Top/Flopstammen

Reactiescore
736
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.918
wij hebben al genoeg problemen met de 2 mogelijkse verdachten van drugsdoenerij binnen EWS
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gaat Shock of Venari nog eens aanvallen of blijven jullie zo circuleren op de helft van onze ODA?
 
Reactiescore
1.918
Oei Vleesje ik dacht dat jij aan de juiste kant van de oorlogs tegen drugs zou staan.
Een terechte opmerking Kyle. Bovenstaande post kan je inderdaad bestempelen als polyinterpretabel, daarom verduidelijk ik het even;

IK ZEG NEEN TEGEN DRUGS
 
Reactiescore
903
Gaat Shock of Venari nog eens aanvallen of blijven jullie zo circuleren op de helft van onze ODA?

Ik vind dat je de kampbewoners wat meer in bedwang moet houden, zo gewelddadig allemaal.
 
Reactiescore
903
JE MOET WAT OM TE WINNEN JOHN!

Ja dat klopt, maar anders gaan anderen weer vooroordelen krijgen enz je weet wel hoe dat gaat natuurlijk... maar ik zeg het niet graag, maar is dit het einde van Venari...
 
Reactiescore
903
Reactiescore
6
c3db451e2dee8d8afc7a6e967026b48d.png


Identieke situatie inderdaad?

Eigenlijk klopt dit niet helemaal.
Het plaatje op dat moment was iets anders.
Alle blauwe dorpen op de kaart waren niet in bezit van jullie (Chameleon) maar nog van 'Flapoor' uit ASAP (die jullie (EWS) weer in beheer hadden d.m.v. een VV).
De 3 gele dorpen zijn allemaal in de nacht op 28-02 overgenomen, de blauwe dorpen op 01-03 en later, dus eerst het front overgenomen.
Kortom, jullie kiezen ervoor eerst de dorpen die fronten met ons te edelen en erna pas de dorpen erbinnen.

1616095687169.png
 
Reactiescore
2.477
minder lullen meer felicitaties

grgr
 
Bovenaan