Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
nou als je mij doelt, mij boeit het niet hoor wat ze doen of niet. Enkel hopen jullie dat niemand het ziet dat het anders een wel heel easy winst voor jullie word he :)

Oke sorry je hebt gelijk
 
Reactiescore
614
Hebben toch gewoon iedereen weggespeeld en niet geinternd ofzo?

Betekent niet dat datgene wat flex aandraagt voor zowel Venari waarschijnlijk slimmer is en daarnaast voor jullie de situatie moeilijker maakt.

Of je iedereen tot op heden hebt weggespeeld, geinternd of wat dan ook, neemt niks weg van bovenstaande.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Betekent niet dat datgene wat flex aandraagt voor zowel Venari waarschijnlijk slimmer is en daarnaast voor jullie de situatie moeilijker maakt.

Of je iedereen tot op heden hebt weggespeeld, geinternd of wat dan ook, neemt niks weg van bovenstaande.

Ik bedoelde enkel dat het op basis van wat we al laten zien hebben geen easy winst meer kan zijn. Worden gewoon echt mooie massa’s gegooid en hard gevochten voor terrein.
 
Reactiescore
253
Ik bedoelde enkel dat het op basis van wat we al laten zien hebben geen easy winst meer kan zijn. Worden gewoon echt mooie massa’s gegooid en hard gevochten voor terrein.

Dat hard vechten valt wel mee toch? Oke, goeie massa's, maar Chemistry bijvoorbeeld heeft volgens mij gewoon uitgelogd lol
 
Reactiescore
2.444
alsof dat had uitgemaakt? net alsof die kunnen snipen....

Dat zegt hij niet hè? Hij geeft aan dat er tot nu toe easy terrein is gewonnen met edelspam massa's, dat is tot nu toe allemaal heel easy gegaan. Stel de wereld zou onmiddelijk voorbij zijn en de winst zou er nu zijn voor EWS dan kunnen we wel spreken over een 'easy winst'. Beetje hetzelfde verhaal als op W76, enkele goede massa's gooien en elke keer zoveel winst pakken, dat de wereld zo weinig strijd heeft dat er niet echt voldoening is voor de overwinnaars.

Maar goed de wereld is nog niet voorbij en EWS zal hopelijk nog meer weerstand krijgen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat zegt hij niet hè? Hij geeft aan dat er tot nu toe easy terrein is gewonnen met edelspam massa's, dat is tot nu toe allemaal heel easy gegaan. Stel de wereld zou onmiddelijk voorbij zijn en de winst zou er nu zijn voor EWS dan kunnen we wel spreken over een 'easy winst'. Beetje hetzelfde verhaal als op W76, enkele goede massa's gooien en elke keer zoveel winst pakken, dat de wereld zo weinig strijd heeft dat er niet echt voldoening is voor de overwinnaars.

Maar goed de wereld is nog niet voorbij en EWS zal hopelijk nog meer weerstand krijgen.

Totaal niet hetzelfde als W76, want daar hebben op enkele uitzonderingen na alle spelers enkel geïnternd tot aan de end-game. EWS heeft hier gewoon 5-10 georganiseerde stam-massa’s gegooid en we zitten nog in de mid-game, vind ik toch heel wat anders.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Aan de andere kant als side note dat daar Salt wel winsten heeft geboekt op Tyrant. EWS nog niet op Shock.
 
Reactiescore
2.444
Totaal niet hetzelfde als W76, want daar hebben op enkele uitzonderingen na alle spelers enkel geïnternd tot aan de end-game. EWS heeft hier gewoon 5-10 georganiseerde stam-massa’s gegooid en we zitten nog in de mid-game, vind ik toch heel wat anders.

Tot nu toe hebben jullie alleen geen enkele serieuze tegenstand gehad? Daar ben je het zelf toch ook wel over eens als elke massa in minimaal 50+ afloopt? Kijk ik hoop dat die tegenstand nog komt, maar dat was het discussie punt niet. De vraag was: is het tot nu toe een easy winst en ik vind dat jullie het tot nu toe behoorlijk easy gehad hebben. Ik hoop dat de wereld en de spelers dit voor alle betrokkenen nog gaat realiseren hoor, maar tot nu toe heel easy. Lijkt me dat we het daar wel over eens zijn?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tot nu toe hebben jullie alleen geen enkele serieuze tegenstand gehad? Daar ben je het zelf toch ook wel over eens als elke massa in minimaal 50+ afloopt? Kijk ik hoop dat die tegenstand nog komt, maar dat was het discussie punt niet. De vraag was: is het tot nu toe een easy winst en ik vind dat jullie het tot nu toe behoorlijk easy gehad hebben. Ik hoop dat de wereld en de spelers dit voor alle betrokkenen nog gaat realiseren hoor, maar tot nu toe heel easy. Lijkt me dat we het daar wel over eens zijn?

Ik denk dat wij andere opvattingen hebben over een easy wereldwinst, want ik denk dat 99% van de TW-community nat gegaan was op deze massa’s (redelijke uitspraak gezien grootte en percentage goede deffers). Ook denk ik dat we niet enkel noobs hebben aangevallen, want Jens kan zover ik weet een behoorlijk potje deffen.

Als ik praat over easy wereldwinsten denk ik eerder aan W73 of idd W76 voor jullie, werelden waar een eindstrijd gerushed is en daarna de noob-accounts gebroken.
 
Reactiescore
260
Met een 3v1 tegen Venari was gelukkig echt een move waarbij Shock heeft gekozen voor de moeilijke weg. Over een pad naar een makkelijke wereldwinst bewandelen gesproken ;)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Tot nu toe hebben jullie alleen geen enkele serieuze tegenstand gehad? Daar ben je het zelf toch ook wel over eens als elke massa in minimaal 50+ afloopt? Kijk ik hoop dat die tegenstand nog komt, maar dat was het discussie punt niet. De vraag was: is het tot nu toe een easy winst en ik vind dat jullie het tot nu toe behoorlijk easy gehad hebben. Ik hoop dat de wereld en de spelers dit voor alle betrokkenen nog gaat realiseren hoor, maar tot nu toe heel easy. Lijkt me dat we het daar wel over eens zijn?

EWS heeft het moeten opnemen tegen een van de beste spelers die er nog rondloopt op de community in de vorm van Jens die op Illy deffde? Als er een stam constant de makkelijke weg heeft gekozen is het jouw stam Shock, vooral met de walgelijke kwantitatieve overmacht waarmee jullie Venari hebben aangevallen. Het lijkt er op dat een groot gedeelte van de Shock leden last heeft van een calimero syndroom en niet uitgaan van hun eigen krachten, die de stam in mijn ogen gewoon prima heeft want jouw stam heeft zat capabele spelers.

EWS was ook nood gedwongen om BBQ/Pugna aan te vallen door jullie overmacht dus dit kan Shock ook op eigen conto schrijven. Voor de rest hoop ik inderdaad ook nog op een spannende wereld maar een 1v1v1v1 was veel leuker geweest dan de situatie die Shock nu heeft gecreeerd.
 
Reactiescore
5.592
Dat EWS meer tegenstand heeft gehad dan de vorige werelden klopt. Echter zegt dit alles over de trieste staat van dit spelletje, waarbij je in je handjes moet klappen als je 1 tegenstander van wat niveau hebt weggespeeld.

Leuk gespeeld als ik het zo zie door EWS hoor, maar het feit blijft toch dat het bijzonder triestig is met hoeveel zekerheid op winsten je een massa ingaat als je edelspam gebruikt. Met de huidige script regels die erin zitten te komen zal het er niet beter op worden.
 
Reactiescore
2.444
Ik denk dat wij andere opvattingen hebben over een easy wereldwinst, want ik denk dat 99% van de TW-community nat gegaan was op deze massa’s (redelijke uitspraak gezien grootte en percentage goede deffers). Ook denk ik dat we niet enkel noobs hebben aangevallen, want Jens kan zover ik weet een behoorlijk potje deffen.

Als ik praat over easy wereldwinsten denk ik eerder aan W73 of idd W76 voor jullie, werelden waar een eindstrijd gerushed is en daarna de noob-accounts gebroken.

Ik zeg niet dat jullie massa's niet sterk waren en ik val jullie niet aan jongens, blijf vooral rustig Stein en Rik.

Ik zeg dat ik er niet veel voldoening uit zou halen als elke massa in 50-100+ eindigt, dan zijn jullie te goed voor de wereld en is het te easy. Beetje alsof je als eerste klasser in de vijfde klasse gaat voetballen. Ik zou een gelijk opgaande wereld willen, waar je aan elkaar gewaagd bent en dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Of dat in de toekomst wel zo gaat zijn dat gaan we zien, ik hoop natuurlijk van wel.

Jens zal daarnaast ook de eerste zijn die zegt dat hij in een kansloze situatie terecht kwam met een kleine 400k aan def tegenover een kleine 400-500 edels? Niet bepaald echte tegenstand ongeacht hoe goed Jens kan deffen en we weten allemaal dat die dat kan.
 
Reactiescore
2.433
onze vv’s waren nochtans veel strijd?
 
Reactiescore
2.062
Achilleus heeft ook erg mooie strijden gevoerd in de RIM.

Hierbij heb ik via mijn eigen account Kyuka ook moeilijke interns gehad, waar wij erg veel problemen mee hebben gehad.
@Kyuka en ik hebben zelfs nood overleg in de mac donalds moeten voeren.
 
Bovenaan