Top/Flopstammen

Reactiescore
903
Nog 1 opmerking, het is wel een gewelddadige stam die van jullie dat zie je bij ons in EWS niet... 'Bek houden nu' WAT EEN TAAL!!!

Ja jullie kamper hebben onderling respect voor elkaar, je kunt wel zien dat die tokkie familie hier dat absoluut niet heeft
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nou Pugna/Death is begonnen met cf'en, heb er zin in.
 
Reactiescore
130
Nou Pugna/Death is begonnen met cf'en, heb er zin in.
Als er geen normaal gesprek kan gevoerd waar jullie dreigen met je connecties kan je het natuurlijk niet oplossen. Hoor ik daar bg tussen Shock en EWS of wat ging je doen ? Bovenop die bg met Venari dat word leuk seg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als er geen normaal gesprek kan gevoerd waar jullie dreigen met je connecties kan je het natuurlijk niet oplossen. Hoor ik daar bg tussen Shock en EWS of wat ging je doen ? Bovenop die bg met Venari dat word leuk seg

Als jij ontkent dat de stam Resist bij jullie hoort als een main-speler uit jullie stam/coalitie erin zit dan zijn we snel klaar met een realistisch gesprek.
 
Reactiescore
903
Als er geen normaal gesprek kan gevoerd waar jullie dreigen met je connecties kan je het natuurlijk niet oplossen. Hoor ik daar bg tussen Shock en EWS of wat ging je doen ? Bovenop die bg met Venari dat word leuk seg
Wij hebben niks met EWS te maken dus ben benieuwd waar je dat op baseert?
 
Reactiescore
201
Wij hebben serieus waar niets met EWS joh.
Een BG/GAP met EWS zou deze wereld ziek hard op een slotje zetten en enkel in het voordeel spelen van EWS op termijn. dat zou nadelig zijn voor zowat iedere stam inclusief onszelf?
Wij willen er net zo lang mogelijk een leuke wereld van maken waarbij iedere stam zo lang mogelijk kansen heeft voor de wereldwinst?!


Leg mij eens uit welk voordeel een BG met EWS zou bieden voor een van beide stammen?
 
Reactiescore
271
Wij hebben serieus waar niets met EWS joh.
Een BG/GAP met EWS zou deze wereld ziek hard op een slotje zetten en enkel in het voordeel spelen van EWS op termijn. dat zou nadelig zijn voor zowat iedere stam inclusief onszelf?
Wij willen er net zo lang mogelijk een leuke wereld van maken waarbij iedere stam zo lang mogelijk kansen heeft voor de wereldwinst?!


Leg mij eens uit welk voordeel een BG met EWS zou bieden voor een van beide stammen?

Wow rustig! Ook bij fake news hoef je niet zo te filippen


EWS en Shock is wel een BG. Bij deze confirmed. Wij leggen graag onze accounts vast door de phalanxen recht tegenover elkaar te laten groeien.
 
Reactiescore
1.237
Wow rustig! Ook bij fake news hoef je niet zo te filippen


EWS en Shock is wel een BG. Bij deze confirmed. Wij leggen graag onze accounts vast door de phalanxen recht tegenover elkaar te laten groeien.
Gelieve niet te lachen met de phalanxen van Shock op het AF, dat doen we wel in de stamchat???
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De shitshow gaat rustig aan verder. Keurige stab van Pugna vannacht. Je BG blitzen in de nachtbonus kan natuurlijk gewoon hé?

Je moet wat als je geen gratis dorpen krijgt.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nou de Death intern is begonnen vanuit Pugna :redface:

Het R2W carrousel van Pugna draait weer op volle toeren.
 
Reactiescore
1.585
Ik vind het toch knap hoe Pugna en co. het keer op keer voor elkaar krijgen, dat is al wel een prestatie o_O
 
Reactiescore
1.365
Is dit nou het einde van agent bough/pugna????
 
Reactiescore
31
Beste allen,

Robert hier van agent bough. Laat even duidelijk zijn dat ik niet run of opgeef. Echter op het moment dat ik gestabt word , is mijn spelplezier op een wereld wel weg. Ik gun pugna helemaal niks meer, het enige wat ze willen is gratis dorpen en aanvallen durven ze niet.. nog geen aanval tegen ews uitgevoerd. Alleen maar schooien om gratis dorpen. Ik ga hier hier niet in mee, helaas gelijk afgestraft met een stab.

Ik ga er verder ook niet op in, maar dit is wel de reden dat ik gekozen heb om mijn dorpen in de handen van EWS te geven. Die gun ik van harte de wereld winst. Ze waren de vijand, maar van een sportief en eerlijk potje strijden hou ik van en dat moet beloond worden en stabben moet afgestraft worden!

Succes ews! En anders stammen die tegen pugna strijden , moge jullie de wereld winnen.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een andere wereld.

Robert / agent bough
 
Bovenaan