Top/Flopstammen

Reactiescore
903
Van stellig naar we zijn voor ffp inplaats van r2w naar nog niet in gesprek naja hoe het ook gaat lopen, kwa opties is het niet geheel dom. En of er vanuit Achilleus gehoopt werd dat dit ook zou goed komen vanwege interne vrienden of kennissen. Idk die ophef is ook niet nodig lijkt me. Het enige wat de das omgedaan heeft dat is dat dit de druppel was en met de leave van ach er meer mensen geen toekomst gaan zien.
Volgens mij is er 1 stam hier op de wereld die alles en iedereen internt etc en dat is Pugna geweest. Maar nogmaals er zijn geen gesprekken geweest of gaande dus een conclusie mag je trekken, maar jij weet meer dan ik dat vind ik wel knap
 
Reactiescore
344
Nee je begrijpt mij verkeerd haha, ik doel nergens op haal alleen de uitspraken erbij van afgelopen 10 minuten beetje p&p voor we de afgrond in springen mag wel toch . Overigens heb ik niets dan respect voor deze mannen en wens ze het beste.
Maar mocht het gebeuren, begrijp ik wel dat sommigen dan zeggen. Zie je wel had toch gelijk ;)
 
Reactiescore
864
Nee je begrijpt mij verkeerd haha, ik doel nergens op haal alleen de uitspraken erbij van afgelopen 10 minuten beetje p&p voor we de afgrond in springen mag wel toch . Overigens heb ik niets dan respect voor deze mannen en wens ze het beste.
Maar mocht het gebeuren, begrijp ik wel dat sommigen dan zeggen. Zie je wel had toch gelijk ;)

Dat begrijp ik ook wel, ik neem ook Matthijs niks kwalijk laat ik dat voorop stellen.
 
Reactiescore
903
Ik snap niet waarom jullie niet gewoon de rotte appels buiten stampen en de rug rechten. Er zit genoeg potentie in w78 en een mooie verdeling. Door de stekker er uit te trekken is ook weer zoiets.
 
Reactiescore
130
Ik snap niet waarom jullie niet gewoon de rotte appels buiten stampen en de rug rechten. Er zit genoeg potentie in w78 en een mooie verdeling. Door de stekker er uit te trekken is ook weer zoiets.
Zeg mij wie de rotte appels zijn ?
Je hebt geen rim meer door Achilleus en AYS die leaven hiervoor en de rest kan je dan niets verwijten. 2 spelers leaven om een stabzaak waar 99% miscommunicatie binnen de stam was en ja dat is kut en kan niet maar valt op te lossen maar als er conclussies worden getrokken voor dat iemand van leiding binnen stam ook maar iets deftig op poten kan zetten dan ben je ook wel klaar denk ik.
Komt er nog bij dat EWS die intern er heel graag bijneemt om AYS een onmogelijk front te geven.
 
Reactiescore
344
De leave van ach, geeft ons een onthoudbaar front. En ach als solo speler met zoveel potentie zie ik niet gebeuren. Dus dan zal die als ik mag vermoeden vroeg of laat gerecruit worden door venari. De leave van ays geeft ews zo’n grote voorsprong. Tevens mochten we de spelers kicken die hier de zo genoemde stab hebben uitgevoerd. Maakt het er niet beter op voor onze ligging. En ik heb veel werelden gespeeld om enkel te stagneren maar heb geen zin meer in een wereld zonder toekomstperspectief.
 
Reactiescore
903
De spelers die daadwerkelijk de stab hebben uitgevoerd. De leave van bepaalde spelers heeft daar mee te maken zoals je kunt lezen. Dus waarom 2 accounts die voor jullie belangrijk zijn opgeven voor 1 acc die een stab/“stab” (niet gevolgd) heeft gepleegd.

Denk dat iedereen het kan waarderen als Pugna alsnog een 4e partij vormt/blijft ipv op grijs gaan of laten internen of wat dan ook.
 
Reactiescore
130
De spelers die daadwerkelijk de stab hebben uitgevoerd. De leave van bepaalde spelers heeft daar mee te maken zoals je kunt lezen. Dus waarom 2 accounts die voor jullie belangrijk zijn opgeven voor 1 acc die een stab/“stab” (niet gevolgd) heeft gepleegd.

Denk dat iedereen het kan waarderen als Pugna alsnog een 4e partij vormt/blijft ipv op grijs gaan of laten internen of wat dan ook.
De 2 accounts hebben hun conclussies getrokken alvorens er iets kon gebeuren om het op te lossen ?
En wie moeten we dan kicken ? Illy omdat dat account gestabd heeft ? Of The blacklist die als vv de aanvallen gooide nietswetende van een 'samenwerking' met Bough ?
 
Reactiescore
903
De 2 accounts hebben hun conclussies getrokken alvorens er iets kon gebeuren om het op te lossen ?
En wie moeten we dan kicken ? Illy omdat dat account gestabd heeft ? Of The blacklist die als vv de aanvallen gooide nietswetende van een 'samenwerking' met Bough ?
Idk ken niet alle in en outs van Pugna dus daar kan ik niet over oordelen. Maar je hebt elkaar z’n discord toch? Spreek elkaar gewoon aan en ben open boek na elkaar, wie weet wat er nog rechtgetrokken kan worden of iets.
 
Reactiescore
31
aan de pm van agent bough te zien richting lilly neem ik aan dat hij zat te scouten, kan verkeerd zijn maar zo komt het wel over

Heb je zeker goed gezien, mijn pm was als reactie op zijn scouts.

Terugkomende op het werkwoord "werkten" , dat is het hele punt van de stab: er is nergens een pm gestuurd dat de samenwerking over was. Dus aanvallen sturen en daarna zeggen "we werkte samen" .. sorry, in mijn beleving is dat niet echt zoals het hoort..(zachtjes uitgedrukt )
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit is gewoon het resultaat van consistent proberen kwantiteit te winnen ipv van eigen krachten uit te gaan.

Het begint met een bg met Signum, hierdoor krijg je onmogelijke lijnen en geen goede 'basis'. Daarna wordt Illy gerekt, omdat deze gewoon enkel front heeft en 0,0 in phalanx ligt. Ook is de communicatie slecht en de voorbereiding ruk. Het resultaat is dat je daar al geen vuist kan maken en flink gebied verliest. Uiteindelijk schiet je er qua kwantiteit niks mee op, maar creëer je wel een negatief beeld over je stam en demotiveer je je eigen leden.

Dan wordt er via Resist ook getracht gebied te winnen door hier een samenwerking mee op poten te zetten. Uiteraard liggen deze ook niet in phalanx en wordt er een account binnen één dag weggespeeld door EWS. Resultaat is dat de andere accounts ook eenvoudige targets worden door het hebben van geen stam, waardoor je moet gaan handelen. Echter heb je alweer allemaal fusie-aanvragen staan waardoor je zelf niets kan, terwijl EWS gewoon door kan bashen op een 700k account zonder stam. Enige optie: snel aanvallen zodat EWS niet alles pakt. Echter is dit natuurlijk niet bepaald fair en gewoon een stab. Resultaat: nog meer demotivatie, ruzie en onvrede in je stam.

Had je nu gewoon vanaf de kern goede phalanxen gemaakt had je niet tegen al deze problemen aangelopen, hadden wij wss Champ gebashed en jullie kort erna (of ervoor) Agent Bough. Dan had je nu nette fronten, geen stab hoeven plegen en tevreden leden gehad.
 
Reactiescore
28
Beetje makkelijk om het op de P&P te steken, wellicht even aan een beetje zelfreflectie doen en de hand in eigen boezem steken. Gisteren zat Death ook nog doodleuk te internen in het cluster van Chameleon wat gewoon werd weggewuifd door jou, dan moet je ook niet veel coulance verwachten. Er is nog geen enkel dorp in het cluster van AYS genomen en die intern hebben jullie toch wel echt aan jullie zelf te danken, met een stab ga je inderdaad accounts tegen je krijgen. EWS heeft gewoon al het meest gestreden deze wereld en de meeste partijen gesloopt om dat ‘zielig’ te noemen is wel enorm kortzichtig. Bovendien is buiten Ews en Venari ook Shock gewoon een zeer gevaarlijke partij voor de WW, idem Pugna en Death. mits die samen de rug rechten. Ews heeft allesbehalve een bg of samenwerking met Venari, geen idee van waar je dat haalt. Blijkbaar hetzelfde voor de zogenoemde Achilleus overstap naar Venari. Je lijkt echt enorm salty en probeert dan maar wat nonsens op het AF te verkopen, beetje jammer.

Mooi staaltje "Kijk ons eens roomser zijn dan de paus".

Toen EWS de vv had van Flapoor en Chameleon mocht internen werd er helemaal geen rekening gehouden met clusters dus ga hier nou niet zo schijnheilig lopen doen.
 
Reactiescore
344
Wel echt grappig trouwens dat het al de 2x is dat ews iets aanhaalt betreft p&p en dat er geluiden komen vanaf de spelers waar het om draait en ze pas 6 uur lid zijn van het algemeen forum. Just a side note
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel echt grappig trouwens dat het al de 2x is dat ews iets aanhaalt betreft p&p en dat er geluiden komen vanaf de spelers waar het om draait en ze pas 6 uur lid zijn van het algemeen forum. Just a side note

Denk dat deze mensen gewoon graag hun zegje willen doen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mooi staaltje "Kijk ons eens roomser zijn dan de paus".

Toen EWS de vv had van Flapoor en Chameleon mocht internen werd er helemaal geen rekening gehouden met clusters dus ga hier nou niet zo schijnheilig lopen doen.
Heb ik in jouw cluster geedeld dan? Nee. Ik heb meerdere malen de optie gekregen om CF's te edelen, maar deze constant afgewezen.
 
Reactiescore
34
Wel echt grappig trouwens dat het al de 2x is dat ews iets aanhaalt betreft p&p en dat er geluiden komen vanaf de spelers waar het om draait en ze pas 6 uur lid zijn van het algemeen forum. Just a side note
en je punt is? dat agent bough een nieuw account heeft gemaakt nadat hij zijn vorige een jaar geleden ofz verwijderd heeft verandert niets aan het feit dat ie gestabbed is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
haha nee Melvin jij boef, we weten allemaal hoe dit gegaan is.
Kun je me aub alle informatie door sturen.
Kun je aub op het algemeen forum je uitspreken.
Kun je aub daarna je dorpen leeg zetten en dan zorg ik dat Pugna ten onder gaat.

Haha nee man deze keer kreeg ik het letterlijk in mn schoot geworpen
 
Bovenaan