Top/flopstammen

Reactiescore
382
Leuk verhaaltje. Wat je echter wel vergeet is om de OD score van de leden die vanuit Uriel zijn overgestapt er bij op te tellen. Als ik even snel m'n sangu gegevens check had Uriel op het moment van de stamswitch 800k ODA. Als je dat bij de totaal ODA van Astra op telt, zijn de ODA scores van Astra en IQ hetzelfde.
 
Reactiescore
470
Hoezo zouden wij onze clusters kunnen maken tov de vijand. In de beginfase weet je toch nog niet tegen wie je de eindfase zal spelen? De stamclusters waren nog geheel anders... En daarbij bestaat Astra echt nog niet lang, dus op welke manier konden wij onze clusters dan voorbereiden tov hun?

Maar als premade heb je vast en zeker wat voorsprong, omdat je de meeste leden al kent en veel meer op elkaar kan inspelen dan, maar het geheel van kwantitatief voordeel hebben klopt echt voor geen meter.

Dat je kwalitatief voordel hebt kan ik mee inkomen. Maar je argument dat wij kwantitatief voordeel zouden hebben is gewoon al ontkracht door mijn eerste post. Kijk het puntenverschil van Astra en IQ... Rond de 500k punten scheelt dit en met een kleine schatting zou dit uitkomen op een 40-tal dorpen. In deze situatie is dit wel echt een groot verschil.

En wat nu exact het verband is met het niet mogen rekruten wanneer je een premade start zie ik nu eens in de verste verte niet.

Je kletst uit je nek vriend.

goh... het is vrij logisch als jullie met 5 (+2) accounts starten zuid dat jullie naar het noorden moeten hè?
Want links en rechts van je zijn dan bevriende accounts.

Hoezo heb je geen kwantitatief voorsprong tov iemand die solo speelt als dat je weet dat het grootste acc links en rechts van je toch bij jou hoort? terwijl je als solo speler rekening moet houden met iedereen en dat je het vaak ook nog met minder ervaren stam leden moet doen.

Het feit dat jullie niet eerste staan is gewoon actie/reactie omdat het al vrij snel duidelijk was dat jullie een pre made waren en dan zijn er mensen met een plannetje begonnen om jullie te dwarsbomen.

Voorsprong tov solo spelers, omdat jullie veel sneller een groot gebied veilig kunnen stellen. als je dan vervolgens bij de minste tegenstand gaat recruite dan maak je het jezelf wel heel gemakkelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik ga deze wereld winnen of jullie het mij nu lastig maken of niet
 
Reactiescore
1.753
Leuk verhaaltje. Wat je echter wel vergeet is om de OD score van de leden die vanuit Uriel zijn overgestapt er bij op te tellen. Als ik even snel m'n sangu gegevens check had Uriel op het moment van de stamswitch 800k ODA. Als je dat bij de totaal ODA van Astra op telt, zijn de ODA scores van Astra en IQ hetzelfde.
Dus jouw reactie op dat Astra een relatief lage OD heeft is "ah ja maar Uriel hoort ook bij hun dus dat moet je erbij tellen" ?
Dit wil alsnog zeggen dat het niet ODA is die door Astra behaald werd :p
 

Deleted User - 487806708

Guest
leuk dat wij met ons acc even veel ODA hebben als heel jullie slaafjes bij elkaar. ALLEMAAL FLOPPERS DAARO

zoals ik net al zei: Grondstoffen 30 en AH level 3. Bedankt!
 
Reactiescore
3
Heel simpel mensen Astra was van origine een stam die later van start is gekomen als IQ ook zaten we grotendeels maar met 4 leden. Wij hebben tenminste met ons ODA dorpen binnengehaald 90 procent van de ODA in IQ was tegen myrmidonen zonder succes.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Heel simpel mensen Astra was van origine een stam die later van start is gekomen als IQ ook zaten we grotendeels maar met 4 leden. Wij hebben tenminste met ons ODA dorpen binnengehaald 90 procent van de ODA in IQ was tegen myrmidonen zonder succes.
Vriend ik weet niet waarom jij weer uit je nek loopt te zwetsen, maar wij hebben bijna 1/3e ODA van onze stam en dat is 80% op BA lol.

EDIT* Sterker nog. Wij, ambulance en chronicles hebben samen 2/3e van alle ODA en dat is allemaal gewoon op alles behalve myrdonnen. Zij dat rim spelers of front spelers.
 
Reactiescore
1.139
Ik ben het met Chronicles eens, is toch alleen maar slim (;)) om een van je pre-made accounts intern te gooien (lees: The Hidden Ones) en iemand waar je niet doorheen kwam te recruiteren (Lees: Myrmidonen).

Ik was nooit een premade account hoor?
En intern ga ik ook niet.
En niet door heen kwam we waren er gewoon door en pas toen we er door waren zijn we gaan praten omdat we beiden vonden dat Astra belachelijk bezig was.

Daarnaast zijn veel van de leden van Astra ook gewoon in een pre gestart sterker nog er zijn er gestart met een pre die bedoeld was als volledige internstam.
Dat is wat ik nu noem een quantitative voorsprong.
 
Reactiescore
3
Vriend ik weet niet waarom jij weer uit je nek loopt te zwetsen, maar wij hebben bijna 1/3e ODA van onze stam en dat is 80% op BA lol.

EDIT* Sterker nog. Wij, ambulance en chronicles hebben samen 2/3e van alle ODA en dat is allemaal gewoon op alles behalve myrdonnen. Zij dat rim spelers of front spelers.

Ook goed 2/3 van jullie ODA op BA en 1/3 op myrmidonen 5 dorpen van BA binnen wat zegt dat over jullie 2.4mil punten dan? Wat er allemaal gebeurt op de classic etc boeit mij niet maar ik zie jullie zeuren over het feit dat Astra weinig oda heeft en ik probeer dus duidelijk te maken waarom dat dus zo is. Wij hadden een lange tijd 4 leden en elke massa is met succes afgerond. Deels geluk omdat we tot nu toe niet echt een top account tegen ons hebben gehad. Jullie daarintegen hebben heel veel oda zonder enige succes niet dat jullie slecht zijn maar er is duidelijk veel meer tegenstand dan bij ons.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ook goed 2/3 van jullie ODA op BA en 1/3 op myrmidonen 5 dorpen van BA binnen wat zegt dat over jullie 2.4mil punten dan? Wat er allemaal gebeurt op de classic etc boeit mij niet maar ik zie jullie zeuren over het feit dat Astra weinig oda heeft en ik probeer dus duidelijk te maken waarom dat dus zo is. Wij hadden een lange tijd 4 leden en elke massa is met succes afgerond. Deels geluk omdat we tot nu toe niet echt een top account tegen ons hebben gehad. Jullie daarintegen hebben heel veel oda zonder enige succes niet dat jullie slecht zijn maar er is duidelijk veel meer tegenstand dan bij ons.
Ten eerste staan we echt veel meer dan 5+. We staan inclusief hun slaafjes etc makkelijk al op 20-25+. Als je dan kijkt dat het 2 spelers vs 2 stammen zijn vind ik dat best netjes :)

ten tweede, als je ook maar een beetje kan lezen had je gezien dat ik zei dat "80% van ONZE oda op BA was. Laten we een simpele berekening maken dan is 80% van 800k 640k ODA. met 640k 20-30 dorpen vind ik meer dan prima. Het zal zelfs nog wel iets minder zijn maar helaas weet ik niet precies op de ODA uitgerekend wat op BA aan kwam en wat op andere mensen aankwam.

Jullie moeten gewoon minder zwetsen en gewoon lekker je spel spelen. Bouw al die dorpjes maar flink uit. Heb gezien hoe jullie offen/deffen dat is gewoon te belachelijk om nog serieus te nemen
 
Reactiescore
3
Ten eerste staan we echt veel meer dan 5+. We staan inclusief hun slaafjes etc makkelijk al op 20-25+. Als je dan kijkt dat het 2 spelers vs 2 stammen zijn vind ik dat best netjes :)

netjes hoopvoor jullie dat het er meer gaan worden en het een mooie eindstrijd gaat worden zonder al te veel lulkoek. Vandaar dat ik normaal nooit op het AF te vinden ben.
 
Reactiescore
500
Klinkt weer als een leuke classic!
 
Reactiescore
7
Na het analyseren van de berichten van iq. kom je slechts tot 1 conclusie.

We beter kunnen alvast op delete gaan voor deze geweldige toppers, iedereen blij.
 
Reactiescore
382
Dus jouw reactie op dat Astra een relatief lage OD heeft is "ah ja maar Uriel hoort ook bij hun dus dat moet je erbij tellen" ?
Dit wil alsnog zeggen dat het niet ODA is die door Astra behaald werd :p
Dat is precies niet wat ik zeg. Ik zeg dat je de ODA die behaalt is in de stam Uriel TOT het moment van de ledenswitch er bij moet tellen. Wat jij zegt beweer ik nergens.
 
Bovenaan