Top/flopstammen

Reactiescore
3
Klopt niet twstats geeft aan dat IQ 500k ODD heeft en dat is niet waar vond oda teveel moeite om op te tellen.
 
Reactiescore
864

Deleted User - 487806708

Guest
Okay Okay,

Ik zal eerlijk zijn en gewoon met de deur in huis vallen. IQ boost inderdaad ODA en dat mag niet. Normaal had ik het liever niet toegegeven maar de bewijzen komen nu toch wel bij iedereen aan

1622036723801.png
1622036740576.png
1622036751516.png
1622036800971.png
1622036846536.png
1622036861020.png

Sorry dat we het zo lang hebben ontkend, maar we hopen dat zelfs door onze geboostte ODA het nog goed gaat komen tussen ons!

Much love

-Sherwin
 
Reactiescore
382
Ja, jullie blijven de fronten maar negeren? Jullie edelen heel jullie safe op om aan de 25% te geraken en front accounts spelen defensief...
Pre was ook gwn een front die we aangepakt hebben. Dat zij nadat ze gebroken zijn stoppen met spelen kan ik ook niet zoveel aan veranderen. Nja stoppen, worden her en der nog wat defjes verplaatst en edelclears verstuurd, maar echt actief deffen gebeurd niet meer.
 
Reactiescore
864
Pre was ook gwn een front die we aangepakt hebben. Dat zij nadat ze gebroken zijn stoppen met spelen kan ik ook niet zoveel aan veranderen. Nja stoppen, worden her en der nog wat defjes verplaatst en edelclears verstuurd, maar echt actief deffen gebeurd niet meer.

Eens, het kwam ons ook goed uit dat jullie focus daarop lag. Dat speelt ook mee!
 
Reactiescore
64
Okay Okay,

Ik zal eerlijk zijn en gewoon met de deur in huis vallen. IQ boost inderdaad ODA en dat mag niet. Normaal had ik het liever niet toegegeven maar de bewijzen komen nu toch wel bij iedereen aan

Bekijk bijlage 28931
Bekijk bijlage 28932
Bekijk bijlage 28933
Bekijk bijlage 28934
Bekijk bijlage 28935
Bekijk bijlage 28936

Sorry dat we het zo lang hebben ontkend, maar we hopen dat zelfs door onze geboostte ODA het nog goed gaat komen tussen ons!

Much love

-Sherwin

Haha ja echt hoor. Die IQ zijn zelfs mijn ODD aan het boosten.
 
Reactiescore
11
Pre was ook gwn een front die we aangepakt hebben. Dat zij nadat ze gebroken zijn stoppen met spelen kan ik ook niet zoveel aan veranderen. Nja stoppen, worden her en der nog wat defjes verplaatst en edelclears verstuurd, maar echt actief deffen gebeurd niet meer.
Haha ook goeiemorgen, net de nr 4 stam van front naar safe gebracht.

Ja, dat is zeker een logische zet.
Maar je moet nu ook toegeven dat het niet een al te moeilijke vijand was he dus 'stam nr 4 naar safe gebracht' is beetje ongepast...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Mag hopen dat ze hier niet de hele tijd full def gaan spelen en dan lullen dat ze verdiend winnen..
 
Bovenaan