Top/Flopstammen

Reactiescore
524
A Venari Story...

Vorige keer kwamen wij met een tof verhaal en goed nieuws, helaas heeft het dit maal een andere wending genomen. Wij gaan hier onze kant van het verhaal delen. Enjoy.

Het begon allemaal in het weekend... De een was nog aan het bijkomen van al die bergen in zen neus, de ander had zijn kop eraf geschroefd en Rene was



Wat vinden we hier nou van, gelukkig zit deze niet genoemde persoon niet in EWS, laten we het daar maar op houden.....
 
Reactiescore
1.585
Bij de volgende massa mag je ook vv bij Pvm droppen!!
 
Reactiescore
1.585
Reactiescore
864
Wat niemand zich eigenlijk realiseert, maar veel belangrijker! DE DJ BOOTH IS ZOJUIST GESTART!
 
Reactiescore
524
Wat niemand zich eigenlijk realiseert, maar veel belangrijker! DE DJ BOOTH IS ZOJUIST GESTART!

Dat is wel vroeg, werkt niemand van jullie, is het gewoon een vroege vrijmibo op donderdag of begint deze zo vroeg en gaat deze gewoon tot laat door? Zoveel vragen.....
 
Reactiescore
864
Dat is wel vroeg, werkt niemand van jullie, is het gewoon een vroege vrijmibo op donderdag of begint deze zo vroeg en gaat deze gewoon tot laat door? Zoveel vragen.....

Slechte P&P dit zeg!! Maar ik zal maar je vragen beantwoorden KK.

1. Wij werken allemaal thuis met een werk laptop;
2. Wij gaan door tot we niet meer kunnen.
 
Reactiescore
524
Slechte P&P dit zeg!! Maar ik zal maar je vragen beantwoorden KK.

1. Wij werken allemaal thuis met een werk laptop;
2. Wij gaan door tot we niet meer kunnen.

Dit is helaas geen P&P, ik ben gewoon erg nieuwsgierig aangelegd, bedankt voor de antwoorden

2. Wij gaan door tot we niet meer kunnen
, spannend, ik zal later deze avond het opnieuw vragen en kijken of jullie dan nog bezig zijn, daaruit kan ik een oordeel vellen over uit welk hout jullie gesneden zijn..
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hey krijg ik een invite ik zou graag meefeesten?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bedankt
 
Bovenaan