineken, of 1 van 100 andere schuldigen. Eender waar schuld steken zolang je de schuldige maar niet in de spiegel hoeft te zoeken...Shame on you, je zou begot beter moeten weten. Wolves is top! Torek for president.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Op basis van dingen die ik heb gezien gaat het niet om 1 account. Maar hetzelfde is natuurlijk bij K9 zo. Dus, je bent niet de enige, al gun ik die pleb accounts van K9, lees nieuwe/stab, ook geen rust.
Verklaar u nader broeder?
 
Reactiescore
61
Op basis van dingen die ik heb gezien gaat het niet om 1 account. Maar hetzelfde is natuurlijk bij K9 zo. Dus, je bent niet de enige, al gun ik die pleb accounts van K9, lees nieuwe/stab, ook geen rust.

maar dat is niet omdat iedereen inactief is! Heb je het weer de aankomende 7 dagen gezien. Wij zijn allemaal levensgenieters die de zon willen omarmen met heineken (of toch juup) , en vodka appelsap en als kers op de taart wat rum
 
Reactiescore
3
Ik probeer enkel wat echte ijskoude freddy's te drinken.

Over informatie delen, dat heeft nooit gekund, want ons forum is zo goed als leeg, jij negeerde altijd mijn berichten, zo'n fijne stamgenoot was je dus niet. Er valt dan weinig te snitchen? Ook heb ik gezegd dat ik niemand zou aanvallen van BB.

Primi en ik hadden al contact toen mijn dorpje nog geen 400 punten had. Opeens krijg ik een treintje van Pain binnen, die ik tevens gesniped had, primi zei dat dat niet de bedoeling was en zorgde dat ik in de stam mocht komen, aangezien primi en bateman op dat moment vrienden waren.

Wat betreft moby, mijn troepen stonden klaar om 2 treintjes naar hem te sturen, echter zei primi dat we moesten wachten met aanvallen. Snap niet zo goed wat ik hierin verkeerd deed?

En dat je mijn tweede dorpje per se moest afpakken was ook niet heel netjes, met de belofte om te helpen met een nieuw beter dorp en vergoeding van de edelman (Met 1 dorp is het produceren van 1 edelman redelijk prijzig)

Maar verder geen zin om door te gaan hierop. Ik ga een heerlijke ijskoude Freddy op het terras drinken, aju!
 
Reactiescore
61
Ik probeer enkel wat echte ijskoude freddy's te drinken.

Over informatie delen, dat heeft nooit gekund, want ons forum is zo goed als leeg, jij negeerde altijd mijn berichten, zo'n fijne stamgenoot was je dus niet. Er valt dan weinig te snitchen? Ook heb ik gezegd dat ik niemand zou aanvallen van BB.

Primi en ik hadden al contact toen mijn dorpje nog geen 400 punten had. Opeens krijg ik een treintje van Pain binnen, die ik tevens gesniped had, primi zei dat dat niet de bedoeling was en zorgde dat ik in de stam mocht komen, aangezien primi en bateman op dat moment vrienden waren.

Wat betreft moby, mijn troepen stonden klaar om 2 treintjes naar hem te sturen, echter zei primi dat we moesten wachten met aanvallen. Snap niet zo goed wat ik hierin verkeerd deed?

En dat je mijn tweede dorpje per se moest afpakken was ook niet heel netjes, met de belofte om te helpen met een nieuw beter dorp en vergoeding van de edelman (Met 1 dorp is het produceren van 1 edelman redelijk prijzig)

Maar verder geen zin om door te gaan hierop. Ik ga een heerlijke ijskoude Freddy op het terras drinken, aju!

Als jij zo doorgaat, dan eindig je nog eens net als Freddy
 
Reactiescore
15
Toch nog maar eens even reageren over onze andere stamgenoot van wie wij niks meer horen, onze leider Aritificial intelligence; zogezegd in het ziekenhuis en niet actief meer. Ondertussen wel nog steeds groen bolletje op zijn profiel + is gestopt met delen van de troepen (terwijl hij dit zelf had voorgesteld om te doen) + wou zijn VV niet geven aan primi. Reageert al dagen niet meer op ons, niet op discord, niet op TW.. Logt nochtans regelmatig en wilt geen VV geven.

De tweede mol in onze stam?
 
Reactiescore
15
Ook nog even terugkomen op onze 'smerige tactiek' die jullie graag aanhalen; wij zijn inderdaad met 4 personen begonnen. 3 personen hiervan, waaronder ik, hebben geen zin om het eindspel te spelen. Wij gebruiken geen scripts en spenderen geen dagen aan het spel. Wij werkten als MB (sinds wanneer zijn MB's niet gebruikt? Voor zover ik kan zien hebben de meeste 'grote' meer als 3 mb's. Sommige hebben zelfs 2-3 stammen onder hun a.k.a Maussie, deze werden zelfs gefarmd in early game en geinternd). Maar de mannen van wolves vinden 3 real life friends die samenspelen een smerig spel :D

Tijd voor een stella!
 
Reactiescore
13
Toch nog maar eens even reageren over onze andere stamgenoot van wie wij niks meer horen, onze leider Aritificial intelligence; zogezegd in het ziekenhuis en niet actief meer. Ondertussen wel nog steeds groen bolletje op zijn profiel + is gestopt met delen van de troepen (terwijl hij dit zelf had voorgesteld om te doen) + wou zijn VV niet geven aan primi. Reageert al dagen niet meer op ons, niet op discord, niet op TW.. Logt nochtans regelmatig en wilt geen VV geven.

De tweede mol in onze stam?
Waarom probeer je steeds de schuld bij een ander te leggen? Een stamlid die plots niets meer van zich laat horen is jammerlijk, maar hier hebben wij bitterweinig mee te maken. 1 mol, 2 mollen... and why stop there? Laten we ineens zeggen dat jullie in het geheim allemaal mollen zijn (zou dat geen leuke plottwist zijn?).
 
Reactiescore
15
Waarom probeer je steeds de schuld bij een ander te leggen? Een stamlid die plots niets meer van zich laat horen is jammerlijk, maar hier hebben wij bitterweinig mee te maken. 1 mol, 2 mollen... and why stop there? Laten we ineens zeggen dat jullie in het geheim allemaal mollen zijn (zou dat geen leuke plottwist zijn?).

Dat je afk gaat is ok, maar in deze omstandigheden (terwijl ervoor contact met wolves is geweest) is gewoon een zware backstab. Art had in het verleden een goed contact met ons, hij was zelf zwaar geïrriteerd door de 'wat als' stam omdat deze zomaar afk gingen toen ze incs kregen van Mauss. Toevallig krijgt onze goede vriend art ook 0 incs van de wolves, terwijl de rest van de stam wel allemaal incs krijgt.. Maar in jou wereld is dit normaal gedrag, heulen met de vijand om je eigen stam in de steek te laten.. Dit zegt genoeg over je mentaliteit op TW Jonatan
 
Bovenaan