Top/flopstammen

Reactiescore
153
10 april heb ik een screenshot van sod zijn profiel genomen:

Bekijk bijlage 28637


Stuk voor stuk zitten ze erin, buiten lunatic, die dacht ik geinternd geweest is? Not sure dus pin me er niet op vast

Coincidence? I think not.

Ik ben al sinds 18 april in bezit van hun edellijnen die in mijn dm binnen kwamen... nooit iets mee gedaan trouwens aangezien ik deze eigenlijk niet wou ontvangen :D dus ze kunnen het niet ontkennen dat ze er al een maand mee bezig waren :)
 
Reactiescore
1.226
Ik ben al sinds 18 april in bezit van hun edellijnen die in mijn dm binnen kwamen... nooit iets mee gedaan trouwens aangezien ik deze eigenlijk niet wou ontvangen :D dus ze kunnen het niet ontkennen dat ze er al een maand mee bezig waren :)

Ergens achter de schermen mee bezig zijn is wat anders dan een premade he :biggrin:
 
Reactiescore
139
Nouja we kunnen wel stellen dat de afspraken al stonden... al ga ik ervan uit dat het idd tijdens de wereld is gebeurd.

Persoonlijk had ik meer respect gehad voor jullie actie als jullie dit een maand geleden hadden gedaan in plaats van het een maand uit te stellen. Gezien je al met de op dat moment grotere accounts zat en je nog een uitdaging had qua ligging.

Wachten tot je tegen elkaar ligt resulteert er direct in dat je zo ongeveer 35% van de wereld pakt (ik reken jullie de rim vast rijk). Spelers als een mauss (een voorbeeld) zijn zo best een tijdje aan het lijntje gehouden terwijl dreamcatcher allang wist dat die weg zou gaan.

Ik denk dat daar ook het verschil is met Sense (en wolves dan wel of niet?). Die vanaf het begin duidelijk maken samen te werken/een stam te zijn, in plaats van een maand 'achter de schermen' al een stam te zijn, maar het niet bekend maken.

Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard.
 
Reactiescore
61
Rum flop,
Mensen die denken dat er iets is tussen k9 en wolves: kapot dom en flop

had ik al gezegd dat rum flop is?
 
Reactiescore
1.226
Persoonlijk had ik meer respect gehad voor jullie actie als jullie dit een maand geleden hadden gedaan in plaats van het een maand uit te stellen.


Aan Rum! de schone taak om zich hard te maken voor het feit dat nijntje weer meer respect voor Rum! gaat krijgen!
 
Reactiescore
106
Nouja we kunnen wel stellen dat de afspraken al stonden... al ga ik ervan uit dat het idd tijdens de wereld is gebeurd.

Persoonlijk had ik meer respect gehad voor jullie actie als jullie dit een maand geleden hadden gedaan in plaats van het een maand uit te stellen. Gezien je al met de op dat moment grotere accounts zat en je nog een uitdaging had qua ligging.

Wachten tot je tegen elkaar ligt resulteert er direct in dat je zo ongeveer 35% van de wereld pakt (ik reken jullie de rim vast rijk). Spelers als een mauss (een voorbeeld) zijn zo best een tijdje aan het lijntje gehouden terwijl dreamcatcher allang wist dat die weg zou gaan.

Exact dit. Beetje zwak om zo eigenlijk de midgame over te slaan zonder maar ook echte tegenstand te krijgen.
 
Reactiescore
81
Rum flop,
Mensen die denken dat er iets is tussen k9 en wolves: kapot dom en flop

had ik al gezegd dat rum flop is?

ik kan als buitenstaander bevestigen dat er niks speelt tussen wolves en k9 wie is daar nou weer mee afgekomen?
 
Bovenaan