Top/Flopstammen

Reactiescore
253
Bullshit. Je kent Damien al even en je moet dondersgoed weten dat hij niet zo is. Hij zal tot het einde gaan op Serenity en bij Shock, en pas zodra hij klaar is daar, weggespeeld dus, zal hij zich gaan mengen bij EWS zover ik weet. Hij zit niet in de EWS discord, of welke EWS related discord dan ook. Ik spreek hem elke dag, en heb hem nog nooit gehoord over opgeven of wat dan ook, je stelt hem nu in een heel slecht daglicht terwijl het enige wat hij doet is doorspelen zodra t huidige avontuur over is.

Lol, Jeroen, kalm. Ik wil Mien niet in een slecht daglicht stellen. Ik maak gewoon even de vergelijking. Wij gaan ook gewoon door met Shock tot het klaar is, dus dan lijken de situaties toch wel enigszins op elkaar. Dat is het enige wat ik wilde aantonen.
 
Reactiescore
417
Wat mij hier opvalt dat er veel onwaarheden worden verteld. Al zijn dit nu speculaties of niet.


Dan wil ik wel eens horen wie van de leiding dit aan jou heeft verteld??
En blijkbaar hebben EWS leden wel eens dringen een les in respect nodig!



Wazig kan ik me zeker in vinden. Ik hoop dat we dit nu hebben uitgeklaard ondertussen.
Dat UM in een gasten kanaal zit vind ik nu niet bepaald erg. Je spreekt waarschijnlijk met Damien elke dag, lijkt in mijn ogen dan beetje hetzelfde. En NAP met UM heb ik ook nog nergens iets van gehoord.
Rare post, je begint met dat er een stel onwaarheden zijn en dan generaliseer je dat mensen in EWS een les nodig hebben...
 
Reactiescore
260
Het gaat over de onwaarheden die ik net aantoonde.
Voor de rest is er in mijn ogen zeer weinig respect vanuit EWS leden en leiding tegenover buitenstaanders. Denk dat de spelers over wie ik het heb zelf wel weten.

Voor iemand die het over respect heeft maak je hier wel een aardig respectloze generalisatie imo.
 
Reactiescore
72
Voor iemand die het over respect heeft maak je hier wel een aardig respectloze generalisatie imo.

1621858017547.png1621858030128.png1621858056840.png

Normaal ben ik niet de persoon die snel screens gaat tonen, maar ews vind dit blijkbaar geen probleem. Zoals de vorige post die nu reeds verwijdert is.

Deze screens zijn dan degelijk uit de leidingschat tussen EWS en Venari. Steeds wanneer er iets niet naar hun zin gaat komen er verwijten.
In mijn ogen afspraken die niet altijd gevolgd worden, waar ik niet snel ga over klagen.

Maar wanneer zij iets niet krijgen is het kot te klein. Zoals de massa op Shock die een flop was. Zou onze fout zijn. Neem je verlies van die dag en ga gewoon verder!

Dus veel respect in de gesprekken zie ik niet echt!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wel als dit onrespectvol naar mijn stam gebeurt???
 
Reactiescore
1.542
@tycoon960 wat ben jij nou voor rare kwiebes man? Wat jij laat zien van mij was richting Melvin bedoeld dus doe niet zo tof joh, laat dan het hele gesprek zien want nu zit je gewoon klinkklare onzin te verkopen op het AF.

De reden dat ik mijn post weggehaald heb was omdat jij er gelijk een issue van ging maken. Je zei dat ik het had over onwaarheden dus ik toonde 2 zinnen van jou waarin dit weerlegd werd. Had verder geen zin in gezeik, leuk om te zien dat je nu precies hetzelfde doet
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan