Top/Flopstammen

Reactiescore
372
Ondanks dat ik Melvin heb mogen ervaren als één van de meest onsmakelijke personen op TW. Chapeau voor deze massa, hij was echt goed in mekaar gezet en goed uitgevoerd. Het was voor ons en Jens vrijwel onmogelijk om dit te deffen zonder deftige stacks. Dus kudo’s naar EWS.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ondanks dat ik Melvin heb mogen ervaren als één van de meest onsmakelijke personen op TW. Chapeau voor deze massa, hij was echt goed in mekaar gezet en goed uitgevoerd. Het was voor ons en Jens vrijwel onmogelijk om dit te deffen zonder deftige stacks. Dus kudo’s naar EWS.

Bedankt, toch wat props van het deffen
 
Reactiescore
524
Ondanks dat ik Melvin heb mogen ervaren als één van de meest onsmakelijke personen op TW. Chapeau voor deze massa, hij was echt goed in mekaar gezet en goed uitgevoerd. Het was voor ons en Jens vrijwel onmogelijk om dit te deffen zonder deftige stacks. Dus kudo’s naar EWS.

Bedankt, ik heb gemerkt dat mijn fakes heel dreigend waren...


Schermafbeelding 2021-03-02 223926.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.064
Nadat EWS Barnie in de RIM van shock heeft gebracht, kon team Achilleus. niet achterblijven. Wij hebben onze leerling in de RIM van shock geplaatst en hij is afgestudeerd. Zijn ego is zelfs zo groot geworden (van mij overgenomen wss) dat die me heeft ontslagen. Wij wensen Roelandinho veel succes met hun smerige CF/kata oorlog tegen Shock.

1614935675634.png

Ik wil graag Roelandinho bedanken voor alles, ik ben er emotioneel van.
 
Reactiescore
47
Nadat EWS Barnie in de RIM van shock heeft gebracht, kon team Achilleus. niet achterblijven. Wij hebben onze leerling in de RIM van shock geplaatst en hij is afgestudeerd. Zijn ego is zelfs zo groot geworden (van mij overgenomen wss) dat die me heeft ontslagen. Wij wensen Roelandinho veel succes met hun smerige CF/kata oorlog tegen Shock.

Bekijk bijlage 27520

Ik wil graag Roelandinho bedanken voor alles, ik ben er emotioneel van.

Eejoh, dat is onze rim
 
Reactiescore
261
Nadat EWS Barnie in de RIM van shock heeft gebracht, kon team Achilleus. niet achterblijven. Wij hebben onze leerling in de RIM van shock geplaatst en hij is afgestudeerd. Zijn ego is zelfs zo groot geworden (van mij overgenomen wss) dat die me heeft ontslagen. Wij wensen Roelandinho veel succes met hun smerige CF/kata oorlog tegen Shock.

Bekijk bijlage 27520

Ik wil graag Roelandinho bedanken voor alles, ik ben er emotioneel van.

Met zulke mentors is Roelandinho natuurlijk meteen één van de betere op deze wereld. Je hebt hem keurig geplaatst. Wij van QIDTOP zijn nog op zoek naar een sterke speler tegen de zuid accs van Shock aan. We gaan contact opnemen met hem. Dit brengt ons stabplan weer in een nieuwe fase. Bedankt René!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
2.064

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Grappig om te zien hoe Pugna in een poging om er wat van te maken nu met een paar stabbers in zee gaat (Resist).
 
Bovenaan