Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Blijft toch een ontzettend wazige situatie. Jullie zitten in de Venari Discord, zitten als accounts nog in shock en hebben een NAP met Venari.

Dan ga je je def gebruiken om Shock te ondersteunen tegen een BG van Venari, terwijl dat de stam is waar je naartoe gaat omdat Shock zal gaan vallen.

Lijkt er meer op dat jullie de boel gewoon proberen te naaien als United Masters zijnde.
 
Reactiescore
253
Blijft toch een ontzettend wazige situatie. Jullie zitten in de Venari Discord, zitten als accounts nog in shock en hebben een NAP met Venari.

Dan ga je je def gebruiken om Shock te ondersteunen tegen een BG van Venari, terwijl dat de stam is waar je naartoe gaat omdat Shock zal gaan vallen.

Lijkt er meer op dat jullie de boel gewoon proberen te naaien als United Masters zijnde.

Wij gaan gewoon onze stamduties blijven doen. En dat gaat ook zo tegen Venari zijn, hoe raar dat voor jou kan klinken. Degene die nog wat willen deffen, gunnen we dat plezier ook.
 
Reactiescore
1.542

UM een stel ratjes wat mij betreft. Wat Melvin al zegt, de situatie is gwn complex want jullie zijn (ook volgens leiding venari) al lid van de stam. Waarom zou je dan de BG van je stam een in de weg gaan zitten? We willen allemaal zsm naar de 1v1 toewerken zodat deze wereld geen eeuw gaat duren. Ik geloof ook niet dat je tegen venari zou deffen, dat zou je bij mij als toekomstig stammie niet hoeven doen in ieder geval.

Je hebt het over stam duties maar dat zegt over UM niet zoveel aangezien ze zowel bij ons als Venari met hangende pootjes aankwamen waaien waar ze mochten joinen, had dan ballen gehad en speel/deff de wereld uit met Shock. Dan mag je wat mij betreft over “stam duties” praten.

Maar het is prima zo, we weten nu dat shock zich nog even wilt bewijzen dus daar zullen we ons de volgende keer op instellen.
 
Reactiescore
5.600
Persoonlijk snap ik best dat je schijt hebt aan een BG van een toekomstige stam. Die heeft namelijk nog 0 betekend voor jou en je oude stam wel. Complexe situatie maar valt perfect te verklaren. Shady is het wel een beetje van UM, maar dat komt vooral door de gehele situatie, beslissing van UM snap ik.
 
Reactiescore
1.542
Het is ook niet alsof dit niet meerdere keren is aangegeven vanuit snow aan de leiding van EWS hè...

Ik heb Snow toch ook nergens benoemd en zeg niet dat ik dit niet wist ofwel? Voor ons was deze massa ook maar gewoon aftasten wie nog actief is en wat wilt bewijzen.

We wisten ook niet of andere shock leden nog zouden spelen/helpen in wat voor vorm dan ook (snipen, deff afstaan, recaps etc.)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lijkt er meer op dat Melvin de boel weer probeert op te naaien na een gefaalde massa als EWS zijnde.

Shock onderschat? Hunzelf overschat? Wie zal het zeggen..

We zijn door 3 van de 4 shock accounts waarmee we fronten benaderd dat ze er geen zin meer in hebben en willen stoppen.

Er is gewoon een massa opgezet om zoveel mogelijk te vegen, ervan uitgaande dat enkel Snow echt wat ging doen.

Uiteindelijk staat het Block OK, omdat je logischerwijs op 1 front tegen een 70% def stam aanvalt. Jammer, maar dan komen we volgende x met meer middelen en een massa die gericht is op wel deffende tegenstanders.

Boeit me verder niet zoveel, want eindresultaat staat toch al vast.
 
Reactiescore
152
Ik zou als venari zijnde dan ook geen rekening houden met UM en deze dan ook gewoon meenemen in de massa plannen, zodat hij zich niet telkens volledig leeg kan zetten.
 
Reactiescore
1.918
Wij gaan gewoon onze stamduties blijven doen. En dat gaat ook zo tegen Venari zijn, hoe raar dat voor jou kan klinken. Degene die nog wat willen BLOCKEN, gunnen we dat plezier ook.

:p
 
Reactiescore
253
UM een stel ratjes wat mij betreft. Wat Melvin al zegt, de situatie is gwn complex want jullie zijn (ook volgens leiding venari) al lid van de stam. Waarom zou je dan de BG van je stam een in de weg gaan zitten? We willen allemaal zsm naar de 1v1 toewerken zodat deze wereld geen eeuw gaat duren. Ik geloof ook niet dat je tegen venari zou deffen, dat zou je bij mij als toekomstig stammie niet hoeven doen in ieder geval.

Je hebt het over stam duties maar dat zegt over UM niet zoveel aangezien ze zowel bij ons als Venari met hangende pootjes aankwamen waaien waar ze mochten joinen, had dan ballen gehad en speel/deff de wereld uit met Shock. Dan mag je wat mij betreft over “stam duties” praten.

Maar het is prima zo, we weten nu dat shock zich nog even wilt bewijzen dus daar zullen we ons de volgende keer op instellen.

Lol, jij mag denken wat je wilt, zal me echt worst wezen. Wij hebben ook gewoon een leuke tijd gehad in Shock en willen die mooi afsluiten, dus niet zomaar leaven en eventueel spelplezier voor bepaalde accounts te verpesten. Mien gaat straks toch ook weer naar jullie, dat is dan toch ook een scheve situatie?

En fyi, aanvankelijk gingen wij er ook mee stoppen hoor, dus met hangende pootjes aan komen waaien, nehh
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lol, jij mag denken wat je wilt, zal me echt worst wezen. Wij hebben ook gewoon een leuke tijd gehad in Shock en willen die mooi afsluiten, dus niet zomaar leaven en eventueel spelplezier voor bepaalde accounts te verpesten. Mien gaat straks toch ook weer naar jullie, dat is dan toch ook een scheve situatie?

En fyi, aanvankelijk gingen wij er ook mee stoppen hoor, dus met hangende pootjes aan komen waaien, nehh

Mien zit dan ook niet in onze Discord.
 
Reactiescore
1.753
Reactiescore
1.918
Hij zit wel in mijn Discord pm's @Rave Into Space <3
JOPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeiloveyousomuchEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
 
Reactiescore
1.753
Reactiescore
983
We zijn door 3 van de 4 shock accounts waarmee we fronten benaderd dat ze er geen zin meer in hebben en willen stoppen.

Er is gewoon een massa opgezet om zoveel mogelijk te vegen, ervan uitgaande dat enkel Snow echt wat ging doen.

Uiteindelijk staat het Block OK, omdat je logischerwijs op 1 front tegen een 70% def stam aanvalt. Jammer, maar dan komen we volgende x met meer middelen en een massa die gericht is op wel deffende tegenstanders.

Boeit me verder niet zoveel, want eindresultaat staat toch al vast.
Uiteindelijk waren er meer mensen die EWS niet gratis dorpen wilden geven en was het heel goedgelovig om te geloven dat deze accounts helemaal niks meer zouden doen.

Er is gewoon een erg luie massa opgezet inderdaad, wat natuurlijk te begrijpen valt. Maar dat jullie dan klagen over dat het zo'n groot block gehalte had dat gaat er bij mij niet in. Had iets meer tijd gestoken in het plannen of eventueel iets langer gewacht maar niet zomaar een aanval op 1,2,3 gepland waarbij je dacht dat het gratis dorpen harken ging zijn, dat is gewoon erg overmoedig en cocky as fuck.

Boeit mij verder ook niet zo heel veel. Jullie hebben jullie verdeling met Venari en ooit zullen alle Shock accounts wel gebroken worden en kunnen jullie starten aan jullie 1v1.

Dat houdt mij niet tegen zo veel mogelijk edeltjes te pakken van mijn lieve cac vrienden voor de fun en hen een hele dag zwetend te zien sturen voor een uit de hoogte genomen massa.

Niets af te doen naar hun uitvoering natuurlijk, het is lastig om veel te doen met een lui plan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Uiteindelijk waren er meer mensen die EWS niet gratis dorpen wilden geven en was het heel goedgelovig om te geloven dat deze accounts helemaal niks meer zouden doen.

Er is gewoon een erg luie massa opgezet inderdaad, wat natuurlijk te begrijpen valt. Maar dat jullie dan klagen over dat het zo'n groot block gehalte had dat gaat er bij mij niet in. Had iets meer tijd gestoken in het plannen of eventueel iets langer gewacht maar niet zomaar een aanval op 1,2,3 gepland waarbij je dacht dat het gratis dorpen harken ging zijn, dat is gewoon erg overmoedig en cocky as fuck.

Boeit mij verder ook niet zo heel veel. Jullie hebben jullie verdeling met Venari en ooit zullen alle Shock accounts wel gebroken worden en kunnen jullie starten aan jullie 1v1.

Dat houdt mij niet tegen zo veel mogelijk edeltjes te pakken van mijn lieve cac vrienden voor de fun en hen een hele dag zwetend te zien sturen voor een uit de hoogte genomen massa.

Niets af te doen naar hun uitvoering natuurlijk, het is lastig om veel te doen met een lui plan.

Ach, onderaan de streep boeit het toch weinig. We zetten de AM en rekruutvlagjes weer klaar en doen het nogmaals.

Wel leuk om te zien dat je nu een keer niet de benen neemt als het moeilijk wordt.
 
Reactiescore
2.444
UM een stel ratjes wat mij betreft. Wat Melvin al zegt, de situatie is gwn complex want jullie zijn (ook volgens leiding venari) al lid van de stam. Waarom zou je dan de BG van je stam een in de weg gaan zitten? We willen allemaal zsm naar de 1v1 toewerken zodat deze wereld geen eeuw gaat duren. Ik geloof ook niet dat je tegen venari zou deffen, dat zou je bij mij als toekomstig stammie niet hoeven doen in ieder geval.

Je hebt het over stam duties maar dat zegt over UM niet zoveel aangezien ze zowel bij ons als Venari met hangende pootjes aankwamen waaien waar ze mochten joinen, had dan ballen gehad en speel/deff de wereld uit met Shock. Dan mag je wat mij betreft over “stam duties” praten.

'Ratjes' doordat iemand bij de join afspraken gemaakt heeft om hun huidige stam niet te laten vallen? Wij hadden exact dezelfde afspraken willen maken mocht de situaties omgedraaid zijn en wij hadden besloten EWS te joinen. Ondanks dat het een vreemde situatie is en niet alles perfect is gegaan begrijp ik de beslissing volkomen van UM.

EWS heeft daarentegen een overmacht van bijna 20miljoen op Shock. Doe niet zo zuur en gooi de best mogelijke massa die jullie kunnen plannen. Zijn wij blij maar daar bovenop verspil je de tijd niet van jullie fronters bij ons.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan