Top/flopstammen

Reactiescore
420
Ja, volgende keer gewoon random wat accounts uitnodigen en dan zien we wel of we ligging uitkomt.

Voor 1 keer is er eens echt iets moois uitgedacht tussen 2 accounts die compleet aan de andere kant van de wereld liggen. Ze zijn tijdens de start van de wereld op zoek gegaan naar aanvulling en welke accounts binnen de eventuele edellijnen zouden passen. Op moment van het brainstormen waren de meeste accounts nog maar zeer klein en er is dus niet gerekruteerd op punten.

Enigste wat je nu kunt zeggen is dat het niet netjes was tov bepaalde accounts maar volgens mij heeft iedereen hier ooit wel eens op het begin een stam gekozen om zich veilig te voelen om dan pas op zoek te gaan naar een serieuze stam.

En als laatste wil ik dit nog zeggen: Als jullie al van 10 april door hadden dat dit ging gebeuren waarom is er dan een maand later nog geen steeds geen teken van een tegenactie te zien? Jullie hadden dus al 30+ dagen kunnen onderhandelen en zoeken naar een oplossing om dit tegen te gaan.

Het is altijd makkelijk om eigen falen op iemand anders te steken.
 
Reactiescore
1.365
Thorry is noob.
 
Reactiescore
139
Ja, volgende keer gewoon random wat accounts uitnodigen en dan zien we wel of we ligging uitkomt.

Voor 1 keer is er eens echt iets moois uitgedacht tussen 2 accounts die compleet aan de andere kant van de wereld liggen. Ze zijn tijdens de start van de wereld op zoek gegaan naar aanvulling en welke accounts binnen de eventuele edellijnen zouden passen. Op moment van het brainstormen waren de meeste accounts nog maar zeer klein en er is dus niet gerekruteerd op punten.

Enigste wat je nu kunt zeggen is dat het niet netjes was tov bepaalde accounts maar volgens mij heeft iedereen hier ooit wel eens op het begin een stam gekozen om zich veilig te voelen om dan pas op zoek te gaan naar een serieuze stam.

En als laatste wil ik dit nog zeggen: Als jullie al van 10 april door hadden dat dit ging gebeuren waarom is er dan een maand later nog geen steeds geen teken van een tegenactie te zien? Jullie hadden dus al 30+ dagen kunnen onderhandelen en zoeken naar een oplossing om dit tegen te gaan.

Het is altijd makkelijk om eigen falen op iemand anders te steken.

Het is zeker mooi uitgedacht, dat is wederom niet het punt. Maar als je al anderhalve maand edellijnen hebt had je veel eerder in de stam kunnen gaan met elkaar in plaats van het abusen van stamgenoten en lekker wachten tot het veilig is. Dat is het grootste pijnpunt, wat je ook erkent dat niet netjes is gegaan. Het is niet vanaf het begin kiezen en opeens wat anders, het is een uitgedacht plan om van de early naar end game te springen.

Dat 'West' er niets tegen heeft gedaan dat klopt. Had inderdaad gekund. Voor mezelf sprekend heb ik zelf niet echt de behoefte om nu de 1v1 te forceren (of allen tegen rum! hoe je het wilt zien) en naar de end game te springen. Daarnaast had ik na 2/3 weken verwacht dat het er niet meer van kan. Zeker gezien er beweert werd dat er werd gepusht om deze nieuwe stam zo snel mogelijk op te richten. Misschien wat naïef, maar zoals ik zei de oprichting van de stam is niet het grootste pijnpunt.


Maar ik blijf zo in herhaling vallen. De discussie heeft toch 0 nut. Laten we maar wachten tot de wereld door Rum! is gewonnen..:redface:
 
Reactiescore
420
Je kunt nu wel roepen dat er gebruik is gemaakt van andere stammen maar de meeste spelers zaten al ofwel in dezelfde stam en ofwel met hun MB’s/DU’s.

Het is ook niet dat er met een leger aan Mb’s of hulpjes is gestart want om nu een voorbeeld te geven: Ikzelf ben deze wereld eigenlijk puur voor het plezier begonnen, heb totaal geen behoefte meer om een actief main account te bespelen omdat ik dat echt niet leuk vind. Ik keek op de kaart en zag AOD liggen dus ik stuurde hun een PM of ik wat voor hun kon betekenen en zo zijn er meerdere accounts die zelf contact hebben gezocht om in dienst van een account te spelen.

Dan kun je nog praten over de tijdspanne van ongeveer een maand. Eerste schets die hier gepost is was enkel een voorstel om spelers te benaderen. Denk dat het leuker is als je een duidelijk plan kunt voorleggen aan spelers dan zomaar even vragen of ze interesse zouden hebben om een stam te joinen die eraan zou kunnen komen. Zoals je ziet zijn er ook nog andere accounts bijgekomen dus is het normaal dat er even gewacht wordt. Zodra alles 100% rond was is er pas actie ondernomen en dat duurde echt geen maand.
 
Reactiescore
15
Flopstam: de drooglegging

Normaal ga ik niet naar het AF, maar nu voel ik mij toch genoodzaakt even te spreken over hoe deze jongens het spel spelen.


The sense of rats, ook gekend onder de naam 'de drooglegging'.




Ik werkte als mb voor Primigenius.
Heineken hadden wij een maand en half geleden een edeltrein gestuurd, we kregen al snel bericht van de heer Mark Bateman. Hij vertelde ons toen dat we Heineken niet mochten edelen, dit was namelijk zijn real life friend. Mark bateman had toen goede connectie met primigenius, primigenius werd namelijk beloofd te mogen toetreden tot wolves. (Wat uiteindelijk ook maar een mooi vislijntje was van de heren van wolves)

Om de goede connectie te onderhouden met wolves hebben wij heineken met rust gelaten, in de stam opgenomen en zelfs laten floreren. Hij verklaarde dat hij geen info zou doorspelen en vol voor onze stam zou gaan. De man van het bier had mooie praatjes en de rest van onze stam (bunkerbier) vertrouwde deze man en verwelkomde hem in de familie. Ik had hier sterk mijn twijfels bij en stelde voor om Heineken geen toegang te geven tot bepaalde fora, dit is uiteindelijk mede door Artificial Intelligence (waar wij ook niets meer van horen) niet gebeurd. Heineken was te vertrouwen volgens hem.

Deze heineken heeft toen heel wat dorpen uit onze cluster geedeld. Hij heeft er de laatste weken eveneens voor gezorgd dat de mb's van wolves ons rustig konden clusterfucken bovenaan. (Hij zei dat hij het probleem ging aanpakken, zonder ooit maar iets te ondernemen. Moby mochten we zelfs niet aanvallen, hij had goed contact met moby (wat volgens zijn verklaring uiteindelijk om een andere speler bleek te gaan, wat een excuses). Deze moby stuurde naar primigenius trouwens dat hij zeker geen MB van de drooglegging was, 15 mei treedt moby toe tot de mb-stam van de drooglegging :D

Voor de aanval van wolves op onze stam verklaarde Heineken dat hij veel deff had voor ons. Wij waren klaar voor de strijd, de eerste aanvallen kwamen binnen en er kwam nooit enige vorm van OS van deze man. Er waren altijd wel excuses: 'deze avond ben ik bier aan het drinken', 'mijn OS is weg in andere dorpen want ik verwacht een aanval' etc..

Degevers begon zich ook vragen te stellen en had een ultimatum gemaakt voor deze man om vandaag eindelijk eens OS te sturen. Hierop antwoorde deze heineken vandaag met volgende bericht: 'ik vertrek uit de stam, iemand van wolves komt bij op mijn account'. En weg was deze mol, met alle info uit de stam dat er maar beschikbaar was. Van aan de start heeft wolves ons dus aan het lijntje gehouden + een mol ondergebracht in onze stam, voor zo'n 'grote, ervaren??' stam is dit beneden alle peil.

Ik weet niet in welke tijden van tribal wars wij momenteel zitten, maar dit soort spelletjes is toch echt wel zeer laag.

Tijd voor RUM om met deze amateurs komaf te maken.
 
Reactiescore
139
Beste,

Ik volg je frustraties mocht het zo zijn gelopen als je beschrijft.

Echter is naar mijn weten is er niks van info doorgespeeld naar Wolves. Mocht er info zijn doorgespeeld wil ik je vragen mij/de leiding in game te benaderen over deze mogelijke kwalijke kwestie. De kwestie van het geen OS sturen ligt bij de speler zelf, niet bij Wolves? Of ik moet hier iets missen in het verhaal.

Ook als ik nu de kaart bekijk zie ik niet echt CF's, dus dan hoor ik graag waar die zitten want ik mis dan iets denk ik? Ik zie wel dorpen achter het cluster bedoel je die?

Echter qua primigenius is het heel anders gegaan ;). Wij waren op zoek naar versterkingen en toentertijd was primi inderdaad een optie. Doordat primi nog niet wilde komen en in BB wilde blijven spelen is toen besloten dat er geen plek meer was omdat andere kandidaten wel interesse hadden om direct over te stappen. Dat primi dan op dat moment weigert is zijn eigen risico geweest. Er is zelfs met MB nog contact geweest en de PBG die er toentertijd was is opgezegd naar mijn weten.
 
Reactiescore
15
Heineken had twee maanden geleden deze beslissing toch al kunnen voelen aankomen, als je ervoor kiest om in een stam te blijven en je spreekt dit ook zo uit dan hou je jezelf hieraan. Dat hij samen met de mb van wolves nu boven ons in de rim ligt (+ een speler van wolves dit acc 'overneemt') is echt een doodsteek.

CF of niet, daar valt over te discussiëren, ze springen van een jump dorp vlak achter onze cluster. Sommigen zullen dit geen CF vinden, anderen wel.
 
Reactiescore
139
Heineken had twee maanden geleden deze beslissing toch al kunnen voelen aankomen, als je ervoor kiest om in een stam te blijven en je spreekt dit ook zo uit dan hou je jezelf hieraan. Dat hij samen met de mb van wolves nu boven ons in de rim ligt is echt een doodsteek.

CF of niet, daar valt over te discussiëren, ze springen van een jump dorp vlak achter onze cluster. Sommigen zullen dit geen CF vinden, anderen wel.

Ik zeg ook niet dat het wel/geen CF is. Wilde gewoon even zeker weten dat we het over hetzelfde hadden ;).

De keuzes die heineken maakt kan ik persoonlijk echt niks aan doen en daarvoor zal je bij hem moeten zijn. Had om eerlijk te zijn nog niet van de speler gehoord, laat staan gesproken. Dat het voor jullie nadelig is, dat is zeker.
 
Reactiescore
18
Heineken had twee maanden geleden deze beslissing toch al kunnen voelen aankomen, als je ervoor kiest om in een stam te blijven en je spreekt dit ook zo uit dan hou je jezelf hieraan. Dat hij samen met de mb van wolves nu boven ons in de rim ligt (+ een speler van wolves dit acc 'overneemt') is echt een doodsteek.

CF of niet, daar valt over te discussiëren, ze springen van een jump dorp vlak achter onze cluster. Sommigen zullen dit geen CF vinden, anderen wel.

Het is sowieso geen CF, maar buiten dat om. De heren Arti en Heineken hebben nooit informatie doorgespeeld aan leden van Wolves voor zover ik weet.

Omtrent primi daar verschillen de meningen ook over. Daarbij vind ik het wel heel laag dat je Wolves te kakken zet terwijl je blijkbaar niet het hele verhaal weet. Dat vind ik ook wel jammer.

Wat je zegt over is dit TW tegenwoordig. Ehm ik zal je zeggen TW is niet meer wat het geweest is. Ik heb zelf op 2 werelden al gehad dat je gewoon keihard gestabt wordt door je eigen stamleden en daar is het gene wat Heineken nu gedaan heeft niks bij. Het is heel jammer, maar TW wordt tegenwoordig niet meer eerlijk gespeeld helaas.

Ook al doe je niks verkeerd voor zover je weet krijg je pm's van spelers te zien waarin gezegd wordt dat je smerig speelt. Als wij dat doen prima, maar leg het dan ook uit dat wordt alleen dan weer niet gedaan.

Wij als Wolves hebben geen smerig spelletje of iets gespeeld met -BB-. Mocht je van mening zijn van wel hoor ik graag je verhaal aan en zou ik graag je discord ingame ontvangen voor een call. Dan zal alles haar fijn uitgelegd worden van wat wij weten.

Mvg,

QSM
 
Reactiescore
61
Flopstam: de drooglegging

Normaal ga ik niet naar het AF, maar nu voel ik mij toch genoodzaakt even te spreken over hoe deze jongens het spel spelen.


The sense of rats, ook gekend onder de naam 'de drooglegging'.




Ik werkte als mb voor Primigenius.
Heineken hadden wij een maand en half geleden een edeltrein gestuurd, we kregen al snel bericht van de heer Mark Bateman. Hij vertelde ons toen dat we Heineken niet mochten edelen, dit was namelijk zijn real life friend. Mark bateman had toen goede connectie met primigenius, primigenius werd namelijk beloofd te mogen toetreden tot wolves. (Wat uiteindelijk ook maar een mooi vislijntje was van de heren van wolves)

Om de goede connectie te onderhouden met wolves hebben wij heineken met rust gelaten, in de stam opgenomen en zelfs laten floreren. Hij verklaarde dat hij geen info zou doorspelen en vol voor onze stam zou gaan. De man van het bier had mooie praatjes en de rest van onze stam (bunkerbier) vertrouwde deze man en verwelkomde hem in de familie. Ik had hier sterk mijn twijfels bij en stelde voor om Heineken geen toegang te geven tot bepaalde fora, dit is uiteindelijk mede door Artificial Intelligence (waar wij ook niets meer van horen) niet gebeurd. Heineken was te vertrouwen volgens hem.

Deze heineken heeft toen heel wat dorpen uit onze cluster geedeld. Hij heeft er de laatste weken eveneens voor gezorgd dat de mb's van wolves ons rustig konden clusterfucken bovenaan. (Hij zei dat hij het probleem ging aanpakken, zonder ooit maar iets te ondernemen. Moby mochten we zelfs niet aanvallen, hij had goed contact met moby (wat volgens zijn verklaring uiteindelijk om een andere speler bleek te gaan, wat een excuses). Deze moby stuurde naar primigenius trouwens dat hij zeker geen MB van de drooglegging was, 15 mei treedt moby toe tot de mb-stam van de drooglegging :D

Voor de aanval van wolves op onze stam verklaarde Heineken dat hij veel deff had voor ons. Wij waren klaar voor de strijd, de eerste aanvallen kwamen binnen en er kwam nooit enige vorm van OS van deze man. Er waren altijd wel excuses: 'deze avond ben ik bier aan het drinken', 'mijn OS is weg in andere dorpen want ik verwacht een aanval' etc..

Degevers begon zich ook vragen te stellen en had een ultimatum gemaakt voor deze man om vandaag eindelijk eens OS te sturen. Hierop antwoorde deze heineken vandaag met volgende bericht: 'ik vertrek uit de stam, iemand van wolves komt bij op mijn account'. En weg was deze mol, met alle info uit de stam dat er maar beschikbaar was. Van aan de start heeft wolves ons dus aan het lijntje gehouden + een mol ondergebracht in onze stam, voor zo'n 'grote, ervaren??' stam is dit beneden alle peil.

Ik weet niet in welke tijden van tribal wars wij momenteel zitten, maar dit soort spelletjes is toch echt wel zeer laag.

Tijd voor RUM om met deze amateurs komaf te maken.

omdat het wel zo netjes is om vanuit account Bateman te reageren, bij deze zal ik dit wel doen.

Om met de deur in huis te vallen over de vraag of dit TW is. Een account met 4 mensen die puur spelen om 1 account te boosten is dus ook opeens TW? Zoniet ben je in mijn ogen je recht van spreke al volledig kwijt aangezien de gehele stam PP farmers dit was voor Primigenius.
ALS buitenstaanders nu denken, die stam ken ik niet? Zal ik kort toelichten hoe die ontstaan is.

Account Bateman heeft vanaf een vroeg stadium contact gehad met Thomas van acc Primi. Wij wilden hem heel graag als rekruut binnen Wolves en hebben dit ook meermaals aangegeven. Pijnpunt 1 was voor ons wel dat hij alleen op een acc zat, dat is te weinig activiteit dschten we. Dus wat hebben we gedaan, een co geregeld. Onze eigen MB die volledig intern is gegaan terwijl dat zelfs deels in onze lijnen lag. Pijnpunt 2 was dat hij niet gelijk wilde komen.
Dit was iets wat wij niet konden oplossen voor hem maar ook zelf wilde hij dit dus niet.

Toen wij eenmaal volledig gesandwiched werden door Sense en hun toenmalige vrienden joinde hij nog steeds niet. Dit was ook de rede waarom wij als wolves niet hebben gestreden hem mee te krijgen in de plannen met Sense om te fuseren.

Omdat account Bateman later met activiteitsproblemen zat is er zelfs nog contact geweest wat er mogelijk was voor elkaar daarin.
Dit is het moment dat BB boys is ontstaan en hij joinde niet gelijk! Waarom? Hij zou pas joinen als hij aanvallen kreeg zodat ze hem konden deffen? Dat is ook niet heel netjes maar goed. Dit is het Primi verhaal. Thomas, ik mag je nog steeds gewoon trouwens!

Dat Heineken een persoonlijke vriend is, dat klopt (lieve jongen wel hoor). Echter heeft hij zelfs aan mij nog nooit info gegeven en andersom aangezien dit gewoon een spel is en we dat gescheiden houden. Dat jullie wisten dat hij een persoonlijke vriend was en bij ons hoorden ben je zelf ook wel heel naïef in mijn ogen.

maar qua info is er helemaal niks doorgespeeld, en is er vanuit Wolves geen vuil spel gespeeld kan ik jullie zeggen...
 
Reactiescore
15
Kleine maand geleden meende Wolves een samenwerking aan te gaan, met een duidelijk antwoord de eerste week van mei,
Begin mei begon Moby (MBstam Wolves?) al dorpen boven Cluster BB in te nemen maar afwachtende op antwoord wolves deden we niets. Er kwamen veel positieve reacties van verschillende wolves spelers dus samenwerking leek eraan te komen. Uiteindelijk antwoordde wolves pas 15 mei? Met een negatief antwoord wegens enkele speler Qui Superstes hiertegen zou zijn. (wat hiervan waar is weet ik ook niet). Ondertussen waren die clusters van Moby en ondertussen ook Nicktjeuh al goed aan het aandikken noord, als het ware ons aan het insluiten. Heineken rukte volledig rechts uit, Moby nam het noorden en Nicktjeuh nam links voor zijn rekening.

Ook duidelijk te zien in de screenshot hieronder, en dat er geen enkele draad ligt tussen hun zuiddorpen (middenin wolves) en hun noordse clusterfuck op ons, Allen zijn ze in een jump naar noord gesprongen dit tijdens de periode waar wij weken aan het wachten waren op die positieve samenwerking met wolves en ze dus ongestoord ons goed konden dichttimmeren..
tempsnipvgfv.png

Over Moby ben ik verder niet zeker, die zou tegen wolves zijn vanwege zijn maatje mrrob dus hebben we hierover gecontacteerd en vertelde ons wel te willen VV'en tegen de wolves voor ons? Terwijl zittende in een MBstam van wolves?
Had hij dan vv willen doen tegen de incs van zijn eigen stamgenoten of hoe vat ik dit op?

Heineken nooit OS van gezien in al die tijd. Die zou een dreigmail hebben gekregen van Slachthuys en daarom elke def unit beschikbaar daar gestacked houden. Wanneer we dan gisteren hem aanmaande toch die stacks te halveren en een frontdorpje van NTD of Primi te stacken kwam hij vandaag met de forumpost dat hij toch liever met wolves gaat spelen. Heel verdacht. Nog enkele screenshots hieronder.

Heineken 1.PNGHeineken 2.PNGHeineken 3.PNG

Hier zegt hij nog genaaid door ons geweest te zijn? Als wij hem last minute voor trein niet in BB hadden toegelaten dankzij z'n maatje Mark had hij hier nooit gespeeld. Wekenlang van genaai, gestab en vooral zwak spel van Wolves.

Jammer dit.
 
Reactiescore
449
Schoon spel verwachten anno 2021, bless your soul.
 
Reactiescore
473
Tldr.
Enige wat ik heb opgemerkt in de voorgaande posts is dat Heineken aventoe bier drinkt met Saroc. Dit vind ik een positief gegeven.
Hopelijk drinken jullie ook echt bier en niet, zo als zijn naam aangeeft, Heinekeno_O
 
Reactiescore
15
Tldr.
Enige wat ik heb opgemerkt in de voorgaande posts is dat Heineken aventoe bier drinkt met Saroc. Dit vind ik een positief gegeven.
Hopelijk drinken jullie ook echt bier en niet, zo als zijn naam aangeeft, Heinekeno_O


:D

Ik speel de wereld nog af en that's it, done met TW.. Het gaat er blijkbaar elke recente wereld op deze manier aan toe, leuk spel dat TW :p
 
Bovenaan