Top/Flopstammen

Reactiescore
2.477
@Goth Angel is gewoon een slim front. Exact wat jij (net zoals anderen) Kyuka verweet op 76.
Verweet ik hem niet hoor, zei net dat ik het ook zou doen in die situatie. Hier is het ook een geheel andere situatie. Bij Kyuka lag er een moraalmuur en de speler was niet verwant aan Kyuka. Hier ligt zijn bondgenoot voor zijn front waardoor diegene dubbel front heeft, niet slim dus
 
Reactiescore
2.064
Wil jij alsjeblieft Zidanneke aub niet associëren met het beste account van W71? ik neem aan dat je pvm bedoelde met acc van "12 spelers" want ik ken geen ander account met zoveel man xD

Thewitch?
 
Reactiescore
983
Verweet ik hem niet hoor, zei net dat ik het ook zou doen in die situatie. Hier is het ook een geheel andere situatie. Bij Kyuka lag er een moraalmuur en de speler was niet verwant aan Kyuka. Hier ligt zijn bondgenoot voor zijn front waardoor diegene dubbel front heeft, niet slim dus
Nu niet zeveren aub. Jij was de eerste om te zeggen hoe laf dat wel niet was. Dat jij dat zou doen zei je inderdaad wel ja inderdaad maar da's een heel andere discussie hé :O

Natuurlijk verschillen de meningen over slim/niet slim wel hé dusja iedereen denkt daar anders over. Ik vond de BG tussen BBQ/Shock ook slim, dat is ook anders uitgedraaid en zo zullen er nog wel dingen komen.

That's life hé noobie zidanneke!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Natuurlijk verschillen de meningen over slim/niet slim wel hé dusja iedereen denkt daar anders over. Ik vond de BG tussen BBQ/Shock ook slim, dat is ook anders uitgedraaid en zo zullen er nog wel dingen komen.

Op welke manier is dat ooit slim geweest?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wil jij alsjeblieft Zidanneke aub niet associëren met het beste account van W71? ik neem aan dat je pvm bedoelde met acc van "12 spelers" want ik ken geen ander account met zoveel man xD
Cacturne heeft 12 spelers hihi
 
Reactiescore
2.477
Nu niet zeveren aub. Jij was de eerste om te zeggen hoe laf dat wel niet was. Dat jij dat zou doen zei je inderdaad wel ja inderdaad maar da's een heel andere discussie hé :O
Neen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
In het opzicht van Shock behoorlijk slim. Waarom is het ooit slim geweest dat jij met TaoW een NAP aanging met Fier?

Toen waren er 3 partijen en zou ik met die NAP een 2v1 forceren. Door die nap met BBQ forceert Shock gewoon een 2v2, waarbij wij er beter voorliggen.
 
Reactiescore
983
Toen waren er 3 partijen en zou ik met die NAP een 2v1 forceren. Door die nap met BBQ forceert Shock gewoon een 2v2, waarbij wij er beter voorliggen.
Tgoh maar langs de andere kant kan je met deze 2v2 wel Venari (makkelijk) wegspelen, of toch zó pijn doen dat het erg moeilijk voor hun gaat worden en dan is het uiteindelijk toch een 2v1.

Mede doordat BBQ het op veel vlakken laat afweten en Venari uitstekend werk levert lukt dit niet en staat de situatie natuurlijk heel anders. Stel de NAP tussen Shock en BBQ doet wat hij moest doen speel je uiteindelijk met 2 stammen tegen EWS en is het een heel ander verhaal. Waarvoor uiteraard alle respect naar Venari!
 
Reactiescore
22
Ik vraag me toch af waar deze heftige reacties door ontstaan zijn. Aan de ene kant vermoed ik een lange periode van 'droogstand', aan de andere kant was het misschien toch de opmerking over Daffy Duck zijn front (of beter gezegd het gebrek eraan). Of was het toch het gedeelte over het in de schaduw staan van EWS wat tot deze frustratie leid?

Het kan in ieder geval niet aan mij liggen, dat ligt het nooit. :confused2:
unknown.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tgoh maar langs de andere kant kan je met deze 2v2 wel Venari (makkelijk) wegspelen, of toch zó pijn doen dat het erg moeilijk voor hun gaat worden en dan is het uiteindelijk toch een 2v1.

Mede doordat BBQ het op veel vlakken laat afweten en Venari uitstekend werk levert lukt dit niet en staat de situatie natuurlijk heel anders. Stel de NAP tussen Shock en BBQ doet wat hij moest doen speel je uiteindelijk met 2 stammen tegen EWS en is het een heel ander verhaal. Waarvoor uiteraard alle respect naar Venari!

Uiteindelijk geef je ons wel alle mogelijkheden om te vv’en in Venari en zelfs floaters die kant op te sturen. Daarnaast zal er met Venari gewoon een verdeling van wereldgebied afgesproken worden en liggen zowel Shock als BBQ in de sandwhich, blijf het dus een domme zet vinden want je wist dit van te voren.
 
Reactiescore
38
^Dit dus.

Die BG tussen Shock en BBQ heeft voorlopig naar een 2 vs 2 strijd geleid. Volgens mij ook niet erg slim om een stam in de core als BG te nemen, die houden het meestal niet lang vol (no offense naar BBQ toe). En Venari met of zonder vv van EWS moet niet worden onderschat.

De tijd zal het leren...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zeg zeg gun de eigen Venari spelers toch ook iets

Puur qua spelers en voornamelijk motivatie denk ik dat Venari momenteel de beste partij is. Die gasten hebben echt een groep die voor elkaar door het vuur gaat en graag een stapje harder loopt. Zeer onderschatte stam die zichzelf ook minder inschatten dan ze daadwerkelijk zijn, al begint dat besef na vorige massa wel te groeien.

Laatste massa is bijvoorbeeld vrijwel foutloos afgeslagen zonder EWS hulp.
 
Reactiescore
5.686
Melvin is meestal zelf het debiele broertje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan