Top/Flopstammen

Reactiescore
344
en je punt is? dat agent bough een nieuw account heeft gemaakt nadat hij zijn vorige een jaar geleden ofz verwijderd heeft verandert niets aan het feit dat ie gestabbed is.

Ik meende dat ik mijn punt er bij had gemeld? Dat ik het grappig vond :p
 
Reactiescore
31
Wel echt grappig trouwens dat het al de 2x is dat ews iets aanhaalt betreft p&p en dat er geluiden komen vanaf de spelers waar het om draait en ze pas 6 uur lid zijn van het algemeen forum. Just a side note

Klopt hoor normaal niet actief op het forum. Maar ik vond dit wel zo verneukeratief gaan dat het een forumpostje waard was. Maar goed , ik zal het er verder bij laten. Jullie doen er maar mee wat je wil en hoop dat jullie nog een leuke strijd kunnen creëeren op w78. Hou alleen in jullie achterhoofd dat je moet oppassen voor disguised turtle en narcistic illy. Als jullie een samenwerking met ze willen of hebben. Laat dit een leer zijn en een waarschuwing voor anderen(;
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
?


117 #RIPMAUSWAGEN: 511|481

Ons dorp is precies hetzelfde dus niet gaan janken. "Ohh kijk hun eens" terwijl hetzelfde is gebeurd door jullie. Ons heb je er in ieder geval niet over gehoord toen het gebeurde.
c3db451e2dee8d8afc7a6e967026b48d.png


Identieke situatie inderdaad?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ja vroeger toen mooi spel centraal stond
 
Reactiescore
7.918
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.

De huidige situatie in de wereld is niet gecreeërd door wat AF gemompel, het is puur en alleen te wijten aan de spelers ingame die hetgeen (de stab) gefaciliteerd hebben.
 
Reactiescore
344
We hadden hem moet recruiten dan had die normale stacks kunnen krijgen. En hem niet uit een benarde situatie hoeven te redden door hem in de stam te drukken uit nood . Dus kap eens met de feiten verdraaien. Kwakkert
 
Reactiescore
37
Nee hij had met zijn stam moeten verder bouwen ! Niet zen stamleden laten vallen en richting intern duwen.
 
Reactiescore
344
Dat is inderdaad de andere oprechte kant van kijken op deze situatie die ik niet tegen zal spreken.
 
Bovenaan