Top/Flopstammen

Reactiescore
271
Dit is hoe de opmars van EWS in zn werk ging, vergelijk de rang met de OD scores.

Kyuka:
1615464571766.png
1615464653738.png

Hoe durf je dan dit nog te stellen? xD

Als er hier één partij is die daadwerkelijk gevochten heeft voor winsten is het EWS en geen van eerdergenoemde stammen, die rushen enkel kwantiteit en zeiken als iets tegen hen gebeurd om dat plan te verstoren.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.283
Sidenote is wel dat je illy hard hebt weggespeeld dankzij veel mb edels, iets wat je doormiddel van wereldafspraken in de toekomst wel wilt voorkomen??

Sidenote is wel dat Illy waarvan op AF voor 100% zeker was dat hun Pugna nooit zouden joinen, ruim 24 uur voor aankomst Pugna joinde en enorm veel stamdeff ter beschikking kreeg. Dat weliswaar erg slecht ingezet is, maar was beschikbaar.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sidenote is wel dat je illy hard hebt weggespeeld dankzij veel mb edels, iets wat je doormiddel van wereldafspraken in de toekomst wel wilt voorkomen??

Anders hadden we de massa een weekje later gedaan met hetzelfde aantal edels.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is toch weer een weekje langer stilstaan.

Ach, Shock heeft ook een flink aantal mb's tot hun beschikking dus dat mag geen excuus wezen. Boeit verder ook bar weinig.
 
Reactiescore
261
Ach, Shock heeft ook een flink aantal mb's tot hun beschikking dus dat mag geen excuus wezen. Boeit verder ook bar weinig.
Haha grappig dat het weinig boeit maar je het wel in de wereldafspraken wilt zetten. Daarentegen hebben zij niet geëdeld op fear dus dat is irrelevant
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Haha grappig dat het weinig boeit maar je het wel in de wereldafspraken wilt zetten. Daarentegen hebben zij niet geëdeld op fear dus dat is irrelevant

Dat heb ik er nergens in gezet?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

" 4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim; "

Dit is erop gericht dat je geen account van 500k-1mil naast je phalanx legt met het excuus "dit is een mb'er", terwijl het eigenlijk gewoon een 8ste lid is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Eigen rim, mogen ze dus ook niet aan het front

Voor mij part leg je edelspamdorpen voor je mb's neer, mij nie bellen.
Zodra edelcounts vrij hoog zijn vind ik dat persoonlijk niet echt nodig meer.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Waarom zeiken we überhaupt over dingen als er toch niets gaat veranderen? Kom zelf met een tegenvoorstel of stop met zeuren. Als je geen regels wil vind ik het vrij krom om te blijven zeiken. EWS heeft aangegeven te willen praten over regels en zelfs een voorstel gedaan, de bal ligt bij jullie.
 
Reactiescore
263
Blijft me telkens weer verbazen waarom Coruscant in zijn posts dikgedrukte woorden gebruikt... maar goed... wat doe ik überhaupt hier, ben al gestopt. Groetjes
 
Bovenaan