Top/Flopstammen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Jij trekt gelijk hier een conclusie:



Terwijl er totaal geen sprake hoeft te zijn van banden.
Ik draai doorgaans geen VV's in de coalitie van een vijand als ik daar op een ander front actief mee aant strijden ben?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.647
Er wordt een vraag gesteld, die kan je toch beantwoorden.
Hoezo draait United Masters vv bij Pheonix, terwijl dat onafhankelijke top-stammen zijn?

Chameleon trok conclusie met post. En dat dus precies punt. Aannames presenteren als feiten hier. En dat triggerde me daarom. Zeker als geen benul hebt precies situatie is maar wel conclusies trekken
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Chameleon trok conclusie met post. En dat dus precies punt. Aannames presteren als feiten hier. En dat triggerde me daarom. Zeker als geen benul hebt precies situatie is maar wel conclusies trekken

Kan je dan antwoord geven op de oorspronkelijke vraag?
 
Reactiescore
1.647
Kan je dan antwoord geven op de oorspronkelijke vraag?

Nee, want dat is privé zaak. Ook reden geen screen log deel. Mijn tijden of tijdstip dat er wat speelt (misschien op regelmatige basis) gaat niemand wat aan. Denk hierboven al meer gezegd heb dan me lief is. Houd het op een vriendendienst waarover ik ben aangesproken waarom VV daarheen is gegaan toen bekend werd intern
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Enorm sterke coalitie dan als BBQ+Pugna+Shock inderdaad een bewezen samenwerking hebben. Jammer dat het potentieel die deze wereld had kunnen plaatsvinden zo vergald wordt door BG’s
 
Reactiescore
2.062
Enorm sterke coalitie dan als BBQ+Pugna+Shock inderdaad een bewezen samenwerking hebben. Jammer dat het potentieel die deze wereld had kunnen plaatsvinden zo vergald wordt door BG’s

Is dit het einde van rutte 4?
 
Reactiescore
1.542
Conclusie: @Wow Who is gewoon een meme en zijn account moet op delete.

Ik vind het overigens wel leuk om te zien hoe Shock tijdens deze discussie lekker stil op de achtergrond blijft.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Het afwachten is op reactie van shock?
 
Reactiescore
1.647
Ben inderdaad een kneus als vind dat je geen conclusies moet trekken zonder de informatie te hebben en deze als feiten te presenteren
 
Reactiescore
260
Nee dat heeft meer met je stuntelig manier van iets proberen te ontkennen/ontkrachten te maken
 
Bovenaan