Top/flopstammen

Reactiescore
11
Beste forumgangers

Ik zal even een kleine update geven op mijn eerdere post, want in die kortere tijd is er toch al heel wat gebeurd.

Overlaatst hebben we hét bericht gekregen van TW. Namelijk deze:

1622216575801.png



Dit bericht geeft aan dat we stilletjes aan richting de eindfase gaan, maar hoe is dit nu kunnen gebeuren dat de wereld zo snel gaat en dat Astra trainica al op die 15% zit?

Men zou bijna denken dat Astra flinke winsten aan het boeken is door de #2 stam te edelen, namelijk IQ. Zo zouden ze heel snel die dominantie van 25% te pakken krijgen, indien ze erdoor geraken natuurlijk en is de potentiële winnende stam gelijk weggespeeld. Jammer genoeg gaat het verhaaltje helemaal anders en gaat deze wereld wat triest.

IQ is wel wat druk uit aan het oefenen op de fronten tegen Astra. En onder deze alinea zijn de stats hiervan te zien. Ze hebben heel wat gemold en hier en daar een dorpje kunnen pikken. De oorlog is nu ook officieel verklaard aan elkaar en de toekomst zal ons brengen hoe deze oorlog zal eindigen. Zal IQ ondanks de vele mindere kwantitatieve hoeveelheid deze oorlog winnen? Of zal Astra door hun R2W, BG2W en Intern2win de veel grotere kwantitatieve overvloed hebben? Oh en zeker nog iets dat we echt niet mogen vergeten. Astra is een stam die heel graag op defensief vlak speelt blijkbaar. De fronters zijn ondanks de boerlimiet minstens 65% defensief ingesteld.
1622216429887.png
1622216449605.png

Verder zijn de roddels van Anitta even gecheckt en blijken ze dus echt waar te zijn! Het is nu algemeen bekend dat Astra samenwerkt met de stam BOYS, Uriel, BA en BA2. Hierdoor is al hun andere front weg en kunnen ze dus puur gaan concentreren op IQ, waar ze dorpen aan het verliezen zijn? Hoe kan dat nu gebeuren?

Hieronder ziet u een kaartje hoe de wereld eruit ziet met al de nodige samenwerken.
1622216722664.png

Astra + Samenwerkingen
IQ

Heel eerlijk denk ik toch nog dat deze wereld tof kan gespeeld worden.

Liefs
 
Reactiescore
7
Allereerst wil ik hier wel op in gaan.

Wij hebben als core stam geen andere mogelijkheid om met bgs verbanden aan te leggen.

Allereerst hadden wij met pre. 2 fronten, als rim stam en premade wat jullie zijn is er slechts 1 front en dat front is beperkt.

wat jij wilt bewerkstelligen met deze post, is dat wij een tweefronten oorlog krijgen.

waar jullie stam zich slechts met 1 front hoeven bezig te houden, dit komt door vroege clustervorming, waardoor er een grote overmacht van spelers tegen onze spelers aan liggen. en dat jullie een rim stam zijn.

Jullie voordelen zijn, premade
Jullie hebben als rim stam slechts 1 front
Jullie kunnen zich bezig houden met 1 tegenstander net als ons.

alle voordelen die je opnoemt in voorgaande post hebben jullie zelf ook.
enkel de kwantitatieve overmacht niet.
hoewel de kwantitatieve overmacht wel bestaat tussen meerdere edelaars tegen onze front spelers aan.

15 procent is nog lang geen 20 of 25 procent, dus de weg is nog lang.

laat de wereld nog maar aan sudderen.
 
Reactiescore
499
Is toch niets nieuws voor een classic dat iedereen in een coalitie tegen de premade is? Zie het probleem niet zo o_O
 
Reactiescore
6
Beste forumgangers

Ik zal even een kleine update geven op mijn eerdere post, want in die kortere tijd is er toch al heel wat gebeurd.

Overlaatst hebben we hét bericht gekregen van TW. Namelijk deze:




Dit bericht geeft aan dat we stilletjes aan richting de eindfase gaan, maar hoe is dit nu kunnen gebeuren dat de wereld zo snel gaat en dat Astra trainica al op die 15% zit?

Men zou bijna denken dat Astra flinke winsten aan het boeken is door de #2 stam te edelen, namelijk IQ. Zo zouden ze heel snel die dominantie van 25% te pakken krijgen, indien ze erdoor geraken natuurlijk en is de potentiële winnende stam gelijk weggespeeld. Jammer genoeg gaat het verhaaltje helemaal anders en gaat deze wereld wat triest.

IQ is wel wat druk uit aan het oefenen op de fronten tegen Astra. En onder deze alinea zijn de stats hiervan te zien. Ze hebben heel wat gemold en hier en daar een dorpje kunnen pikken. De oorlog is nu ook officieel verklaard aan elkaar en de toekomst zal ons brengen hoe deze oorlog zal eindigen. Zal IQ ondanks de vele mindere kwantitatieve hoeveelheid deze oorlog winnen? Of zal Astra door hun R2W, BG2W en Intern2win de veel grotere kwantitatieve overvloed hebben? Oh en zeker nog iets dat we echt niet mogen vergeten. Astra is een stam die heel graag op defensief vlak speelt blijkbaar. De fronters zijn ondanks de boerlimiet minstens 65% defensief ingesteld.

Verder zijn de roddels van Anitta even gecheckt en blijken ze dus echt waar te zijn! Het is nu algemeen bekend dat Astra samenwerkt met de stam BOYS, Uriel, BA en BA2. Hierdoor is al hun andere front weg en kunnen ze dus puur gaan concentreren op IQ, waar ze dorpen aan het verliezen zijn? Hoe kan dat nu gebeuren?

Hieronder ziet u een kaartje hoe de wereld eruit ziet met al de nodige samenwerken.

Astra + Samenwerkingen
IQ

Heel eerlijk denk ik toch nog dat deze wereld tof kan gespeeld worden.

Liefs
Sjeezes man, je hebt de ganse classic niks anders gedaan als klagen, janken en opstoken. Front speelt te defensief, waar anders zet je def troepen? Vanachter?

Om nog maar te zwijgen van de rest.

Dat deze classic maar snel voorbij is ;).
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ja dat de classic maar snel voorbij gaat wilt Astra wel. Dat is te zien aan de vieze streken die ze uithalen waaronder Co's op vijandige stammen zetten. Info lekken, spyen, katas gooien op boer/hq en niet te vergeten zelfs WACHTWOORDEN VERANDEREN van accounts waar ze mogen co'en.



Ik heb oprecht in mijn 7-8 jaar tijd dat ik TW speel nog nooit zo'n laag spel gezien. Ben zelf ook blij als deze classic voorbij is en flink wat naampjes aan de lijst toe kunnen voegen van spelers waar ik nooit mee in een stam hoef :)
 
Reactiescore
489
Dat Astra defensiever moet spelen dan bijvoorbeeld een IQ is ergens wel logisch lijkt me gezien de ligging. Maar is er concreet bewijs van vuil spel dan? Ik help zelf een account van Astra af en toe, maar ben niet op de hoogte van al die naaistreken... (zit ook niet in de discordchat ofzo)
 
Reactiescore
1.752
Dat Astra defensiever moet spelen dan bijvoorbeeld een IQ is ergens wel logisch lijkt me gezien de ligging. Maar is er concreet bewijs van vuil spel dan? Ik help zelf een account van Astra af en toe, maar ben niet op de hoogte van al die naaistreken... (zit ook niet in de discordchat ofzo)
De kata's op de boerderij was bij speler icetubbie en staat hier ergens op een ander deel van het classic forum beschreven. De situatie rond het wachtwoord veranderen laat ik aan iemand anders maar de moraal van dat verhaal is: actual loser is een actual loser.
Astra zocht ook spelers voor accounts van *BA* om op die manier verder [IQ] af te remmen, daar is het dus ergens misgegaan met iemand die probeerde een account uit *BA* te kapen door het wachtwoord te veranderen.
 
Reactiescore
469
De kata's op de boerderij was bij speler icetubbie en staat hier ergens op een ander deel van het classic forum beschreven. De situatie rond het wachtwoord veranderen laat ik aan iemand anders maar de moraal van dat verhaal is: actual loser is een actual loser.
Astra zocht ook spelers voor accounts van *BA* om op die manier verder [IQ] af te remmen, daar is het dus ergens misgegaan met iemand die probeerde een account uit *BA* te kapen door het wachtwoord te veranderen.

MeGustAa vroeg het al, ik zal het nog maar eens herhalen: is hier concreet bewijs van?
Je weet zelf ook dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zijn... wel zo netjes, als je iemand gaat zwart maken, om met bewijs te komen om je statement kracht bij te zetten.
 
Reactiescore
1.752
MeGustAa vroeg het al, ik zal het nog maar eens herhalen: is hier concreet bewijs van?
Je weet zelf ook dat er altijd 2 kanten aan een verhaal zijn... wel zo netjes, als je iemand gaat zwart maken, om met bewijs te komen om je statement kracht bij te zetten.
Heb iemand aangesproken want het is niet aan mij om dat te delen (niet mijn screens) ;)
Ik ben nu wel héél erg benieuwd naar hoe het is gelopen volgens iemand van Astra, maar die zie je hier meestal pas na het boosten van ODA-scores dus we zullen zien :)
 
Reactiescore
1.752
@MeGustAa @NachtFritz
Heb toestemming gekregen om het te delen op voorwaarde dat ik desbetreffende speler niet openbaar zou maken. Het gaat hier in ieder geval over een bespeler van een account binnen *BA* maar dat lijkt me wel duidelijk.
Spoiler: de persoon met naam 'Actual Loser' gebruikt geregeld expliciet taalgebruik, indien dit nodig is voor dit forum wil ik dit gerust een beetje blurren, maar in ieder geval hebben jullie er nu wel een beter beeld bij mag ik hopen?

screen ww change stokkie-min.jpg
 
Bovenaan