Top/Flopstammen

Deleted User - 487982750

Guest
A Venari Story

20 april 2021 – zou dat dan de zwarte bladzijde worden in de story van Venari… wij nemen jullie mee in de aanloop naar de nieuwe massa van BBQ, Shock & Gulna.

Zondag 18 april, de dag dat veel Venari leden aan het genieten zijn van een pilsje en een Whisky’tje.. totdat daar plots vanuit kamp SOD weer de melding kwam; INCOMING!!! Aangezien dit niet de eerste keer is dat Venari een massa mag koppen, wisten we natuurlijk wat er nog aan zou gaan komen… gezien het feit dat de tellers rustig opliepen hebben we toch met z’n allen kunnen genieten van de zon. Natuurlijk wisten we op voorhand al dat als Shock begint met lopen dat BBQ ook gaat landen op ons west front.

Al gauw werd er al bekend wie de ‘’fake targets’’ zouden zijn. Desbetreffende spelers trokken hun net nieuwe Gucci slippertjes aan en deden hun nektasje om en gingen lekker buiten chillen. Ze slenterden met hun Gucci slippers over straat, aangezien zij toch nog geen voorbereidend werk konden doen…. Totdat @Devil in Disguise dit in de gaten kreeg…. Hij heeft namelijk een co @Jerre die wel raad weet met Gucci spullen. Er werden duidelijke woorden gesproken over hoe je moet omgaan met echte ORIGINELE Gucci slippers en nektasje, want het geld groeit niet op je rug.. ja EWS, wij dragen wel echte Gucci slippers en nektasje.

Het deff plan was helder en de voorbereidingen konden gaan beginnen… de deff werd geschoven, de snipes werden gezet en de recaps stonden ready… aangezien Shock al meerdere manieren heeft gehanteerd met het offen van een massa, heeft @tycoon960 een scoutwave eruit gegooid. Door deze doorgedachte actie wisten wij het plan van Shock, gezien de opbouw van de troepen konden wij zelf wel inschatten wat ze gingen doen. Voor ons werkte dit in een licht voordeel, maar buiten dat om was de massa weer goed opgezet dus complimenten daarvoor!

De ETA kwam dichterbij en de discord server gaf een beeld af wat voorheen nog niet is voorgekomen…. Het was doodstil…. De puntjes werden op de i gezet om een zo goed mogelijk resultaat te boeken. En wat blijkt, dit heeft z’n vruchten zeker afgeworpen!

Na de vorige massa van onze ‘’fake’’ Gucci kameraden op BBQ is de temperatuur van de BBQ te hoog geworden. De arrogantie richting EWS met wij zetten alles op Block ok kwam dan ook ter sprake, natuurlijk kan BBQ niet tippen aan de echte Gucci mannen van Venari, waardoor zij keurig werden gedefft door Team Achilleus en co. Het vuurtje in de BBQ werd gedoofd en de discord van Venari ontploft.

Na de laatste incoming was het duidelijk wat de verliezen waren, deze zijn beperkt gebleven en we kunnen zelf wel zeggen dat Venari deze massa succesvol heeft weten af te slaan. Dit was dan ook duidelijk te merken om 00:14 toen de Afterparty door DjSjon werd afgetrapt met een toepasselijk nummer!

Bekijk bijlage 28372

Al gauw trok het menig publiek en was de sfeer zoals altijd weer TOP!
Bekijk bijlage 28373

Na intern overleg hebben we besloten om een interview te houden met één van de hoofdpersonen van deze Venari Story, mag ik een applaus voor Rinus el Grandé a.k.a. @EquinoxDR

Rinus, zoals de meeste wel weten heb jij de massa op Unresolved gedeft samen met Boer Bertus, hoe kwam het dat je daar heen ging?
Na een onderlinge ruzie met Sean a.k.a. @et Murus Magnificum over zijn slechte Warzone prestaties, was ik even toe aan iets anders. Zijn vriendin heb ik al meerdere keren gehad, dus ik besloot om het succes op te zoeken bij Boer Bertus. We hebben samen flinkt geslayed, en tijdens het deffen paardjes gemolken.

Hoe vond je de massa vanuit Shock uitgevoerd?
Vele eng getimede edels van onze turkse boeren bezorgde ons een aantal stress momentjes, hiermee kwamen er ook veel split deff edels vanuit het Geralt a.k.a. Chuchu account. Deze combinatie was lastig te deffen voor ons, aangezien we geen off hadden om te recappen en er geen mensen konden helpen met snipen etc. Gelukkig hebben de boeren net op tijd alle edels kunnen afwerken en daarna een mooie party kunnen vieren met DjSjon, tot de late nacht uurtjes.

De deff edels waren een dag op voorhand al bekend, wat vond je daarvan?
Erg lief van de accounts dat de accounts uit Shock ons dit al even lieten zien, scheelde mij een hoop moeite en hiermee kon ik iets kleiner snipen. Natuurlijk kwamen er wel veel AS last minute die dit weer verziekte, maar gelukkig kon Bert toveren en kwamen er opeens nieuwe def dorpen om te snipperen.

Nu je op Unresolved ben geweest, zie je daar potentie om te blijven?
Daan en Pieter hebben mij een mooi aanbod gedaan, en beloofd dat Sean voortaan beter zal presteren, dus ik ga mijn geluk verder opzoeken bij Achilleus. Ik heb begrepen dat hun de massa zonder mij ook echt goed hebben gedefft, dus ik hoop dat het de volgende keer met mij erbij nog beter kan gaan en we zelfs dorpen kunnen pakken tijdens het deffen.

Wij willen Rinus natuurlijk bedanken voor zijn tijd, anders was die weer aan het tinderen!

Een aantal uren na de massa slaat de Beurs van Berlage volledig op hol, wie had dit gedacht……. A Venari Stock stijgt GIGANTISCH!!!! De koers verdubbelde waardoor de stam die benoemt werd als ‘’zij zijn nog geen 5 centen waard’’ hier toch duidelijk een nieuwe weg is ingeslagen. De waarde van de stam is momenteel gestegen naar €0,10 waar wij natuurlijk apentrots op zijn!
Bekijk bijlage 28374

Uit betrouwbare bronnen willen wij als Leiding van Venari natuurlijk ook nog even een dikke SO uitdelen aan onze strijder Daan. De man die zat te deffen terwijl z’n chick langs hem lag en zijn aandacht maar al te graag wou, maar zoals Daan al aangaf ‘’Hartje voor de stam, jij wacht maar’’! Daan bedankt jongen namens geheel Venari dat je jouw chick even laat zien wie de echte baas is!

To be continued….

Made by; @Dom Perignon @EquinoxDR @TasmanianDevil


Fijn dat onze dronken Russen en spleetogen zich eindelijk in het gevecht kunnen mengen! Achilleus heeft staande gehouden, volgens mij is dat geen wereldprestatie maar niet meer dan degelijk verdedigd.

Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.

Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:
 
Reactiescore
68
Fijn dat onze dronken Russen en spleetogen zich eindelijk in het gevecht kunnen mengen! Achilleus heeft staande gehouden, volgens mij is dat geen wereldprestatie maar niet meer dan degelijk verdedigd.

Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.

Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:

Als je die timings van jullie hebt gezien is het geen wereldprestatie nee ;)
 

Deleted User - 487982750

Guest
We zijn er een poosje uitgeweest en er is wel het e.e.a. verandert in de manier waarop dit soort massa's worden uitgevoerd, gelukkig passen we snel aan.

Daarnaast speel ik met een Rus die zijn vodka belangrijker vind dan de timings. :mad:
 
Reactiescore
2.433
Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:
Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.


Ironisch wel
1619085778599.png
 

Deleted User - 487982750

Guest
Waarom maak je BBQ blauw? Heb er net weer 12 treinen van moeten snipen. o_O
 
Reactiescore
95
Fijn dat onze dronken Russen en spleetogen zich eindelijk in het gevecht kunnen mengen! Achilleus heeft staande gehouden, volgens mij is dat geen wereldprestatie maar niet meer dan degelijk verdedigd.

Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.

Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:
1619086035125.jpeg
 
Reactiescore
903
Fijn dat onze dronken Russen en spleetogen zich eindelijk in het gevecht kunnen mengen! Achilleus heeft staande gehouden, volgens mij is dat geen wereldprestatie maar niet meer dan degelijk verdedigd.

Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.

Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:
Goed van je dat je de context van het bericht ook begrijpt :redface:
 
Reactiescore
38

Deleted User - 487982750

Guest
Groene treinen om je te internen zeker ;)

Bekijk bijlage 28394

Ik begrijp het punt dat je hier probeert te maken niet helemaal. Dat ligt waarschijnlijk aan mijn gebrekkige interpretatie van de context, of het feit dat ik vorige maand pas 12 jaar ben geworden. Ook ik ben voor een leeftijdsgrens om op het algemeen forum te mogen en kunnen reageren. Op deze manier komen Koreaanse minderjarigen constant in aanraking met echte pro spelers. :confused:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Verwar een slim front niet met een laf front. Aan de andere kant: Van iemand met 12 spelers op een account kan ik inderdaad niet verwachten dat die dat verschil ziet. :smile:
Wat is dat voor een bijzondere opmerking :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
2.433
Verwar een slim front niet met een laf front. Aan de andere kant: Van iemand met 12 spelers op een account kan ik inderdaad niet verwachten dat die dat verschil ziet. :smile:
Inderdaad wat slim om DT en Insomnia dubbel’front’ te laten nemen van 20 dorpen waardoor ze daar harder moeten stacken dan jij zou moeten doen met een account in een phalanx? Rare opmerking verder, heb je je moed ingedronken ofso?
 

Deleted User - 487982750

Guest
Inderdaad wat slim om DT en Insomnia dubbel’front’ te laten nemen van 20 dorpen waardoor ze daar harder moeten stacken dan jij zou moeten doen met een account in een phalanx? Rare opmerking verder, heb je je moed ingedronken ofso?

Nogal een eenzijdige blik op de situatie.

Wat is dat voor een bijzondere opmerking :biggrin: :biggrin:

Ik ben ook heel bijzonder Rob.
 
Reactiescore
2.433
Nogal een eenzijdige blik op de situatie.

Schrijnend dat je komt aanlopen met ‘het is een slim front, niet laf’ met vervolgens één of andere loze sneer. Wanneer ik het ontkracht kom je hiermee aanlopen. Dus ik ben benieuwd, vertel jouw blik waarom het zo slim zou zijn? Zie eerlijk gezegd enkel nadelen, behalve als je niet zo goed kan deffen en met een groter front dorpen zou verliezen. Maar dat lijkt het me niet aangezien je hier een een grote bek komt opzetten en neerkijken op Venari, die net een massa van 2 stammen met nauwelijks verlies hebben afgesloten?
 
Reactiescore
260
Fijn dat onze dronken Russen en spleetogen zich eindelijk in het gevecht kunnen mengen! Achilleus heeft staande gehouden, volgens mij is dat geen wereldprestatie maar niet meer dan degelijk verdedigd.

Interessant om te zien dat Vinera al zo euforisch wordt van een dergelijke afgeslagen aanval. Het leven in de schaduw van EWS doet pijn kan ik concluderen. Hierdoor moeten eigen prestaties aangedikt worden en fluisteren de Vinera duifjes graag lieve woordjes in elkaars oren tijdens een discord call. Als ultieme climax wordt het liedje 'we are the champions' opgezet, hieruit blijkt de grote, ontstane verbazing onder de eigen leden dat het toch echt goed is gegaan.

Weten jullie trouwens zeker dat Daffy Duck deze post niet heeft gemaakt? Van hem zou ik deze post nog enigszins begrijpen, met zo'n laf frontje heb je tijd genoeg voor deze nonsens. :eek2:

Ik zie dit forum nog liever doodbloeden dan dat ik berichten moet lezen van dit soort zwakbegaafden lmao

BEWERKT VOOR ROB (SORRIE ROB)
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bovenaan